גל רובין: "השבוע הבנתי איך נשים נכנסות למעגל הפרעות אכילה"

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@

גל רובין משדרת ביטחון עצמי גבוה בכל הנוגע למראה שלה, עד שבאה ההערה שגרמה לה ליפול חזק ולכתוב מהלב על הפרעות אכילה ודימוי גוף. מה שבר אותה?

88 שיתופים | 132 צפיות

גל רובין לא מהססת לחשוף ולשתף ברגעים האינטימיים ביותר של החיים בחשבון האינסטגרם שלה, וגם את המחשבות הכמוסות. הפעם, בפוסט שהעלתה בסוף השבוע האחרון, היא לא חסכה במחשבותיה על הנושא של הפרעות אכילה, וחשפה איך היא באמת מרגישה כלפי הגוף שלה בעקבות הערה שקיבלה.

>> גל רובין חושפת באומץ כי עברה את הניתוח שנשים רבות מתביישות בו

"השבוע הבנתי איך נשים נכנסות למעגל הפרעות האכילה", פתחה רובין. "שנים חייתי עם ביטחון לגבי המראה שלי והגוף הנשי", היא מודה. "פתאום קיבלתי הערה שהיא קצת יותר מדי. כזאת רגשית ממקום קרוב, שהצליחה לגרום לי להתהפך".

"הרגשתי לא יפה", אומרת רובין, "כי הרי אני לא עומדת בגרף של השיק השטוח. אני גאה בשש הלידות שעברתי, משוויצה בנשיות וביופי שהוא אמיתי, באופי שעיצבתי בין תהפוכות העולם. כלום לא הכין אותי לזה שהביטחון התערער וירד, שארגיש לא שווה".

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@

"אני לא דוגמנית ששוקלת 45 קילו עם אור אלסטי רווי קולגן", כותבת רובין בכנות. "כלום לא הכין אותי לזה שאחשוב אם לאכול, שאסתכל על עצמי ולא אוהב את מה שאני רואה. נפלתי לשם בגלל סיטואציה שהשוויתי את עצמי. ואני? אני אימא. לשישה. אישה. ומשם זה יכול להיות מדרון תלול".

"הבנתי כמה בקלות, ממלאת ביטחון ככל שתהיי, זה כמו נשק ישיר לנפש", כתבה רובין. "העולם הזה לא הופך להיות יותר מקבל. הרף רק עולה, ואנחנו… יכולות להיות הקורבן הבא", סיכמה. בנימה אישית נגיד שאנחנו מחבקות את רובין על היכולת לחשוף את עצמה כמו שהיא באותנטיות ובפגיעות, ושכל אחת יפה, עם המידה שלה וסימני המתיחה, ובדיוק כמו שהיא.