ג'ניפר לופז תעשה לילדים שלכן בייביסיטר

ג'ניפר לופז | צילום: Joe Scarnici/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Joe Scarnici/Getty Images

ג'ניפר לופז מנצלת את הבידוד הביתי לזמן איכות עם הילדים ובן הזוג, אלכס רודריגז, ומוכיחה שהיא האימא הכי מגניבה בעולם

88 שיתופים | 132 צפיות

וירוס הקורונה מאלץ את רובנו להישאר בבית עם הילדים ולנסות למצוא פעילויות ודרכים לשעשע אותם. בעוד גל גדות מודה לרופאים בפוסט מרגש, ג'ניפר לופז, שמסתגרת גם היא בביתה יחד עם ילדיה ובן זוגה, אלכס רודריגז, כנראה מצאה את נוסחת הקסם. במילה אחת – טיקטוק.

>> הסוד הקטן של ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז לזוגיות מוצלחת

ג'יי לו מעלה מידי יום ל-5.8 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק ו-117 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, סרטונים משפחתיים מצחיקים ואתגרים משעשעים שסוחפים אחריהם את הרשת כולה. את האתגר הוויראלי בו בני הזוג מחליפים ביניהם בגדים היא לא המציאה, אך הסרטון שלה ושל רודריגז רוקדים לצלילי האקס המיתולוגי דרייק לגמרי עשה את שלו. עוד אתגר נחמד שעשו השניים, שניהם עצמו את העיניים כשברקע נשאלו שאלות בסגנון של "מי יותר רומנטי?", "מי מתנצל ראשון אחרי ריב?" ועוד. והם צריכים להצביע אחד על השני לפי התשובה הנכונה.

>> ואיך קיילי ג'נר מעבירה את הזמן בבידוד?

אז איך תיקחו את זה ותיישמו עם הילדים שלכן? קודם כל אתן ממש לא חייבות לתעד את הכול, את הריקודים והאתגרים אפשר גם לעשות לבד עם הילדים ובן הזוג באופן אישי ופרטני. תוכלו לקחת מג'יי לו את הריקודים המשותפים, רק ללמד את הילדים ולעשות איתם בצורה מדויקת לפי התזמון יכול לקחת יום שלם. אם תחליטו שכן לתעד, נסו לתעד גם את הניסיונות הכושלים והרגעים המתוקים, כשכל זה ייגמר תוכלו לצפות יחד.