ג'ניפר לופז מבלה בירח דבש בפריז, חוגגת יום הולדת ומעניקה לנו מתנה מפתיעה

כוח הבניפר: ג'ניפר לופז ובן אפלק יוצאים מהמלון בפריז. צילום: 
 Pierre Suu/GC Images ,gettyimages
כוח הבניפר: ג'ניפר לופז ובן אפלק יוצאים מהמלון בפריז. צילום: Pierre Suu/GC Images ,gettyimages

שבוע אחרי החתונה המפתיעה ג'יילו מבלה בפריז, בירח הדבש שלה ושל בן אפלק, ולא נותנת לילדים להרוס להם את הרומנטיקה. לכבוד יום ההולדת שלה, היא גם משיקה מוצר חדש ומשמח

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד לא נרגענו מהחתונה המפתיעה והפשוטה של ג'ניפר לופז ובן אפלק בכנסיית חתונה בלאס וגאס, הזוג החמוד בעולם שהתאחד כמעט 20 שנה אחרי שנפרד, הגיעו עם ילדיהם לפריז, לחופשת ירח דבש, וכמובן שצלמי הפפארצי והעולם כולו לא מצליחים לשבוע מנפלאות האהבה המחודשת שלהם.

זה התחיל מתמונות של הנשיקה החמודה הזו שהתרחשה על ספסל בלב פריז:

אחריה הזוג המשיך להשתובב, לצלם אחד את השנייה, ובאופן כללי להחזיר לכולנו את האמונה באהבת אמת:

זה המשיך בעוד בילויים משותפים בעיר הרומנטית בעולם, עד שאפילו נוכחות הילדים שלהם לא הצליחה להרוס את הרומנטיקה, וכך הם נתפסו אתמול (שבת) בעדשות המצלמה בשייט משפחתי חמוד בנהר הסיין:

ג'ניפר לופז, בן אפלק והילדים משייטים בסיין, פריז | צילום: Pierre Suu/GC Images gettyimages
ג'ניפר לופז, בן אפלק והילדים משייטים בסיין, פריז | צילום: Pierre Suu/GC Images gettyimages

הבוקר, יום ראשון ה- 24/7, לופז ממשיכה באווירת החגיגות והיא מציינת יום הולדת 53 בתור אחת הנשים הנחשקות, החזקות והמעוררות השראה, בצמרת הפופ העולמי. כדי לפזר גם עלינו קצת מאבק הכוכבים שלה (וגם, כמובן, כדי שנעזור לחשבון הבנק המפואר שלה להתחזק עוד יותר) גילינו הבוקר שג'ני פרום דה בלוק משיקה בושם חדש, שנוחת גם  בישראל.

בהודעה לתקשורת נכתב: "ניחוח חדש לאישה עצמאית ומשוחררת, שחוגגת את נשיותה בכל גיל". בואו, בניגוד למה שפרסומות לבשמים מנסות למכור לנו, אף בושם עוד לא גרם לאישה להרגיש עצמאית ומשוחררת, אבל גם סתם להריח טוב זה לא רע בכלל, אפשר להתמקד בזה במקום בקלישאות סרק. ואם נחזור לבושם, שמו: ONE, הוא הבושם השלישי של ג'יילו ובעל ניחוח עצי פודרתי ועדין. תווים עליונים: פלפל ורוד, פרזיה ופריחת אפרסק, תווי לב: עצים בהירים, ארז ויסמין,  תווי בסיס: זמש, אלגום ואלון. עדיין לא הרחנו אותו בעצמנו אבל מבטיחות לספק דיווח מלא כשהוא ינחת על שולחננו. בנתיים מחכות להריח עוד קצת מהאהבה המתוקה של הזוג בניפר, בתמונות הבאות שיגיעו מפריז. 

מחיר: 199 ש"ח (תכולה 100 מ"ל) EDP, להשיג בנקודות המכירה ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בפרפומריות ובחנויות הבוטיק הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר לילית

 

JLO ג'ניפר לופז משיקה בושם חדש לנשים JENNIFER LOPEZ – ONE,199 ש"ח | צילום יחצ חול EDP
JLO ג'ניפר לופז משיקה בושם חדש לנשים JENNIFER LOPEZ – ONE,
199 ש"ח | צילום יחצ חול EDP
JLO ג'ניפר לופז משיקה בושם חדש לנשים JENNIFER LOPEZ – ONE,199 ש"ח | צילום: יחצ חול EDP
JLO ג'ניפר לופז משיקה בושם חדש לנשים JENNIFER LOPEZ – ONE,
199 ש"ח | צילום: יחצ חול EDP