רוצות להפליג בים עם גווינת פאלטרו? עכשיו זה אפשרי

גווינת' פאלטרו | צילום: Nicholas Hunt/ Getty Images
גווינת' פאלטרו | צילום: Nicholas Hunt/ Getty Images

אחרי הכנסים הפרא רפואיים, תוכנית הדוקו בנטפליקס והסדנאות אתר goop של גווינת פאלטרו עולה מדרגה ומציע הפלגה בים התיכון. המנה העיקרית: גווינת' פאלטרו

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול קבלנו מייל למערכת ובו תיאור של הפלגה חלומית מאוד, עבור ואגינות ובעלותיהן. מסתבר שגווינת' פאלטרו, הכוהנת הגדולה של אתר goop, חברת הלייפסטייל היוקרתית הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת הספנות סלבריטי קרוזס ליצירת חוויית ה-goop הראשונה בים, שתצא לפועל על סיפון האונייה Celebrity Apex. וזה לא כמו טיולי האופנה עם אלין כהן במילאנו, זה לא מלכת המדבר, זה לא טיולי נשים בלילות ירח מלא לכרתים וגם לא נשים מדברות את עצמן בהודו. מדובר פה ביוקרה אמיתית הפוגשת אורח חיים בריא של מי שיכולות להרשות אותו לעצמן.

>>קרוז היא החופשה המושלמת עם או בלי ילדים

היינו כורתות לעצמנו יד כדי להיות על ההפלגה הזו, אבל אז איך נחזיק במעקה וגם בכוס מיץ נבט חיטה? גווינת  תהיה על ההפלגה לכל אחד עשר הלילות, ותעטיר על פשוטות העם את הקסם הפאלטרואיסטי שלה. כל הטוב הזה מתחיל בשבוע האחרון של אוגוסט, כשרובינו כבר מטפסו תעל עצים ולא יודעות מה לעשות עם הילדים, ולעזוב הכל ולברוח להפלגה ים תיכונית עם גווינת פאלטרו נשמע כמו הדבר האנוכי לעשות. "בתאריכים 26.8.2020 ועד ה-6.9.2020. גווינת' פאלטרו וסמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן ייקחו חלק בהפלגת ה-wellness בת 11 הלילות בים התיכון", נכתב בקומוניקט שהגיע אלינו, "וישתתפו באירוע מיוחד על האונייה בתאריך 30.8.2020".

 

ספינת סלבריטי אפקס | צילום יח"צ
ספינת סלבריטי אפקס | צילום יח"צ

הנה עוד כמה פרטים מהקומוניקט המגרה: " לאורך חוויית ה-wellness בים על סיפון ה-Celebrity Apex, לאורחים תינתן ההזדמנות לפגוש את פאלטרו, לוהנן וצוות המרפאים המובחר של החברה ולהצטרף לשיחה אינטימית בין פאלטרו ולוהנן, לקחת חלק בקבוצות עבודה קטנות המונחות ע"י שלושה מומחים (מומחה גוף, מומחה נפש ומומחה נשמה) ולהשתתף בפאנל הסיכום. לכל אורך ההפלגה יהיו הפתעות ויינתנו הטבות שונות גם מ-goop וגם מסלבריטי קרוזס. בין אם האורחים רוצים להתגבר על מערכת יחסים קודמת, להתחבר חזרה לגוף שלהן, להשקיט את הביקורת העצמית שלהם, או למצוא תכלית, אושר, או חמש דקות להפיג את המתחים, באמצעות עבודה עצמית, הם יוכלו לפתח סדרה של כלים, אותם הם יוכלו לקחת חזרה הביתה מהאונייה ולעשות בהם שימוש בחיי היום-יום שלהם".

