גווינת' פאלטרו לא מאופרת וטבעית מאי פעם

גווינת' פאלטרו (עם איפור) | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images
גווינת' פאלטרו (עם איפור) | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images

גווינת' פאלטרו כפי שמעולם לא ראינו: הכוכבת חשפה את עצמה בלוק נטול איפור, במשקפי ראייה ושיער מרושל מהספה בסלון, ובכך הזכירה לנו שגם היא קודם כל אישה בטרנינג, בדיוק כמונו

88 שיתופים | 132 צפיות

הפידים של כולנו רווים בטקסטים מרגשים לכבוד יום האישה הבינלאומי של סלבס ארצנו והעולם. אחד הפוסטים שתפסו לנו את העין שייך לגווינת' פאלטרו. כוהנת הביוטי והלייף סטייל, שמנצלת את היום לפרגן דווקא לבתה המהממת (והדומה לה במיוחד) אפל – כוכבת בהתהוות בפני עצמה, ועל הדרך היא חושפת את עצמה בלוק הטבעי ביותר שלה שראינו אי פעם: לא מאופרת, עם משקפי ראייה ושיער מרושל. בתמונת הפייסטיים מהספה הביתית היא מזכירה לנו שגם היא, הכוכבת שהקימה אימפריה ששווה מאות מיליוני דולרים ולא נתפסת לרוב ללא איפור, נראית בדיוק כמונו כשאנחנו רובצות בסלון לבינג' לעת ערב. לא משהו שלא ידענו, ובכל זאת נעים להזכר.

>> הן משלנו: ניב סולטן וליהי קורנובסקי בתצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריז

"יום האישה הבינלאומי שמח. ביליתי את הבוקר במחשבה על כל הנשים המדהימות שאני אוהבת, שאוהבות אותי בחזרה. אני כל הזמן חושבת על הנשים שאני מכירה מאז הגן או כיתה ז', שהן חזקות יותר מאי פעם" משתפת פאלטרו, "אבל היום אני רוצה לחלוק כבוד לאישה אחת, האישה הזו נותנת לי תקווה לעתיד והפכה אותי לאישה שאני היום יותר מכל אחד אחר". נמסנו.

גווינת פאלטרו ובתה אפל בפייסטיים | צילום מסך אינסטגרם
גווינת פאלטרו ובתה אפל בפייסטיים | צילום מסך אינסטגרם