"אני עצובה קצת": בר רפאלי בווידוי שכל אימא תזדהה איתו

בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images
בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images

בר רפאלי משתפת בקשיים שבהם היא נתקלת כאימא לשלושה קטנטנים, ומספרת על הדבר המתוק שהבת שלה אמרה לה ברגע שהיו סוף סוף רק שתיהן לבד

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן האחרון הסטורי של בר רפאלי הפך להיות אחד ממקורות המידע המעניינים שנתקלנו בהם. שם, בלי הרבה פילטרים, היא מספרת על חייה האישיים ונותנת טיפים באמת באמת שווים לסידור הבית, מתכון לעוף עם ירקות ביתי וטעים וגם טיפ לאימהות שצריכות רגע קטן לעצמן בשגרה העמוסה של הסגר. הפעם היא משתפת בקושי שכל האימהות שבינינו חוות בתקופה האחרונה, וזה לתת לכל ילד תשומת לב בנפרד. כי אמנם אנחנו תקועות עם כל הילדים בבית כל הזמן, אבל לפעמים מפספסות את הצורך של כל אחד מהם בזמן איכות בלעדי ובהתייחסות מצידנו רק אליו.

"היום במקרה יצא שלקחתי את הבת האמצעית שלי לבד, רק אני והיא. שמונה פעמים היא קפצה עליי עם חיבוק, חמש פעמים היא אמרה שזה היום הכי כיף שהיה לה בחיים, 12 פעמים היא אמרה 'את האימא הכי טובה בעולם', 17 פעמים הזכירה לי שזה רק אני והיא היום", משתפת רפאלי, "אני עצובה קצת שקשה למצוא את הזמן הזה ובאמת להיות שם, בזמן איכותי עם כל ילד לבד, אבל די גאה שהצלחתי ואשתדל ליצור זמנים כאלו לעיתים קרובות יותר".

צילום מסך מהסטורי של בר רפאלי
צילום מסך מהסטורי של בר רפאלי

נכון שהרעיון להעניק לכל ילד זמן בנפרד נראה כמו משימה בלתי אפשרית כרגע, אבל זה חשוב מאוד. גם כמה דקות ביום יעשו הבדל ענק, איך עושים את זה? אפשר לנסות לרתום כל ילד לעזרה במשהו שונה ולבצע משימה ביתית יחד, לשטוף יחד כלים ולדבר תוך כדי, ללכת עם אחד הילדים לסופר ולשאול על תחושותיו, לסדר יחד את הסלון או להכין ארוחת ערב.