גל גדות מסתבכת עם ארגונים למען הסביבה

גל גדות | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
גל גדות | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

הגולשים קראו לה צבועה, ארגונים ירוקים זעמו, והכול בגלל שגל גדות טסה במטוס פרטי. ואיך כל זה קשור לקורונה?

88 שיתופים | 132 צפיות

בחיים לא חשבנו שזה יקרה. בחיים לא חשבנו שגל גדות שלנו מראש העין, זאת שהצליחה כנגד כל הסיכויים להצליח בתחום הכי קשה בעולם – תהיה במרכזה של פרשייה. טוב, אולי לא פרשייה, יותר כמו פרשיונת, אבל עדיין. 

>> וגם זה קרה: גל גדות ביקשה שתתרמו להצלת אוסטרליה הבוערת

אתמול דווח בכלי התקשורת מעבר לים כי הפקת הסרט "Red Notice", שבו גדות משתתפת, מחפשים לוקיישנים חדשים עקב מחלת הקורונה שלא מאפשרת להם לצלם באיטליה. עד כאן הכול טוב ויפה ואין מה לכעוס על וונדר וומן. 

גל גדות | צילום: Dia Dipasupil/Getty Images
גל גדות | צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

במקביל התפרסמו תמונות שלה עולה על מטוס פרטי ללוקיישן החדש, זאת לאחר שהיא התבטאה נחרצות נגד שימוש במטוסים פרטיים והנזק שהם גורמים לסביבה. "אני חושבת שלהיות מודל לחיקוי זה באמת לעשות דברים, ולהראות איך דברים אמורים להיות, כי רק כך זה משולב בחייהן (של בנותיה – נ"ב). אנחנו ממחזרים, לא משתמשים בשקיות פלסטיק ולא נוסעים במטוסים פרטיים", היא אמרה בריאיון למגזין "פיפל", ריאיון שזכה לחיבוק מפעילי הסביבה.

לאחר פרסום התמונות ארגונים למען הסביבה גינו את גדות וקראו לה צבועה, אך מתברר שזאת לא הייתה החלטה של גלוש. נטפליקס, שמפיקה את הסרט החדש, הטיסה את גדות עם חבריה לקאסט ריאן רנולדס ודה רוק במטוסים פרטיים על מנת ליצור כמה שפחות חשיפה לווירוס הקורונה. כך שאל תכעסו עליה.

>> הדבר הפשוט שגורם לגל גדות להיראות טוב ולהרגיש טוב