גל רובין: "יש לנו ארץ נהדרת, אבל תסתכלו על העור פנים שלי"

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@

כוכבת "הישרדות" גל רובין משתפת את העוקבות בתחושות המעורבות שהיא חשה בימים מורכבים אלה, אבל יכול להיות שהיא מגזימה באופן ההתבטאות שלה הפעם?

88 שיתופים | 132 צפיות

כוכבת "הישרדות" גל רובין ידועה בגישה הישירה והלא מתייפייפת שלה. זה מה שהיא אותה לגמר, וזה מה שהפך אותה לאחת המתמודדות המסקרנות בתוכנית ומחוץ לה. היום, רגע לפני שערב היום הזיכרון נכנס רשמית, חולקת רובין עם מעל 120 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם את התחושות שלה, בצורת ההתבטאות הייחודית שלה.

>> מעין דורי: "רק על זה היה שווה להתחתן בפריים טיים"

רובין תיעדה את עצמה בדרכה לאולפני רשת 13, לקחת חלק בתוכנית "הדו"ח היומי", ושיתפה תוך כדי בתחושות שהיא קמה עמן הבוקר. "יש אווירה מסריחה באוויר", היא אומרת, "גם ערב יום הזיכרון וזה קשה מאוד, הכל מתחיל לצוף וכל הסיפורים והולך להיות קשה, כמו כל שנה".

אחרי ההקדמה הנ"ל הוסיפה רובין: "אבל, מצטערת, יש כאילו ערך נוסף שזה כל המודעות האלה על הפגנת המיליון. אנחנו נכנסים לערב קשה, שאנחנו אמורים להיות מאוחדים כי זה שכול של כולם, ואז נחגוג יום העצמאות בשמחה כי איזה מדינה יש לנו", אמרה בתוספת קריצה צינית, "ואז מיד אחר כך מתכננים הפגנה, וזה פשוט מלחמת אחים".

אחרי הדברים האלה אמרה רובין: "מה אני אגיד לכן, יש לנו ארץ נהדרת, אבל תסתכלו דקה על העור פנים שלי". יאפ. טוויסט חד בהחלט. "איזה כיף זה ללכת לטלוויזיה בלי להתאפר ובלי להסתרק, בלי יותר מדי עניין… יש לי מוצרים חדשים לשתף אתכן בהם, מדהימים, שניסיתי אותם וממש אהבתי כי הם ממש טובים".

רובין, שבמקצועה היא מאפרת ומעצבת שיער, לא חשפה את המוצרים כי לדבריה היא עדיין מתנסה בהם, וסיכמה: "אין מה לעשות בסוף החדשות היותר כיפיות באינסטגרם זה החדשות של טיפוח, פאן ושדרוג של החיים, כי היום הוא יום קשוח, מתיש ומעייף. אז קרמים חדשים זה הכי כיף". אין ספק שגם זו דרך להסתכל על החיים, אבל אנחנו מודות שאנחנו פחות מתחברות אליה ביום טעון כזה.

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@

לסטורי הנ"ל קדם סשן שאלות ותשובות על העוקבות והעוקבים, שם שיתפה רובין בקצת פרטים על חייה האישיים. אחת העוקבות שאלה אותה איך היא ממליצה לעבור תקופות קשות. רובין השיבה בשתי מילים "לצאת לחופשה", והרחיבה: "אני תמיד בתקופות. אין לי חיים נורמטיביים. ילדים וכל הסובב זאת אחריות בלתי פוסקת לרגע. החופשה האמיתית שחוויתי זה בהישרדות. מתמודדים. לומדים לשלב הנאות וקשיים".

רובין, אימא לשישה ילדים וחרדית לשעבר שיצאה בשאלה, הפכה לאימא בגיל צעיר. על כך היא סיפרה לעוקבות: "בגיל 18 ועשרה חודשים הפכתי לאימא בפעם הראשונה", והוסיפה: "לא עשיתי צבא. התחתנתי בכיתה יא', חושבת שהייתי עושה תפקיד משמעותי ומצטערת שפספסתי את זה". עוקבת נוספת שאלה את רובין, האם תרצה שאחד הילדים שלה יתחתן בגיל שבו התחתנה. "לעולם לא, ואף אחד", השיבה רובין נחרצות.

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubin@

על השאלה האם יש לה פחד במה, השיבה רובין כי "בדקות הראשונות יש קצת שוק, אבל עם השנים שהעברתי סדנאות איפור ודגמנתי, זה עבר לי. אני נהנית מאוד להעביר את עצמי, להוות השראה ואני לוקחת את זה בטוב. הסיפוק והרצון להיות גאה בתוצר משחרר אותי".