"סתם מחפשת יחס": בר רפאלי הצטלמה במקלחת, נו אז מה?

בר רפאלי | צילום: Carlos Alvarez/Getty Images
בר רפאלי | צילום: Carlos Alvarez/Getty Images

שבוע חדש, סערה חדשה בפיד של בר רפאלי - והפעם: "את לא נשואה?", "את מביכה", "אחלה מסר", ועוד שלל תגובות זועמות בעקבות התמונה שהעלתה מהמקלחת. 2021, מישהו?

88 שיתופים | 132 צפיות

בר רפאלי שוב מוכיחה שממש לא אכפת לה מה חושבים עליה (וטוב שכך), ונקלעת לסערה אינסטגרמית חדשה. הטריגר השבועי: רפאלי העלתי תמונה שלה מתקלחת. התמונה בקושי חושפת טפח, כלומר חפה מ"פרובוקטיביות", כפי שאוהבים לכנות זאת הגולשים, וממשיכה את הווייב האמנותי-אופנתי שרפאלי מנסה ליצור בפיד שלה בזמן האחרון. למרות זאת, הגולשים לא מצליחים להישאר אדישים ומאבדים את זה למראה של כתף אחת וחצי צוואר רטובים, מי ישמע.

"חסר לה יחס", כתב אחד הגולשים. "את לא אמורה להיות נשואה או משהו?", כתבה אחרת. "בר, משהו עובר עלייך?", "את מתנהגת בצורה מביכה", "מה נסגר איתך", ועוד שלל תגובות בסגנון הזה נכתבו. לצד זאת, נצפו כמה גולשות וגולשים שכמונו, גם להם נמאס מהביקורת המיושנת הזאת. "שלוש ארבע ו… אבל את אמא ורעיה", כתבה בציניות אחת המגיבות, והיא לא היחידה שצידדה ברפאלי. כבר אמרנו פעם אחת או מיליון שגופה של אישה הוא ברשותה ושזכותה לעשות מה בא לה, אולי ב-2021 כולם יתקדמו סופסוף ויפנימו את זה.