ג'ניפר קולידג' פתחה טיקטוק, לא תאמינו את מי היא גייסה לסרטון הראשון שלה

ג'ניפר קולידג', טקס פרסי גלובוס הזהב ה-80 | צילום: Matt Winkelmeyer/FilmMagic via GettyImages
ג'ניפר קולידג', טקס פרסי גלובוס הזהב ה-80 | צילום: Matt Winkelmeyer/FilmMagic via GettyImages

כוכבת "הלוטוס הלבן" ג'ניפר קולידג' פתחה טיקטוק בגיל 61 - והעונג כולו שלנו. לסרטון הראשון שלה יש כבר יותר מ-7 מיליון צפיות, ותודה לכוכבת הכי גדולה בעולם שהצטלמה אליו

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ניפר קולידג' לא עוצרת: אחרי הקאמבק המפואר שלה בתור טניה בסדרה המוערכת הלוטוס הלבן של HBO, תפקיד שזיכה אותה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס גלובוס הזהב ובטקס פרסי בחירת המבקרים – קולידג' ממשיכה להפתיע ופותחת חשבון טיקטוק, והעונג כולו שלנו.

>> אחרי עומר אדם ובר רפאלי, קבלו הצצה למלון הכי מטורף בדובאי

השחקנית בת ה-61 שחזרה לתודעה אחרי שנים בשולי התעשייה ללא עבודה, עושה את זה בענק גם כאן – והיא גייסה לצדה שחקנית חיזוק מפתיעה. הסרטון הראשון שפרסמה בטיקטוק כבר זכה ליותר מ-7 מיליון צפיות, ואפשר להבין למה. את הסרטון פתחה קולידג' כך: "היי, זה הטיקטוק הראשון שלי ואני מנסה לחשוב על משהו מגניב לעשות, אני חושבת שאקריא שיר שאני אוהבת". השיר שהקריאה הוא "Jenny From The Block", של ג'ניפר אגדית אחרת, הלא היא ג'יילו. ג'ניפר לופז מגיבה לקולידג' בהתהלבות בסרטון ואומרת: "ממש אהבתי את זה".

 

עדיין ג'ני מהבלוק | צילום מסך מתוך טיקטוק @jennifercoolidge
עדיין ג'ני מהבלוק | צילום מסך מתוך טיקטוק @jennifercoolidge

ההצטרפות של קולידג', כמו סלבס רבים אחרים שהחליטו להצטרף לטיקטוק לאחרונה, מלמדת על מעמדה הגובר של טיקטוק כרשת החברתית החזקה מכולן. אם בתחילת הדרך זו הייתה רשת לצעירים בני דור ה-Z, היום כל סלב שמחשיב את עצמו חייב לתחזק חשבון טיקטוק. על כך יכולה להעיד בר רפאלי שהצטרפה לאחרונה לטיקטוק, ומעלה מאז סרטונים בקצב מסחרר.