100 ימים למלחמה

גל גדות במסר מיוחד למשפחות החטופים, והיא צודקת בכל מילה

גל גדות במסר למשפחות החטופים | צילום מסך
גל גדות במסר למשפחות החטופים | צילום מסך

בין עשרות האמנים, אנשי התרבות ואנשי התקשורת המשתתפים בעצרת "100 ימים בגיהנום", נמצאת גם גל גדות שלנו. הדברים שאמרה בעצרת חייבים להדהד בראש של כולנו כל הזמן, ומשפט אחד במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

100 ימים ולילות בגיהנום, זה מה שעובר על 136 החטופות והחטופים שלנו שעדיין מוחזקים בשבי חמאס בעזה. ברגעים אלה מתקיימת עצרת "100 ימים בגיהנום" בכיכר החטופים ברחבת מוזיאון תל אביב, בהשתתפות עשרות אמנים, אנשי תרבות מובילים ואנשי תקשורת. גם גל גדות משתתפת בעצרת, באמצעות סרטון שצילמה מרחוק בשביל לשלוח מסר מחזק למשפחות החטופים.

>> 100 ימים והחיים ממשיכים? לא עוד. היום כולנו עוצרות הכל

"משפחות יקרות, אני לא יכולה לדמיין מה אתם עוברים. כל רגע שעובר, אין לי ספק שזה גיהנום. 100 ימים בלעדיהם – וזה בלתי נתפס ובלתי נסבל", אומרת גדות בנאום המצולם שהקליטה. "אני רוצה לחזק אתכם, אני אתכם וכולנו אתכם. אתם גיבורים וגיבורות, וכולנו נעשה מה שצריך ואפשר כדי להשיב אותם הביתה. אין אפשרות אחרת".

עצרת "100 ימים של גיהנום" | צילום: MARCO LONGARI/GettyImages
עצרת "100 ימים של גיהנום" | צילום: MARCO LONGARI/GettyImages

"יש משמעות אדירה לכל מה שאתם עושים בארץ ובעולם, לכל עצרת, לכל משלחת, לכל סרטון ולכל כתבה שמתפרסמת", אומרת גדות, "כל העולם רואה ושומע אתכם – את האהבה, את המסירות ואת הקריאה המאוד מאוד ברורה שחייבים להחזיר את כולם הביתה עכשיו".

"נושא החטופים עומד היום בראש סדר העדיפויות בכל בית בישראל – וגם בבית שלי", אומרת גדות, ומדגישה מסר חשוב מאוד: "האהובים והאהובות שלכם הם האחריות של כל אחד ואחת מאיתנו, של כולנו. אני רוצה להגיד לכם ולכל מי שצופה בנו, שאנחנו חייבים להמשיך לפעול. להמשיך לזעוק את הזעקה של כל אלה שעוד שם בשבי חמאס. ושיהיה ברור, אנחנו לא נעצור עד שכולם חוזרים הביתה. מחבקת ומחזקת כל אחד ואחת מכם".

 

מצטרפות לדבריה של גדות ושולחות חיבוק חם למשפחות. לא נעצור עד שכולם יחזרו הביתה. זו האחריות של כולנו.