טיילור מלכוב בווידוי חשוף: "אני הייתי שם, עמוק בדיכאון"

טיילור מלכוב בתצוגת האופנה של מאי משיח | צילום: אור גפן
טיילור מלכוב בתצוגת האופנה של מאי משיח | צילום: אור גפן

טיילור מלכוב מאוכזבת מאפליקציית ת'רדס של אינסטגרם, שבין לילה הפכה לזירת טינופים והתכתשויות - ויש לה מסר חשוב לכולנו על בריונות ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע האחרון הושקה אפליקציית ת'רדס מבית אינסטגרם, שבאה לתת פייט לטוויטר המתחרה המקורית. בעוד מיליוני משתמשים ומשתמשות ממשיכים להוריד את האפליקציה ולהתנסות בה, טיילור מלכוב לא כל כך התחברה לקונספט.

>> איך הופכים את אינסטגרם למקצוע? טיפים מאחת שיודעת

בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, מלכוב יצאה נגד האפליקציה החדשה, שבינתיים ממצבת את עצמה כזירת טינופים. "לראות את כמות האלימות הזו במדינה ברשת חברתית חדשה, כאילו גם ככה אין מספיק, שם במיוחד הכל רפש ורוע, ובנוסף גם בטלוויזיה, זה פשוט בלתי נסבל", היא אומרת.

לדבריה של מלכוב, הסטורי הטעון לא הגיע לטענתה רק ממה שקורה ברשת, אלא גם מתוכניות שונות בטלוויזיה "שאמורות לבדר ולהצחיק, להקליל ולהנעים, ובמקום זה – נטו בריונות, אלימות וחרמות על המסך". אנחנו יכולות לתאר לעצמו לאילו תוכניות בדיוק היא מתכוונת.

"אני הייתי שם, עמוק בדיכאון", הפוסט של טיילור מלכוב | צילום מסך מאינסטגרם malkovtaylor@
"אני הייתי שם, עמוק בדיכאון", הפוסט של טיילור מלכוב | צילום מסך מאינסטגרם malkovtaylor@

"אחרי זה מתפלאים איך ילדים מתאבדים ונכנסים לדכאונות", המשיכה מלכוב, "אני הייתי שם, עמוק עמוק בדיכאון, בתור ילדה בת 14-15 שעד היום חווה הכל. גם כשהייתי חזקה הייתי חלשה, ויש כאלה שפשוט לא יראו עליהם ולא יהיו סימני אזהרה לפני".

מלכוב לא אומרת במפורש לאיזו פרשה מעברה היא מתייחסת, אבל אנחנו רק יכולות לשער שמדובר בפרשה האיומה בה הייתה מעורבת הדוגמנית וכוכבת הרשת בגיל ההתבגרות, אז הופצו סרטוני עירום ברשת בטענה שזו היא שמככבת בסרטונים. במהלך השנים מלכוב הרבתה להתראיין ולדבר מדם ליבה על נושא הבריונות, שלצערה ולצערנו, תפס אצלה מקום חזק בלב.

מלכוב סיכמה וכתבה ש"זה חייב להיפסק", ואנחנו מצדדות בה מעומק הלב – כל רשת חברתית חדשה כזו שנפתחת היא רעיון מקורי, חדש ומגניב – אבל היד על המקלדת קלה מדי במקרים רבים. חשוב קודם כל להישאר בני אדם, ולזכור שבצד השני של המסך יושב אדם כמוני כמוך.