גל רובין נשברת: "קשה לי מאוד לגדל שישה ילדים לבד"

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@

השורדת גל רובין משתפת בפוסט שעושה לנו קווץ' בלב, ובו היא מספרת על ההישרדות האמיתית שבחייה כאימא לשישה ילדים ללא עזרה וללא מזונות

88 שיתופים | 132 צפיות

ימים לא קלים עוברים על פיינליסטית "הישרדות" גל רובין. כך עולה מהפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, בו שפכה את אשר על לבה וצירפה תמונה שלה שכולה בכי.

>> ניצן שיק: "הייתי מוותרת על הכל בשביל אהבה"

"דברים שלא שיתפתי, ושניה של פתיחות, בלי מחשבה איך יראו אותי ומה יגידו, ואויש התמונה לא מחמיאה", כותבת רובין, "קשה לי מאוד. קשה לגדל שישה ילדים לבד. קשה לכלכל בית לבד. קשה לשמור על חיוך ואופטימיות כשאת מנהלת שש שנים מלחמות בבית משפט. כשאת לא מקבלת מזונות ועזרה לצורכי הילדים, על אף שאני חיה במדינת חוק. קשה לחנך, להכיל, לדאוג לכל מחסורם של האנשים הקטנים שהבאתי לעולם".

"הייתי בטוחה שהעולם יחייך אליהם", ממשיכה רובין, "שפשוט אפשר יהיה ליהנות מהימים שעוברים. אבל ההפך, אני מוצאת את עצמי משמשת להם מגן מהקשיים והרוע שיש בחוץ…  המרדף הוא בלתי פוסק. השעון לא מפסיק לזוז, ואני אמא אחת, שרק מנסה להשאיר את האף מחוץ למים. חולמת על שלווה ונחת, על להגשים להם חלומות, גם אם הם קטנים".

גל רובין פותחת את הלב | צילום: אינסטגרם galrubinn@
גל רובין פותחת את הלב | צילום: אינסטגרם galrubinn@

רובין (32) ממעלה אדומים, התחתנה בגיל 17 וילדה את בנה הראשון בגיל 19. בגיל 27 היא כבר הייתה אימא לשישה ילדים, ושנתיים לאחר מכן החליטה לצאת בשאלה ולהתגרש. "אני גל ואני אמא לשישה ילדים, חד הורית גאה, והכתפיים שלי לא מספיק רחבות. אני חווה מפולות ולא הכל ורוד", היא כותבת באומץ,

את הפוסט סיימה רובין בטון מלא תקווה: "רציתי לשתף את המפולת הרגשית של אתמול, שגם מי שעובר תקופה נפשית או כל משבר – שיזכור שכולם עוברים, גם אלה שמחייכים למצלמה כל היום בסטורי. הכל תקופות בחיים, וזה עובר. אפשר ליפול, וזוכרים לקום ולהמשיך הלאה".