ג'ניפר לופז עיצבה תיק והוא פשוט מושלם

ג'ניפר לופז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

המותג קואץ' נתן לפרזנטורית הלוהטת ג'ניפר לופז לעצב עבורו תיק. התוצאה מדהימה, המחיר - פחות

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני קצת יותר משנה זכתה ג'ניפר לופז בתואר אייקון האופנה של השנה בטקס פרסי ה-CFDA היוקרתי. "התחלתי את הקריירה בשנות ה-90 בעידן שבו כולן היו סופרמודלז, אבל ברגע שהכרתי את האנשים שנמצאים פה החיים שלי השתנו", היא אמרה אז במעמד קבלת הפרס. "כשהגעתי לסטודיו של אוסקר דה לה רנטה, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה ועוד הרבה, גיליתי אנשים שקיבלו אותי ואת הקימורים שלי בעיצובים שלהם. לומר שהרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים, זה יהיה ממש בלשון המעטה. לאט לאט הקימורים התחילו להתקבל בחיבוק ונשים שרצו לשלב בין אופנת רחוב וקוטור התחילו לפרוח ועל זה אני אסירת תודה לכולכם. אתם גורמים לי להרגיש האישה הכי יפה בעולם", הוסיפה.

מלבד הנאום המרגש אף אחד לא נשאר אדיש לסט הכתום של ראלף לורן שלבשה. מאז ומתמיד הייתה ג'יי לו דמות אופנתית במיוחד, אי אפשר לשכוח את ההופעה שלה מטקס פרסי הגראמי בשנת 2000 שהביאה להמצאת גוגל תמונות. הופעה שאותה שחזרה על המסלול של ורסאצ'ה בספטמבר שעבר. אז לא פלא שהמותג האמריקאי קואץ' החליט שהגיע הזמן לקחת את הפרזנטורית שלב אחד קדימה ולתת לה לעצב תיק.

ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Scott Gries / Staff
ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Scott Gries / Staff
ג'ניפר לופז | צילום: Jacopo Raule/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Jacopo Raule/Getty Images

"רציתי תיק קומפקטי שאוכל לשים על כתפי ולהשאיר את הידיים פנויות", מספרת ג'יי לו למגזין "ווג", "זו אהבה ממבט ראשון בשבילי. אז פשוט רציתי שתיק ג'ניפר לופז האטון ירגיש כמוני, גלאמי ומגניב". המחיר קצת פחות מגניב – בשביל תיק האטון בעיצובה של הכוכבת תיאלצו לשלם 495 דולר, שזה 1,697 ש"ח. לא סכום זול בימים אלו, אבל ביחס לתיקי מעצבים אחרים המחיר שפוי לגמרי. התיק משלב בין חום שוקולד לוורוד בייבי והוא עשוי מעור עגל, עם שרשרת זהב שאפשר לשחק עם האורך שלה, וללכת איתו כתיק צד או כשולדר באג. ג'יי לו היא פרזנטורית של קואץ' מנובמבר 2019 וממש לא מזמן היא כיכבה יחד עם אימא שלה ושני הילדים בקמפיין יפהפה של המותג.