"תפסיקי לשקר לנו": ג'ניפר לופז מכעיסה את העוקבים שלה

ג'ניפר לופז | צילום: steve granitz gettyimages
ג'ניפר לופז | צילום: steve granitz gettyimages

שבוע אחרי ששמטה לסתות בביקיני לוהט, ג'יי לו מעלה לאינסטגרם סרטון בלי איפור ומוכיחה בפעם המיליון שהיא נראית מיליון דולר בגיל 51. אז למה הגולשים התעצבנו?

88 שיתופים | 132 צפיות

"את לא צריכה להתאפר, שימי פס על הפסים", זימר בעבר עידן יניב, בשיר שהפך לקלישאה חבוטה כאן בארצנו, אבל כשהמסר הזה מגיע מג'ניפר לופז מדובר בסיפור אחר. אם חיפשתן עוד סיבה לקנא בג'יי לו, אז בבקשה: כך היא נראית בגיל 51 ללא איפור.

ג'יי לו העלתה סרטון נטול איפור במסגרת קידום מותג הטיפוח שלה JLO Beauty, במטרה לפרסם את מסכת הפנים החדשה שלה Limitless Mask. בסרטון מספרת ג'יי לו כמה נפלאה המסכה וכמה זוהרת וקורנת (שוקינג) היא נראית בזכותה. "החלטנו שלא לקחת על המוצר הזה 10,000 דולר", היא מתלוצצת בסרטון. אבל העוקבים הרגישו שהבדיחה כאן היא על חשבונם.

בחודש אוגוסט העלתה ג'ניפר לופז סלפי נוסף ללא איפור ודווקא אז נראה כי הגולשים התלהבו, אבל הפעם לפי התגובות בפוסט שלה הם מרגישים מרומים. "בואו נהיה כנים, המסכה הזאת זה לא מה שיעשה לכם עור כזה בגיל הזה, חשוב להגיד את האמת", כתב אחד הגולשים. "וואו, צריך להשתמש בבוטוקס ופילטר לפני או אחרי המסכה?", כתבה גולשת אחרת, ותגובה נוספת הייתה: "ג'ניפר אנחנו אוהבים אותך אבל די לשקר לנו, תהיה כנה". כל אלו ועוד הציפו את האינסטה של ג'יי לו. אז מה ההבדל בין הפעם הזאת ללא איפור לפעם קודמת? למה בתמונות הקודמות היא קיבלה חיבוק ועכשיו מטח של זעם? כנראה בגלל שבפעם הקודמת היא לא ניסתה למכור שום דבר. לכאורה.