קורעת: גל גדות מלמדת את האמריקאים סלנג בעברית

גל גדות | צילום מסך מיו טיוב
גל גדות | צילום מסך מיו טיוב

גל גדות הצטלמה לשער של המגזין הנחשב "ואניטי פייר" שכלל הפקה מרהיבה שצולמה ביפו וסרטון שלה מלמדת סלנג בעברית. אמנם כזה שאיש כבר לא משתמש בו, אבל זה עדיין מצחיק

88 שיתופים | 132 צפיות

גל גדות לא מפסיקה לכבוש את הכותרות. רגע אחרי שפורסם כי היא הולכת לגלם את קליאופטרה בסרט אותו תפיק חברת ההפקות שלה ושל בעלה ותביים פטי ג'נקינס, שביימה אותה בשני סרטי וונדר וומן, ושבוע אחרי שכיכבה בשני שערים של מגזין "רולינג סטון" קולומביה, היא קוטפת שער למגזין היוקרתי "ואניטי פייר", הכולל גם סרטון קורע מצחוק שלה מלמדת סלנג בעברית. המטרה, כמובן, היא לקדם את סרט וונדר וומן השני, שאמור היה לצאת כבר מזמן אבל המועד נדחה שוב ושוב עקב סגירת בתי הקולנוע. כעת דיווחים בחו"ל מצביעים על כך שהוא עתיד לצאת בקרוב באחד משירותי הסטרימינג.

שמלה: ברנדון מקסוול

על השער החדש בכיכובה היא לובשת שמלת לטקס אדומה מקולקציית חורף 2020 של בית האופנה הצרפתי סאן לורן, איתו היא מנהלת יחסים כבר זמן מה, וגם במסיבת האפטר פארטי של האוסקר לבשה חליפה מנצנצת של אותו בית אופנה. בהפקה המרהיבה, שצולמה על חופי יפו, קיסריה וחבצלת השרון, לובשת גדות גם שמלה אדומה של ברנדון מקסוול, בגד גוף של מיו מיו, אותו זכינו לראות מקרוב על המסלול במרץ האחרון בשבוע האופנה בפריז, חליפה של ז'יבנשי מקולקציית חורף 2020, שעוצבה על ידי חברתה קלייר ווייט קלר (שהוחלפה מאז במתיו וויליאמס), חולצה של שאנל, טופ של אוף ווייט ועוד.

אנחנו רגילים לשערים בינלאומים של הכוכבת, אבל מה שריגש אותנו כאן זו העובדה שעל כל ההפקה המרהיבה הזו אחראי צוות ישראלי. דודי חסון צילם ושמו אף נכתב על השער, נאור אפל איפר, שגיא דהרי היה אחראי על עיצוב השיער ונועה רנרט על הסטיילינג המשובח. בפריים שלה עומדת על גלשן שמחזיקים כמה גברים חסונים, אחד הדוגמנים הוא אלן גודין, שאת פניו ראיתן לא מזמן ב"נינג'ה ישראל" ובקמפיינים של רשת אורבניקה.

בריאיון היא סיפרה איך צריכה להיראות זוגיות ב-2020: "אנחנו שותפים ממש באותה מידה, יש לנו קבוצת חברים שלכל הנשים יש קריירה ותמיד אנחנו מתבדחים שהבעלים הם 'הגבר החדש'. כולם מאוד מעורבים במשק הבית, בטיפול בילדים ובכל מה שצריך, ירון הוא ממש הרוח שמתחת לכנפיים שלי". כשנשאלה על אימהות ואיזה סוג של אימא היא, ענתה: "זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים, אני אימא מכל הסוגים, תלוי באיזה יום. אני מאוד מחוברת אליהן ואימא מאוד חמה. אני מקפידה לשמור על כל ערוצי התקשורת פתוחים ותמיד אנחנו מדברות על רגשות, אבל לפעמים אני גם מרפה ונותנת להן את החופש שלהן, למדתי שלהיות מעורבת מדי זה יכול ליצור בעיות. לפעמים אני היסטרית ולפעמים שטותניקית, אנחנו צוחקות המון. יכולה להיות לי המון סבלנות, אבל אם אני מאבדת אותה, זה לא טוב. ברגע שיש לך ילדים מגיעים המון רגשות אשמה. אבל הדבר הטוב ביותר שאני יכולה לעשות הוא לנסות להיות אימא בגרסה הכי טובה שאני יכולה. אני נותנת להן כל מה שאני יכולה".

כשנשאלה מה הבנות שלה חושבות על כך שהיא מגלמת את וונדר וומן היא סיפרה "הן יודעות את זה, אבל זה פחות משמעותי אצלנו בבית, בכל זאת אני האימא שמעירה אותן בבוקר ומבקשת מהן לעשות דברים. כל פעם כשאני מביאה להם בובה של וונדר וומן הן מתלהבות ומשחקות איתה קצת, אבל הן לא יותר מדי מתרגשות מזה שאני וונדר וומן".

יחד עם השער וההפקה פורסם גם סרטון בו גל מלמדת את עוקבי המגזין סלנג בעברית. מצחיק לראות את הניסיון שלה להסביר לאנשים שאינם דובר עברית את המשמעויות של המושגים כמו: "בלי עין הרע", "מה אני עז?", "פרה פרה", "חבל על הזמן", "תכלס", "שטויות במיץ", "ראש כרוב". מה שיותר מצחיק זה שברוב המושגים בסרטון רובנו כבר לא משתמשים, מה שאומר שכנראה מי שבחר את המונחים אינו דובר עברית. לכן היא הוסיפה כבונוס את "עפה עליך" (ובטעות התהפכו להם האותיות בסרטון הסופי) ביטוי קצת יותר נפוץ היום.

לסרטון היו המון תגובות רובן ציינו שהיא וונדר וומן גם בחיים האמיתיים, אחרים התבדחו על השפה המשונה והצלילים שהיא כוללת. הישראלים חגגו גם הם בתגובות, "לך תסביר לאמריקאים מה זה אומר 'באימא שלך' 'דודה שלה שרופה מאהבה' 'אחותך הצולעת'", כתבה אחת הגולשות.

גל גדות | צילום מסך מיו טיוב
גל גדות | צילום מסך מיו טיוב

חדי הזיכרון וודאי יזכרו כי ב-2017 עשתה נטלי פורטמן סרטון מאוד גם עבור מגזין ואנטי פייר דומה בו לימדה סלנג בעברית, אבל מה שמצחיק הוא שבסרטון של פורטמן הסלנג הרבה יותר חדשני מהסרטון של גדות. בסרטון של פורטמן תוכלו למצוא מילים וביטויים קצת יותר נועזים ואפילו קללות, כמו: זין, חיי בסרט, באסה, על הפנים, בן זונה ומאניק. אבל ללא ספק היא הסבירה את זה מצוין.

ועכשיו לחלק המעניין: כל הבגדים שהיא לובשת בהפקה

חלוצה וחלק תחתון: שאנל

טופ: אוף ווייט, מכנסיים: קלואה

בגד גוף: מיו מיו

שמלה: פרואנזה סקולר

חליפה: ז'יבנשי