מלכת האמבטיה: בר רפאלי בתמונות שלא ציפינו להן

בר רפאלי עושה פאן באמבטיה | צילום: מתוך האינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי עושה פאן באמבטיה | צילום: מתוך האינסטגרם barrefaeli@

מה בר רפאלי ומיקי בוגנים עושים בפריז? נצטרך לחכות לעונה החדשה של "מחוברים" בשביל לגלות. בינתיים הם מפזרים פירורים באינסטגרם, כולל תמונות של רפאלי באמבטיה

88 שיתופים | 132 צפיות

בר רפאלי הפתיעה אותנו בסשן צילומים היישר מהאמבטיה, אבל לא כזה שהיינו מצפות לראות. כבר הורגלנו לפיד המסוגנן של רפאלי, שמקפידה להעלות כיום בעיקר צילומים שמשקפים את הלייף סטייל שלה ומשדרים רמות גבוהות של שיק. לכן הופתענו מאוד לראות את הסופרמודל והרפאלית עושה שטויות באמבטיה כאחת האדם.

שיטוט באינסטוש של רפאלי מגלה שהאמבטיה בה היא תועדה משכשכת נמצאת בפריז, שם היא מבלה כרגע עם הבסטי מיקי בוגנים ועם חברתה אור לוזון, שעובדת צמוד עם הסטייליסט של רפאלי, סיימון אלמלם. שיטוט באינסטגרם של בוגנים מגלה שהטריפ הנוצץ מתועד לעונת העשור של "מחוברים" מבית הוט, בה הוא עתיד לככב לצד אורנה בנאי, יעל שלביה, קרן פלס ואורי ששון. במסגרת הטיול הפריזאי יצאו השלושה לשיט על הסן, שם הם עשו דאק פייס למצלמה תוך כדי שברבור אחזה בבקבוק רוזה.

"פריז מותק כרגיל! ותודה לכל מי שסבל אותי ואת המצלמה שעוד לא המצאתי לה שם", כתב מיקי בוגנים בפוסט האחרון שהעלה מעיר האורות ותייג את רפאלי, "המסע של מחוברים מאוד מאתגר, אגב לא קל, אבל משחרר ואת כל השאר תראו שיהיה מוכן. ביזו ביזו! אה, ושום קוראסון לא יהיה פה!".

>> רותם סלע מתייצבת לצד המורים