"בועטים אותי מהמרפסת": למה אחותה של גל רובין תובעת אותה?

גל רובין באירוע של סוכנות הייצוג יולי החוגגת 30 שנה | צילום: אמיר מאירי
גל רובין באירוע של סוכנות הייצוג יולי החוגגת 30 שנה | צילום: אמיר מאירי

גל רובין מרבה לשתף מחייה האישיים בחשבון האינסטגרם שלה, אבל אין ספק שלרגע הפרטי הזה לא היינו מוכנות. למה ואיך היא הגיעה לבית המשפט, ומה הסיפור עם אחותה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אם תהיתן איך יוצאת "הישרדות", גל רובין, בילתה את הבוקר שלה, אתן תופתעו במיוחד מהתשובה שלה.

>> גל רובין: "השבוע הבנתי איך נשים נכנסות למעגל הפרעות אכילה"

בסשן שאלות ותשובות שביצעה עם העוקבות והעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה רובין כי עבר עליה בוקר קשה במיוחד, וכשאחד העוקבים\ות שאלו מה הדבר הכי מלחיץ שמחכה לה, היא השיבה בשיא הכנות: "אני הולכת לבית המשפט, על התביעה שגיסי ואחותי הגדולה עשו נגדי, בסכום מביך.

יוצאת "הישרדות" חשפה כיצד היא מרגישה עם הסיטואציה: "עצוב לי. נותנים לי הרגשה שבועטים אותי מהמרפסת עם מעשה כזה", המשיכה ושיתפה. "הלב שלי פגוע קשות, זה אירוע אל חזור וזה קשר שלעולם לא יתאחה אחרי מעשה כזה".

גל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: צילום מסך מאינסטגרם galrubinn@

כידוע, רובין לא מהססת לחשוף פרטים על חייה האישיים ברשת פעם אחר פעם. היא עשתה זאת קודם עם תמונה נדירה מיום חתונתה כשהייתה בת 17, כשסיפרה על הקשר המיוחד עם ילדיה וגם כשנחשפה לפני כמעט חודש בכך שסיפרה על התחושות הקשות שהיא חווה ביחס לגופה – ועל כך שהיא מבינה למה נשים נכנסות למעגל של הפרעות אכילה.

אנחנו מעודדות את רובין להמשיך ולשתף כל עוד זה עושה לה טוב, ומקוות שהמשבר המשפחתי ייפתר כך או כך, ושמשפחתה תדע רק שלום ושלווה.