ג'יילו עונה לגולשים שתקפו אותה וזה לא נגמר טוב

ג'ניפר לופז | צילום: GettyImages/Andrew Toth
ג'ניפר לופז | צילום: GettyImages/Andrew Toth

תקציר הפרקים הקודמים: ג'ניפר לופז העלתה סלפי בלי איפור במטרה לקדם מוצר ממותג הטיפוח שלה. העוקבים התעצבנו וטענו שהפנים שלה נראות נפלא רק בגלל שהיא עשתה בוטוקס, עכשיו היא עונה להם

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ניפר לופז, שתמיד מקבלת שפע של אהבה וחיבוק גדול ממיליוני העוקבים שלה, נמצאת בימים האחרונים תחת מתקפה קשה וזעם עצום מצד הגולשים. נזכיר: ג'יילו בת ה-51 העלתה סרטון ללא איפור במטרה לקדם מסכת פנים ממותג הטיפוח החדש שלה. בסרטון היא טענה שעור פניה הזוהר הוא תוצר של שימוש במסכה. בתגובה היא חטפה מאות תגובות הקוראות לה שקרנית ושכן פניה נראים כך כתוצאה משימוש בבוטוקס. הלילה ג'יילו החליטה שנמאס לה מההאשמות והחליטה לענות.

אחת הגולשות כתבה: "הגבות והמצח לא זזים כשאת מדברת או מנסה להביע, בוודאות עשית בוטוקס והמון. והכל טוב, רק אומרת". תגובה שגרמה ללופז להבין שהיא חייבת להתערב והיא ענתה לה: "LOL, אלו פשוט הפנים שלי, בפעם ה-500 מיליון אף פעם לא עשיתי בוטוקס, הזרקות וניתוחים, רק אומרת. תשיגי לעצמך מוצרים ממותג הטיפוח שלי ותרגישי נפלא בעור שלך. והנה עוד סוד של ג'יילו ביוטי: נסי להיות יותר חיובית ותפסיקי לבזבז את הזמן בלהוריד אחרים, זה מה שיעזור לך להישאר צעירה ויפה". התגובה של ג'יילו החזירה לה את האהדה מצד אחד, אך מצד שני עיצבנה לא מעט אנשים שהמשיכו לטעון שהיא שקרנית ושתפסיק לנסות למכור את המוצרים שלה בדרכים פסולות.

צילום מסך מאינסטגרם
צילום מסך מאינסטגרם