וולנס, גווינת ומטבח בריא בקרוז של goop ( אלוהים תן לי רק טיפת מזל) | צילום יח"צ
וולנס, גווינת ומטבח בריא בקרוז של goop ( אלוהים תן לי רק טיפת מזל) | צילום יח"צ

וואו, מסתמן שמדובר ברב תחומי של הגוף והנפש: אפשר גם להתגבר על אהבה ישנה, גם להתחבר לעצמי, גם למצוא אושר וגם לראות את גווינת וחשוב להרכיב משקפי שמש כדי לא להסתנוור מאורה המסמא של המודעות העצמית. אללי, מתי נרשמים? למצער, כל הנתונים מראים שהנשים שיוכלו להצטרף להפלגה כזו הן אמידות, בעלות זמן פנוי וחיבה לעולמות הוולנס, או בקצרה: נשות הרצליה פיתוח.

"היתה לנו הצלחה כבירה בסמינר In goop Health, שהפך את התוכן שלנו לחווייה מוחשית ואמיתית", אומרת גווינת' בקומוניקט, "הסקרנות משולבת בתוך ה-DNA של המותג וזהו גם מרכיב חשוב בנסיעות. עם חוויית goop at Sea, אנו נגרה את הרוח ההרפתקנית ע"י סדרה של חוויות ייחודיות בהדרכת מומחי ה-wellness והמרפאים שלנו," אמרה גווינת' פאלטרו, מנכ"לית ומייסדת goop.

>> הריטריטים הכי מפנקים בעולם

וזה מה שתכלול חוויית goop at Sea

שיחת פתיחה – סמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן, תפתח את השיחה עם מייסדת ומנכ"לית goop, גווינת' פאלטרו, בנושאי המסע האישי שלה לשלמות הגוף, מה היא למדה, מה עדיין מסקרן אותה ולאן פניה מועדות. (הערה שלנו: חובה להבריח מהבר קוקטייל חזק לשיחת הפתיחה)

סשן למוח – אחרי שיחת הבוקר, האורחים יתחלקו לשלוש קבוצות ותהיה להם גישה לשלושה שיעורים משמעותיים בהנחייה של מאמנים פורצי דרך. הסדנאות יתרכזו בבריאות הנפש, כוחה של המחשבה והדרך ליצירת שינויים מיידיים וקבועים. (הערה שלנו: להגיע עם בגדי יוגה מכותנה אורגנית)

סשן לגוף – השיעור אקטיבי זה, האורחים יתנועעו, יתחברו לפוטנציאל של הגוף, ילמדו איך להיות מרוכזים ומאוזנים וייהנו לא מעט. (הערה מאיתנו: חובה לעשות השהייה מרצון של ההגיון והקולנס)

סשן לנשמה – לעיתים קרובות הצדדים הפיזיים, הנפשיים והרגשיים של האדם הם בלתי נפרדים. השיעור הזה יהיה חווייה אנרגטית בהנחייה של מורה רוחני, שתוכננה לגרום לאורחים להרגיש יותר מחוברים לקרקע, מאשר לפני כן. (הערה מאיתנו: מה שקורה על הסלבריטי אפקס, נשאר על הסלבריטי אפקס- אלא אם אחת מנשות המליונרים מעלה לסטורי).

שיחת סיכום – היום המרכזי ייסתיים בשיחה בין לוהנן ובין אחד מהמשתתפים המרתקים(הערה מאיתנו: ראי שוב הערה לגבי קוקטייל).

הטבות goop ייחודיות לאורך השייט – goop ידועה גם בתור מובילה בתחום המזון הודות לתפריטים הבריאים, שאינם מתפשרים על הטעם. עורך המזון של goop ידאג לפריטים מיוחדים בתפריטים. בנוסף, כפי שצוין קודם, יהיו הפתעות כיפיות של goop ושירותים מיוחדים לאורחים שילונו באונייה.

מכירת הכרטיסים לאירועי goop at Sea נפתחה והיא זמינה עבור המזמינים את אחת הסוויטות בהפלגה של ה-Celebrity Apex בים התיכון מברצלונה, ספרד בתאריך 26.8.2020. מספר המקומות מוגבל. החל מ-2,339$ לאדם בחדר זוגי.(לא כולל טיסות) ויכול להגיע גם ל-5,000 דולר תלוי ברמת החדרלמידע נוסף – celebritycruises.com/goopatsea

>>גווינת היא הז'אן דארק של הוואגינה