"זה הדבר הכי קרוב למלחמת עולם": גל גדות בפוסט מרגש

גל גדות | צילום: Gettyimages\Mike Marsland
גל גדות | צילום: Gettyimages\Mike Marsland

בימים אלו מנצלים מובילי דעת קהל רבים את הפלטפורמות שלהם כדי להודות לרופאים. גל גדות עשתה את זה כמו וונדר וומן אמיתית

88 שיתופים | 132 צפיות

נגיף הקורונה הביא אותנו למצב שאף אחד לא האמין שיקרה וכנראה שאם הסיפור הזה היה מוצע כתסריט הוליוודי היו שולחים את התסריטאי עם ראש מושפל לביתו. מאות אלפי חולים, עשרות אלפי מתים ובעיקר תחושת אי וודאות קשה. מאות אלפי אנשים בישראל איבדו את מקומות עבודתם ואירועים כמו האירוויזיון, האולימפיאדה, המט גאלה ועוד רבים נדחו עד להודעה חדשה.
בצל התחושות הקשות האלה, מנסים הסלבס המקומיים וגם מעבר לים לעשות קצת גוד טיים לעוקביהם, אם זה בשידורי לייב באינסטגרם, הופעות במרפסות, אתגרים משעשעים, משתפים במתכונים, תרגילי כושר, שעות סיפור ועוד.

גם גל גדות עושה מה שהיא יכולה כדי לעודד את עוקביה להישאר בבית ולמנוע כמה שאפשר את המשך התפשטות המגיפה. לפני כמה ימים הודיעה גדות על כך שיציאת סרט ההמשך של וונדר וומן נדחית מתחילת יוני לאמצע אוגוסט, בתקווה שכל זה ייגמר עד אז. גדות העלתה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט תודה לרופאים עם תמונה המציגה את הרופאים כגיבורי על. בפוסט היא כתבה את המילים הבאות: "זאת תמונה שמסכמת בצורה הכי טובה את צוותי הרפואה בימים אלו כיוון שהם נמצאים בחזית הלחימה כרגע, בדבר הזה שהכי קרוב למלחמת עולם שרובנו ראינו אי פעם. תהיו אקסטרה נחמדים ואקסטרה סובלניים ותנסו לעזור כמה שיותר לאלו שעוזרים לכולנו. בואו נמשיך להרים להם, למטופלים שלהם ולכולנו".

>> ואיך קיילי ג'נר מעבירה את הזמן בבידוד?