"בגיל 36, עם שלושה ילדים, אני מרגישה אישה באמת": בר רפאלי קוטפת קמפיין לנז'רי

בר רפאלי | צילום מסך אינסטגרם בר רפאלי
בר רפאלי | צילום מסך אינסטגרם בר רפאלי

אחרי התגובות המכוערות ברשת, בר רפאלי מציגה את הנקמה המושלמת ומעלה סלפי לוהט בהלבשה תחתונה ומכריזה על הג'וב החדש שלה - הפרזנטורית של פמינה

88 שיתופים | 132 צפיות

תגידו מזל טוב לבר רפאלי על הג'וב החדש שלה – הפרזנטורית הטרייה של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA. אחרי שהעלתה אתמול טיזר קטן לקמפיין החדש, היא חשפה הבוקר באינסטגרם שלה את החדשות בתוספת סלפי שצילמה על הסט. "אני גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה. בגיל 36, עם שלושה ילדים, אני מרגישה אישה באמת", כתבה רפאלי בפוסט. באותה הזדמנות ביקשה רפאלי לאחל מזל טוב לבן זוגה, עדי עזרא, והוסיפה: "ומזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם, וביום ההולדת שלו, אני חולקת אתכם תמונה בהלבשה תחתונה".

>> בר רפאלי: "רגשות אשם? האמת, אין לי"

רפאלי מחליפה את ירדן הראל ואת בר זומר, הפרזנטוריות הקודמות של FEMINA. טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של המותג מספרת שהם החתימו את הסופרמודל על חוזה לשנתיים, מתוך "ערכים כמו נשיות ואלגנטיות המאפיינים את המותג ומזוהים מאוד עם בר רפאלי".

הבשורות על הליהוק החדש מגיעות ימים ספורים אחרי הסערונת התורנית, שכמיטב המסורת התחוללה בחשבון האינסטגרם של רפאלי בגין תמונה שלה בביקיני. הצילום השנוי במחלוקת עורר מצד אחד תגובות נלהבות ומפרגנות על הפיגורה ועל הסטייל של רפאלי, אך מצד שני גרר תגובות פולשניות עד מכוערות נוסח "היזהרי מיתר רזון, נראה שאת מתקרבת לשם", "לא נראה טוב, רואים את השלד… אנורקסיות, חולי", ו-"בר, זה כבר לא זה ותחשבי על כך".

לכבוד הג'וב החדש נאחל לרפאלי, ולעולם בכלל, שלא נדע עוד תגובות מהסוג העתיק הזה. וכן, הכוונה לתגובות שמתערבות לנשים בצלחת, מייחסות להן מחלות ומנסות להוציא להן את הרוח מהמפרשים משום שהעזו לחצות את גיל 35 ולעוף על הגוף ושלהן. הלו, אנחנו חיים ב-2022.

>> כך בר רפאלי חגגה את יום הולדתה ה-36 עם רביב כנר