בר רפאלי ממציאה מחדש את הווסט – ואנחנו רוצות את מה שהיא לובשת

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

בר רפאלי הוזמנה לאירוע אופנתי במיוחד מעבר לים וסחררה אותנו בשני לוקים לוהטים. על הדרך היא העניקה לנו טריק סטיילינג מעולה

88 שיתופים | 132 צפיות

זוהי העונה הכי אופנתית של השנה, ואנחנו מדברות כמובן על עונת שבועות האופנה מעבר לים. שבוע האופנה במילאנו הסתיים לו וכעת החגיגות והתצוגות מתרחשות בפריז עיר האורות, אבל אנחנו לא מפסיקות להיחשף לעוד ועוד נציגות ישראליות לוהטות בבירת האופנה האיטלקית. אחרי שהתעלפנו מהלוקים של טיטי איינאו וירדן הראל, ובעיקר מהשמלה שלבשה דיאן שוורץ למסיבה של מגזין ווג, נתקלנו בכמה תמונות של בר רפאלי במילאנו – עפה על החיים באאוטפיטים משגעים.

>> בשמלה שקופה, חזייה מבצבצת וסניקרס: בר רפאלי מטריפה

הלוק הראשון: דנים על דנים בגרסה הכי שיקית שראינו לאחרונה. רפאלי לבשה שמלת ג'ינס מכופתרת ומשגעת בגזרת גראנג' ניינטיזית נטולת שרוולים, אותה היא כפתרה רק בכפתור אחד באזור החזייה – מה שמזכיר לנו בעצם וסט. את השמלה/וסט היא שידכה למכנסי ג'ינס בהירים יותר, וכך העניקה פרשנות רעננה ומקורית לטרנד הדנים על דנים. אהבנו! את הלוק לבשה רפאלי לאירוע של מותג הג'ינס REPLAY, בו היא התמנגלה עם הסופרמודל הברזילאית אלסנדרה אמברוזיו ועם האצן האולימפי יוסיין בולט.

בר רפאלי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם barrefaeli@

רפאלי לבשה אאוטפיט נוסף שאהבנו, הפעם לאירוע דינר פארטי חגיגי של המותג האיטלקי ALEVi Milano שהתקיים במילאנו. רפאלי לבשה טי שירט שחורה קלאסית ומעט שקפקפה, זרקה מעל מעיל עור שחור בגזרת בייקר, והדובדבן שבקצפת: חצאית מידי מנומרת שקופה ששברה את האחידות (גם התיק והשוז הם על טהרת השחור) והעניקה ללוק קצת תעוזה וחריפות. רפאלי, חובבת היוקרה השקטה, גילתה בסטורי שלה שהלוק כולו הוא של איב סן לורן. איך תמיד את יודעת להפוך פריטים קלאסיים למאסטרפיס.