ג'ניפר לופז ואימא שלה בקמפיין חדש. מטורף כמה שהן דומות

ג'ניפר לופז | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images

בקמפיין החדש של קואץ' מככבים לצד הפרזנטורית הלוהטת ג'יי לו גם הילדים שלה ואימה וזה אחד הקמפיינים היותר יפים שראינו

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו רגילות לראות את ג'יי לו נוצצת ומלאת גלאם, במיוחד בקמפיינים בכיכובה, אבל ברוח התקופה, הקמפיין החדש שלה הוא הרבה יותר רגוע. זה לגמרי משתלב בנטייה של ג'יי לו לאחרונה להעלות תמונות של עצמה בלי איפור. בקמפיין החדש, של בית האופנה קואץ', משתתפים שלושה דורות של משפחת לופז.

ברקע הרים ירוקים יפהפיים, בפרונט ג'ניפר לופז בסוודר ביתי וקוקו מרושל, לצדה שני ילדיה, אמי ומקס, וגם אימא שלה. כולם נראים טבעיים ונינוחים, אוכלים, צוחקים ונהנים מהמשפחתיות.

מה שיפה בקמפיין זה שקואץ' החכימו לתעד רגע משפחתי מבלי לדחוף את הבגדים בברוטליות, אלא להתרכז ברגעים משפחתיים קסומים ויפים, שמוכרים הרבה יותר מעוד דוגמנית מרוטשת.

הקמפיין כולל גם סדרת סרטונים, באחד מהם מתארת ג'יי לו איך נראית משפחה מודרנית: "זה לא קשור לשלמות זה קשור לקבלה, מקום בו כולם יכולים להיות האמת שלהם". בסרטון אחר המשפחה משחקת משחק שבמסגרתו ג'ניפר שואלת את שאר בני המשפחה על ההעדפות שלהם. את בנה מקס היא שואלת מה הוא מעדיף – משחקי וידאו או בייסבול והוא עונה שמשחקי וידאו. מקוות שאיי רוד לא רואה את הסרטון הזה. וכך הסרטון ממשיך במשך דקה הם אוכלים צוחקים ושואלים אחד את השני שאלות.

מזמינות אתכן לצפות בסרטון כאן למטה, חייבות לציין שאחרי שראינו את הסרטון הבנו מאיפה לופז קיבלה את היופי שלה, כי היא ואימא שלה פשוט דומות בטירוף.