אחרי שהודחה מ"האח הגדול", גל קספרס יוצאת למלחמה

גל קספרס | צילום: מיכאל טומרקין
גל קספרס | צילום: מיכאל טומרקין

המתמודדת גל קספרס שהודחה מבית "האח הגדול" לפני כשלושה ימים, ניצלה את ההדחה כדי להתנצל ולקחת אחריות על מעשיה, עכשיו היא מצפה שהפקת "האח הגדול" תעשה כמוה

88 שיתופים | 132 צפיות

גל קספרס הודחה מבית "האח הגדול" לפני כשלושה ימים, אבל הדיירת ששמה הפך להיות מזוהה בעיקר עם פרובוקציות ודרמה – יוצאת עכשיו למלחמה על שמה הטוב.

>> דניאל עמית בווידוי מפתיע: "לא התקבלתי לאח הגדול. איזה מזל"

קספרס העלתה אמש (שני) פוסט ארוך לאינסטגרם שלה, בו ביקשה לחלוק עם מעל 30 אלף העוקבות והעוקבים שלה את האמת בכל הנוגע למי היא במציאות, כשהיא מבטיחה להגן על ילדיה ולהילחם על הזכות לספר סיפורה האמיתי.

"אתם לא באמת מכירים", פתחה קספרס את הפוסט. "בימים שעברו אני מבינה שהוצגה בפניכם דמות, דמות של אישה שמשתמשת בחוזק שלה כדי להנמיך אנשים אחרים ולשלוט, אבל אני מצטערת לאכזב, זו פשוט לא המציאות", הבהירה.

"כן, כשמדברים אליי בצורה לא יפה אני עונה", כותבת קספרס, "כן, כשמעליבים אותי אני נעלבת, גם אם התגובה היא לעמוד על שתי הרגליים האחוריות שלי ולא לחפש מצלמה כדי לבכות. כזו אני. אישה שהחיים לימדו אותה יותר מהכל – להילחם. אישה שלמדה בדרך הפחות נעימה ובין מקומות שהיה עדיף לשכוח, שאין לה את הפריווילגיה להתפרק או להמתין שמישהו יבוא לעזור".

גל קספרס, "האח הגדול" | צילום: יח"צ
גל קספרס, "האח הגדול" | צילום: יח"צ

"החיים לימדו אותי לעמוד על שלי מאז שאני זוכרת את עצמי, ובכל יום בו אני עומדת לבד בעולם, ועל זה אין לי שום כוונה להתנצל", היא אומרת ומבהירה: "שיהיה ברור, אני לוקחת אחריות מלאה על ההחלטה להיכנס לבית 'האח הגדול', כמו גם על אמירות שאמרתי, ומתנצלת בפני כל מי שנפגע, בבית ומחוצה לו".

קספרס מתנצלת ולוקחת אחריות על דברים שאמרה בתוכנית, אבל באותה נשימה משתמע שהיא מפנה אצבע מאשימה כלפי הפקת "האח הגדול": "אני מתנצלת גם בפני עצמי על זה שנתתי לאחרים לספר סיפור שהוא אמנם גם שלי, אבל בטח לא שלם. כשמספרים סיפור לא שלם – ומתוך מטרה לשרת סיפור אחר – מבינים דברים אחרים שהם אולי 'ריאליטי', אבל הם לא המציאות".

"לי לצערי אין את היכולת לספר לכולכם את הסיפור השלם", הודתה קספרס והוסיפה: "זה קרב כמעט אבוד מראש", כתבה קספרס וחזרה שוב ושוב בין השורות על כך שהפקת התוכנית ביצעה עריכה מגמתית שנועדה לייצר לה דמות.

"אני מסתכלת קדימה, רק קדימה", הצהירה לקראת סופו של הפוסט, "ומבקשת לקיים חובה אחת, כזו שקיבלתי על עצמי ביום בו בחרתי להיות אישה עצמאית בעולם, והיא החובה להגן על עצמי ועל הילדים שלי, מבלי לבקש מאף אחד אחר שיעשה את זה בשבילי ומבלי לפחד מאף כוח בעולם, לא משנה כמה הוא חזק".

גל קספרס, "האח הגדול" | צילום: יח"צ
גל קספרס, "האח הגדול" | צילום: יח"צ

"אז בימים הקרובים אמלא את החובה הזו, ואלחם כמו שאני עושה תמיד", הבטיחה. "אלחם, כדי שיום אחד הילדים שלי יסתכלו אחורה וידעו שאימא שלהם לא התייאשה, לא אז ולא אף פעם, וביקשה לספר את הסיפור שלה כמו שהוא באמת", חתמה את הפוסט. אנחנו באופן אישי מגנות דיבורים לא נאותים מכל סוג שהוא, אבל מעריכות את קספרס שידעה לקחת אחריות, ולהתנצל על הנזקים שגרמה לשאר דיירי הבית.