בר רפאלי מגלה את הסוד שלה לשימור הזוגיות: "בעלי ואני יכולים לנשום שוב"

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

מה הבעיה שלה עם פוליטיקאים, מה הסוד שלה לנפש בריאה בגוף בריא ולמה עכשיו היא סופסוף יכולה לנשום? בר רפאלי מגלה הכל בריאיון חושפני למגזין ELLE ספרד, כולל הטיפ לזוגיות מאושרת

88 שיתופים | 132 צפיות

הדבר המורכב הזה שנקרא איזון בית-עבודה הוא דבר שאנחנו מנסות לפצח מדי יום חדש, אבל מתברר שגם כשאת בר רפאלי לא פשוט למצוא אותו. הסופרמודל והאם לשלושה מככבת על שער גיליון דצמבר של מגזין ELLE ספרד, שם היא פותחת את הנושא ומספרת על השיפט שהחליטה לעשות בחיים.

>> "אמן נחגוג עד 120 ביחד לתמיד": שחר חיון ואון רפאלי מוכנים לצעד הבא?

"עבדתי כל קשה שלפעמים הגעתי למצבים שבקושי יכולתי לנשום", מספרת רפאלי על מה שגרם לה להחליט להאט בקריירה. "היה לי קשה לשמר מערכות יחסים. כשהתחלתי לצאת עם בעלי, התחלתי בהדרגה לקחת פחות עבודות ופרויקטים כי העבודה שלו הייתה בישראל ואני כל הזמן הייתי בנסיעות לחו"ל. ההחלטה הזאת עשתה אותי הרבה יותר מאושרת".

על השאלה כיצד עכשיו, כשהיא עם שלושה ילדים, היא מוצאת זמן לטיפוח הזוגיות, השיבה רפאלי: "אני דואגת לכך שפעמיים בשבוע אין לי מחויבויות אחר הצהריים עם הילדים, ואז אני ובעלי עושים תוכניות יחד כמו ללכת לצפות בשקיעה או לשתות בירה. בישראל זה יותר קל כי הכל יחסית קרוב ותמיד אפשר למצוא חברים שיעזרו".

רפאלי נשאלה על החיבה שלה לטיולים ברחבי העולם, אותם היא אוהבת לשתף עם 3.6 מיליון עוקביה. "כל פעם אני עולה על מטוס אני מרגישה חופשיה", היא אומרת בריאיון, "לטייל זה הדבר האהוב עליי בעולם, וזאת אחת הפריווילגיות הגדולות שהמקצוע שלי העניק לי". על הקושי לטייל עם שלושה ילדים קטנים אמרה רפאלי: "ילדתי שלושה ילדים בשלוש וחצי שנים כשהקטן עכשיו כמעט בן 3. הם כבר עברו את שלב התינוקות ואני מתחילה להרגיש קצת הקלה. אני כבר פחות דואגת בגלל שהם יודעים לבקש את מה שהם צריכים ולי יש זמן לדאוג לעצמי או לטייל בלי להרגיש נורא על כך".

"בעלי ואני יכולים לנשום שוב", אומרת רפאלי בהומור ומשיבה באותו אופן גם האם האימהות שינתה אותה. "לא!", היא עונה ואומרת: "תמיד רציתי להיות אימא, זה טבעי וזה לא שינה את חיי. יש לך יותר מחויבויות ואחריות, אבל בשבילי המשפחה תמיד הייתה במקום הראשון. אנחנו מאוד קרובים ואפילו היום כשאני נוסעת לעבוד המשפחה שלי נוסעת איתי". בר נתנה כדוגמה את אימא ציפי רפאלי שהצטרפה אליה לנסיעה למדריד, שם התקיימו הצילומים למגזין. "אני אדם שמאוד מביע חיבה, אני מחבקת ומנשקת את הילדים שלי ואת בעלי כל הזמן. בבית אנחנו כמו דבק".

רפאלי נשאלה גם אילו ערכים היא מעבירה לילדיה, והשיבה: "את זה שהם יודעים להעריך כל רגע בחיים ושהם לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו. וגם חינוך. המילה 'תודה' חייבת תמיד להיות נוכחת".

בריאיון מעידה על עצמה רפאלי כי היא אדם חיובי ואומרת שזו התכונה הכי בולטת אצלה. "אני מאוד אופטימית ולא אוהבת את המילה 'לא'… אני אוהבת לחיות, החיים מרגשים אותי ואני אוהבת להיות ספונטנית", היא אומרת, "החברים שלי אומרים שאני חברה נהדרת, מאוד נאמנה ומאוד כנה". על השאלה האם היא מחבבת את עצמה, היא השיבה: "את חייבת להיות מי שאת כי אין אדם יותר ייחודי ממך, אף פעם אל תנסי להיות מישהי אחרת. חשוב מאוד שמגיל צעיר ההורים שלך יטפחו את ההערכה העצמית שלך ויזכירו לך כמה את יפה מבפנים ומבחוץ כך שתדעי לאהוב את עצמך. בתעשייה שלי את חייבת להגיד לילדים שלך שיש גם דבר כזה שנקרא ריטוש תמונות ופילטרים באינסטגרם. שיבינו שרוב הזמן מה שהם רואים זה לא המציאות".

על הישראליות שלה היא אומרת: "כשאני פוגשת אנשים בחו"ל ואני מספרת להם שאני מישראל הם מופתעים, כשאני מדברת איתם אני מבינה שיש להם דימוי של מדבר שבו כולנו הולכים עם נשק בתחושת חוסר בטחון – אבל זה בדיוק ההפך! יש לנו מזג אוויר נהדר, הרבה חופים, נהר, עיר גדולה, וזה משוגע כמה שהמסעדות כאן מעולות והרחובות מלאים באנשים שמחים וכיפיים. אני חושבת שזאת פשוט נקודת המבט שמקבלים מהחדשות, ואני לא יכולה להאשים אף אחד, אבל מה שאני רואה הוא שונה לחלוטין".

רפאלי נשאלה מה היא הייתה משנה בישראל אם היא הייתה יכולה. "את המיקום", היא השיבה, "ברמת ההיגיון זה לא נוח במיוחד להיות באמצע בין מדינות ערביות שאנחנו נלחמים בהן, ולכן זה גם היה משפיע על המדיניות. פוליטיקאים רק חושבים על עמדות הכוח של המדינות, ולא על מה שהכי טוב לאנשים. זה חייב להשתנות".

לסיכום התבקשה רפאלי להגיב לאמירה "נפש בריאה בגוף בריא" ולספר האם היא מזדהה. "אני לא מתכוונת לספר כאן מה גורם לי להרגיש בריאה נפשית אבל אני יכולה לספר בוודאות שאני מרגישה כך. כמובן שחוץ מזה התעמלות עוזרת לגוף ולנפש המון, לכן אני מתעמלת שישה ימים בשבוע. בחדר כושר או בבית – אני מנסה תמיד להישאר פעילה".

>> בר רפאלי מדגימה את הדרך הכי סקסית ללבוש קרדיגן