קארדי בי גנבה לג'יי לו ולבתה את הרעם בסופרבול

ג'יי לו ובתה בסופרבול | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
ג'יי לו ובתה בסופרבול | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic

ג'ניפר לופז ושאקירה שרפו את הבמה בסופרבול, ביונסה סנוורה את האוהדים מהיציע וקארדי בי הצליחה לעצבן את הגולשים עם הסטורי שהעלתה אחרי המשחק

88 שיתופים | 132 צפיות

אחד הדברים היותר קדושים בתרבות האמריקאית הוא הסופרבול, מדורת השבט, ערב אחד שמשכיח מהאמריקאים את כל הצרות ומספק להם הנאה צרופה הכוללת משחק פוטבול, הופעה ושלל קלישאות קפיטלסיטיות, בדיוק כמו שהם אוהבים.

>> ולמה הופעת הסופרבול של מארון 5 בשנה שעברה עוררה סערה?

לא נשעמם אתכן עם הפרטים על קנזס סיטי שניצחה את סן פרנסיסקו וזכתה לראשונה מזה 50 שנה, אבל כן נשתף אתכן בהופעה המטורפת של ג'יניפר לופז ושאקירה שהתבססה כולה על אהבה וגאווה לטינית (כבר אמרנו שמלא קלישאות חבוטות?). השתיים החליפו שלושה אאוטפיטים גרנדיוזים במהלך המופע, הסתובבו על קרוסלות והתרוצצו בין זיקוקים, וכל זה, למקרה שלא ידעתן, ללא תשלום, כנהוג במסורת המשונה של מופעי הסופרבול. אז מה בעצם מניע את האומנים הגדולים בעולם להופיע בחינם? הכבוד, וככל הנראה הלייקים.

ג'יי לו ושאקירה בסופרבול 2020 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
ג'יי לו ושאקירה בסופרבול 2020 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic

>> קיילי ג'נר חוגגת לבתה סטורמי יום הולדת הכי מוגזם שראינו

נמשיך בקלישאות: כדי להפוך את הערב לעוד יותר מרגש, החליטה ג'יי לו להעלות לבמה את בתה לשיר יחד איתה כשגלימת נוצות בצורת דגל ארצות הברית מתנוססת על גבה. אחרי המופע, אגב, פרסמה לופז תמונה שלה ושל שאקירה מחובקות וכתבה: "כל כך שמחה לחלוק איתך את הבמה, בואי נראה לעולם מה שתי בחורות לטיניות יכולות לעשות".

בזמן הזה נצפו ביציע ביונסה, ג'יי זי ובתם בלו אייבי, שהפגינו משפחתיות מלכותית. לעומתם, קארדי בי, שנצפתה גם היא בשטח, עוררה את זעם הגולשים נוכח זה שמיד אחרי הסופרבול המשיכה למועדון חשפנות, והעלתה משם סטורי שבו היא משליכה שטרות על חשפניות עירומות. אם היינו מורות לספרות או קולנוע היינו רואות בזה שבירה של האתוס האמריקאי, מהמקום הכי קדוש למקום הכי מלוכלך, מהבילוי הכול-אמריקאי ומבנותיהן החמודות של ביונסה וג'יי לו לילדות והילדים שעוקבים אחרי קארדי בי באינסטגרם ונחרדים לגלות שם חשפניות עירומות בלי טיפת צינזור, אפילו לא אמוג'י קטן שמסתיר את הפטמות (מעניין למה האינסטגרם לא צינזר את זה?). בבלו אייבי ננוחם.

View this post on Instagram

RED

A post shared by Cardib (@iamcardib) on

>> בינתיים בבריטניה: קייט מידלטון ממחזרת על השטיח האדום