ג'יי לו והאקס המיתולוגי פאף דדי מתאחדים למטרה טובה

ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Kevin Winter/ImageDirect
ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Kevin Winter/ImageDirect

ג'ניפר לופז ופאף דדי שברו את האינטרנט כשעשו לייב משותף. הם רקדו והעלו זכרונות ממערכת היחסים האייקונית וגם איי רוד הצטרף

88 שיתופים | 132 צפיות

האינטרנט קרס אתמול אל תוך עצמו כששני האקסים ג'ניפר לופז ופאף דדי התאחדו לשידור לייב משותף באינסגרם. כמה קרס? מעל 100 אלף איש צפו בהם רוקדים, מעלים זכרונות ממערכת היחסים האייקונית שלהם ומרימים לחיים עם כוס בירה.

בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 הייתה לופז בתחילת דרכה וניהלה מערכת יחסים עם הראפרים והמפיק פאף דדי, שהיה אז אחד השמות הכי לוהטים בתעשייה. השניים כבשו את הכותרות וכל הופעה משותפת שלהם הפכה לשיחת היום.

ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Scott Gries / Staff
ג'ניפר לופז ופאף דדי | צילום: Scott Gries / Staff

השניים ידעו מערכת יחסים מתקושרת בלי רגע דל, הם כבשו את השטיחים האדומים, נעצרו לא פעם, אחת הפעמים הייתה חודשים ספורים לפני הפרידה כשדדי נתפס מחזיק נשק ללא רישיון אחרי מסיבה, ועוד לא מעט הרפתקאות עברו השניים. כמעט 20 שנה עברו מאז הפרידה והשניים לא בסטיז מן הסתם, אבל נתפסו מתחבקים בפגישות מקריות בטקסים כאלה ואחרים.

הלילה הפתיעו השניים כשעשו שידור לייב משותף באינסטגרם. ללא תחושות מבוכה כלל, השניים רקדו יחד לצלילי השיר האייקוני "סוומנטה" של אלביס קרספו, שיר שהיה להיט בתקופה בה הם היו זוג. כשדדי הפגין קישורי ריקוד לא רעים צחקה לופז ואמרה "אני לימדתי אותך את זה". בהמשך הצטרף גם אלכס רודריגז, ארוסה של לופז, השלושה עשו יחד לחיים עם בירה. "דדי, הוא המעריץ הכי גדול שלך", סיפרה לופז על ארוסה. דדי שאל את רודריגז איזה שיר להקדיש לו והוא ביקש את השיר “More Money More Problems". תוך כדי הטירוף הזה השניים דיברנו על גיוס כספים למאבק בקורונה. "אנחנו מעריכים את כל מה שאתה עושה", הצהירה ג'יי לו. עד כה גייס דדי מעל 3 מיליון דולר למאבק.