גיא איתן יוצא עם בחורה בת 21. סו פאקינג וואט?

גיא איתן ובת הזוג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם hapshutaofficial@
גיא איתן ובת הזוג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם hapshutaofficial@

מאז שפורסמה תמונתה של בת הזוג החדשה של גיא איתן, יוצא "האח הגדול", הרשת בטירוף על פער הגילאים ביניהם. שחר בן ימיני מציעה שנפסיק לבקר את חיי האהבה של כל אחד ואחת וחלאס עם הגילנות

88 שיתופים | 132 צפיות

בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב" פורסמה לאחרונה תמונת נשיקה במכונית, בה נראה יוצא "האח הגדול" גיא איתן מתנשק ברכב עם בחורה אנונימית. אמש (מוצ"ש), נחשף בכלי התקשורת מי היא אותה בחורה, העונה לשם ליאור עמר (21) מהרצליה. הפרט הקטן הזה בסוגריים, גילה של עמר, משגע את הרשת מאז אתמול, שכן איתן עצמו, בן 34, והפער בין השניים הוא 13 שנה.

>> אליקו ולירז במשבר זוגי שבועיים אחרי הלידה. באיזה עולם זה מצחיק?

הטרפת הזו מתרחשת במקביל לזו שעדיין נמשכת, בעניינם של אליקו (47) ובת הזוג לירז (19), שנמצאים במשבר ביחסים, שבועיים אחרי לידת בנם הבכור. החתונה, שהייתה אמורה להתקיים בקיץ, בוטלה לפי פרסומים של כלי התקשורת – לירז עזבה את הבית עם הניובורן להתמודד עם מציאות חדשה ומורכבת בבית הוריה.

שני האירועים ובעיקר הטירוף ברשת סביבם, מובילים אותי לטור של היום. האם גם אני תהיתי כפי שציינתי בעבר בטור שכתבתי על אליקו ולירז, מה יש לבת 19 לחפש עם גבר בן 47? לגמרי. האם אני תוהה שוב מה יש לבן 34 לחפש עם בת 21? כן, לגמרי, גם לי זה נראה טו מאץ' ומוזר. ועם זאת, אני לא אטרח להפיץ את דעתי בכל מקום – כי הפרש הגילאים ביניהם, כמו גם בין אליקו לזוגתו, הם פשוט לא ענייני בפרט, ולא עניין הציבור בכלל.

פער גילאים זה כבר לא אייטם. גיא איתן | צילום מסך מאינסטגרם guy_eitan@
פער גילאים זה כבר לא אייטם. גיא איתן | צילום מסך מאינסטגרם guy_eitan@

לירז, לעומת עמר, הפכה לבדיחת הציבור, שצוחק עליה במקום להושיט לה יד, ולכן על הפן הזה בלבד היה שווה לכתוב ולנסות למנוע, או לכל הפחות לצמצם את הבריונות האלימה שהיא חווה ברשת, כשמצבה הנפשי לפי הדיווחים קשה גם ככה. כאן, הסיטואציה היא שונה, ובאופן כללי, לאף אחד ואחת מאיתנו אין זכות לקבוע מהו הפרש גילאים לגיטימי ומה לא. סורי, כל עוד הפרש הגילאים הוא חוקי, אנחנו יכולים ויכולות לחשוב מה שנרצה עד מחר, אבל זה פשוט לא אמור לעניין.

>> מג רייאן בת ה-62 גונבת את ההצגה עם לוק שיקי בטירוף

הבעיה היא שהגולשים והגולשות, והתקשורת עוד יותר, מעצימה כל דבר כזה, כי מה זה משנה לבקר כל צעד ושעל של כל מפורסם, אם יש מזה אייטם. אז נכון, ברגע שבנאדם שם את עצמו תחת אור הזרקור, הוא צריך לצפות שביקורת כזו תגיע – אממה, המשאלה שלי היא שככל שיעברו השנים, הציבור יבין שזה לא מעניינו להגיב, ומצד הזוג שנמצא כרגע על המוקד, לא צריך להיות אכפת מכל פיפס שהציבור אומר, או חושב.

על הזין שלו. מתוך הסטורי של גיא איתן | צילום מסך מאינסטגרם guy_eitan@
על הזין שלו. מתוך הסטורי של גיא איתן | צילום מסך מאינסטגרם guy_eitan@

כשעה אחרי הפרסומים תגובתו של איתן כבר הייתה באוויר: "אתם על הזין שלי", אמר בבוטות לכל המבקרים בסרטון שפורסם ב"ישראל בידור", ותכל'ס? הוא הכי צודק בעולם. הוא כמובן לא הראשון שחווה ביקורת כזו לאור סאגת אליקו ולירז (מישהי זוכרת שבן זיני וטיילור מלכוב יצאו כשהיא הייתה בת 16 והוא בן 21, וכל הרשת התחרפנה?) ולצערי, מהתנהגות הציבור שעושה הר מעכבר כבר שנים, הם בטוח לא האחרונים.

>> טיילור מלכוב בווידוי חשוף: "אני הייתי שם, עמוק בדיכאון"

אבל בחייאת, בפעם הבאה שאנחנו באים להתחרפן על פער גילאים בין שני אנשים, אולי פשוט נזכור שאם טוב להם, ויש אהבה, ואתן יודעות מה? גם אם אין אהבה, וזו זוגיות בשביל יח"צ. סו פאקינג וואט? אלו החיים שלהם, ואף אחד לא שאל או ישאל אותנו – הציבור או העיתונאים בפרט – אם הזוגיות הזו קבילה או לא. אלו החיים שלהם.