אירינה, מתה לחזור לבראדלי קופר? תצטרכי לעבור את רותם סלע

רותם סלע ובראדלי קופר | צילום: דודי חסון וSteven Ferdman/Getty Images
רותם סלע ובראדלי קופר | צילום: דודי חסון וSteven Ferdman/Getty Images

אירינה שייק מככבת על שער ווג בריטניה ומספרת על החיים שאחרי הפרידה מבראדלי קופר, ובמקביל רותם סלע מפרסמת סרטון שיכול לסבך את העניינים

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני קצת יותר מחצי שנה הזוג הפוטוגני ביקום, אירינה שייק ובראדלי קופר, שברו לעולם כולו את הלב כשהחליטו להפריד כוחות אחרי ארבע שנים של זוגיות-שטיחים-אדומים נוצצת במיוחד. באותם ימים היו שמועות על רומן עם ליידי גאגא שהתבררו כשיקריות, ומאז גאגא כבר נצפתה מצמידה שפתיים במועדנים עם בחור שאינו קופר. השאלה האם יהיה או לא יהיה אי פעם קאמבק של קופר ושייק, שלהם ילדה משותפת, הסעירה את הרשת ואת הגולשים שרק רוצים סוף שמח, אבל אז הגיעו שמועות ממקורבים שאמרו ששייק פשוט סבלה במערכת יחסים הזו, אז האם הפרידה היא בעצם הסוף הטוב? תלוי את מי שואלים.

>> איך ליידי גאגא ובראדלי קופר עבדו על כולנו

בראדלי קופר ואירינה שייק | צילום: Steve Granitz/WireImage
בראדלי קופר ואירינה שייק | צילום: Steve Granitz/WireImage

עכשיו שייק מככבת על גיליון מרץ של ווג הבריטי, ובריאיון היא לא עושה הנחות לאף אחד. "אני חושבת שבכל מערכת יחסים טובה כל אחד מביא את הצד הטוב והרע שלו, זה טבע האדם, שני אנשים טובים לא בהכרח יהיו טובים כזוג", היא אמרה בראיון, ואם הציטוט הזה לא רוצח את הסיכוי לקאמבק אנחנו לא יודעות מה כן. "היה לי מזל לחוות את הזוגיות הזאת, החיים בלי B (כך כינתה את בן זוגה לשעבר קופר) זו אדמה חדשה שאני דורכת עליה", היא הוסיפה. "קשה למצוא איזון בין להיות אם לבין להיות אישה עובדת. סמכו עלי, יש ימים שאני מתעוררת בבוקר ואומרת 'אוי אלוהים, אני לא יודעת מה לעשות, אני מתפרקת'", היא אמרה כשנשאלה על גידול ילדתם המשותפת לאה דה סיין.

אז איך רותם סלע קשורה לעניין? אמש, באופן מעניין, העלתה סלע לחשבון האינסטגרם שלה סרטון מתוך התוכנית "הכוכב הבא" שאותה היא מנחה, בו היא אומרת שקופר הוא היחידי שיכול לגרום לה לעזוב את בעלה אריאל. ככל הנראה מדובר בצירוף מקרים נחמד, אבל תודו שהטיימינג ללא ספק משעשע במיוחד.

>> איך רותם סלע תמיד מצליחה להעז ולומר את דעתה האמתית?