גל גדות מגייסת את הסלבס לסרטון מחווה מרגש

גל גדות | צילום: Jon Kopaloff/WireImage
גל גדות | צילום: Jon Kopaloff/WireImage

בצל משבר הקורונה, נטלי פורטמן, זואי קרביץ, איימי אדמס ועוד סלבס חברו לגל גדות וצילמו סרטון מרגש של השיר "אימג'ן" של ג'ון לנון בהשראת חצוצרן איטלקי

88 שיתופים | 132 צפיות

תמיד אפשר לסמוך על הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שתציל את המצב. אמנם היא לא מצאה עדיין תרופה לקורונה, אבל היא הרימה סרטון שהצליח לתת תקווה ולשמח את מיליוני עוקביה. בסרטון סיפרה גדות שהיא ראתה את הסרטון הוויראלי של הבחור האיטלקי שמנגן במרפסת את השיר "דמיין" של ג'ון לנון והחליטה לקחת כמה מחבריה מהוליווד ולשיר את השיר ביחד. "יום שישי בבידוד ואני חייבת להגיד שהימים האחרונים גרמו לי להרגיש קצת פילוסופית", אמרה גדות בסרטון. הווירוס הזה פגע בכולם, לא משנה מי אתה ומאיפה, כולנו בזה יחד, ראיתי את הסרטון של האיטלקי מנגן בחצוצרה במרפסת שלו לכל האנשים שמסביב את השיר 'דמיין' והיה משהו קסום וטהור. וזה הלך ככה" היא התחילה לשיר והצטרפו אליה, נטלי פורטמן, זואי קרביץ, ג'ימי פאלון, שרה סילברמן, איימי אדמס, קארה דלווין, קאיה גרבר ועוד כשכל אחד מהם שר שורה מהשיר.

>> "חסרת טקט": בר רפאלי העלתה את התמונה הלא נכונה בזמן הלא נכון

.

והנה גרסת הסלבס בהנהגת גדות:

כפי שאמרה גדות, הווירוס פוגע בכולנו ללא הבדל, כולנו סובלים מהשפעתו על המשק, ויפה שיש מי שרואה לנכון לנסות לחזק, להעצים ולתת תקווה לציבור. לידיעת הקוראת גל גדות, שתדעי שעכשיו אנחנו מעריצות אותך עוד יותר.