הצופים כועסים על בן זיני: "זה השיר הכי מאכזב ששמעתי"

בן זיני בפתיחת תערוכת סלבדור דאלי | צילום: שוקה כהן
בן זיני בפתיחת תערוכת סלבדור דאלי | צילום: שוקה כהן

בחודשים האחרונים בן זיני מקדם את קסניה, בלוגרית מרוסיה שהוא הזמין לביתו בישראל אחרי שנאלצה לברוח. העוקבים חיכו בקוצר רוח לשיר משותף שלהם, וגילו להפתעתם שזה היה רק טריק שיווקי

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט ולא משנה באיזו שכבת גיל אתן נמצאות, סביר להניח שיצא לכן לשמוע את השם בן זיני. כוכב הרשת שהפך לזמר ושחקן המככב באור הזרקורים, הספיק להוציא לא מעט להיטים שהפכו ויראליים ברשתות החברתיות (מיינימור, היי טיי, ועוד). על המסך הוא כיכב עם האקסית המיתולוגית טיילור מלכוב בריאלטי "הזוג המנצח VIP". גם בלי הנוכחות הזוהרת של מלכוב זיני ממשיך לככב ברשת, יודע בדיוק מה טרנדי, מה ויראלי ומה יהפוך להיות שיחת הטיקטוק היומית, כישרון שמשאיר את הכוכב בתודעה כבר כחמש שנים.

לאחרונה פרסם זיני בחשבון הטיקטוק שלו, המונה 379.6 אלף עוקבים, סרטון אשר הצליח לעורר (עוד) סערה גדולה לכוכב שרגיל לסערות. בסרטון הוא נראה שר עם בחורה צעירה, יפייפיה ומסתורית, שיר חדש בשם "מונשרי". הטוקבקיסטים בתגובות השתגעו למראה הצמד החדש והמסקרן. זיני, אשר שמו נקשר בעבר למספר נשים צעירות איתן עבד או יצא, חשף בסרטון הבא אחריו את הסיפור סביב הבחורה שעוררה עניין רב ברשתות: "אוקיי, אז הייתם ממש סקרנים לגביה, והחלטתי לספר. אז לפני כחצי שנה, בעיצומה של המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, הכרתי את קסניה, אחת מכוכבות הטיקטוק הגדולות ברוסיה", הוא מספר בסרטון: "היא השתמשה בסאונד שלי, ואז נהיינו בקשר. דיברנו במשך שבועיים דרך האינסטגרם, עד שלפתע היא הפסיקה לענות. פחדתי כי חשבתי שיקרה לה משהו".

@benzini10

סומך עלייכם????????❤️@ksenia_kisenia_israel

♬ מונשרי – בן זיני

בן ממשיך ומספר על הרגע בו גילה שנחסם לה עמוד הטיקטוק. רק כדי לסבר את אוזניכם, הכוכבת הצעירה תחזקה חשבון טיקטוק המונה מעל ל- 2 מיליון עוקבים. "אחרי שבועיים משום מקום היא חזרה אליי, ואמרה שהמצב לא פשוט בכלל. אז החלטתי שאני לא נשאר אדיש למצב, ואני מזמין לה כרטיס טיסה לישראל". מאז, מספר בן, קסניה גרה איתו בארץ, היא הספיקה לפתוח חשבון טיקטוק חדש וישראלי, אשר הגיעו אליו כבר כמעט 40 אלף עוקבים ישראליים וסקרניים. השניים מפנקים את העוקבים בסרטונים חמודים ומגניבים, הזוכים למאות אלפי צפיות. בסרטון אחד הוא מלמד אותה לדבר עברית, ולשיר שורות מהשירים שלו, בסרטון אחר הוא נותן לה לטעום דג מרוקאי של אמא שלו (סרטון שהגיע כמעט למיליון צפיות) ובשאר הם מדלקמים יחד "עם ישראל חי".

@ksenia_kisenia_israel

Replying to @shovavy חפשו ׳מונשרי׳ ביוטיוב/קישור בפרופיל שלי!!????????????❤️@benzini10 #foryou #foryoupage #מונשרי

♬ original sound – ksenia_kisenia_israel

 

אבל הסיפור הוא לא רק על פאן וסולידריות, יש כאן גם ביזנס. השניים שיווקו, כל אחד בעמוד הטיקטוק שלו, את השיר החדש "מונשרי" אשר יצא ממש היום. השיווק האגרסיבי עבד, ועוד לפני שהשיר הועלה לערוץ היוטיוב של זיני, כבר היו לו עשרת אלפיים לייקים.  בסרטונים שקדמו ליציאת השיר, השתמע שמדובר בשיר משותף של שני כוכבי הרשת: הישראלי והרוסיה. אלא שהיום, במהלך שידור הבכורה של השיר, שנערך בלייב ביוטיוב, התברר כי קסניה כלל לא מופיעה או משתתפת בשיר.

העוקבים התאכזבו לגלות שקסניה, שכבר מאוד התחבבה עליהם, כלל לא מופיעה בשיר, ובשידור הבכורה נרשמו מאות תגובות מאוכזבות בסגנון "מה עם קסניה?", "חשבתי שהיא שרה".

תגובות בזמן שידור הבכורה של השיר "מונשרי" | צילום מסך מתוך יוטיוב: בן זיני – הערוץ הרשמי
תגובות בזמן שידור הבכורה של השיר "מונשרי" | צילום מסך מתוך יוטיוב: בן זיני – הערוץ הרשמי

בקליפ בן זיני נראה מגיע לריאיון, פוגשת אותו הכוכבת נטלי דדון, על תקן מראיינת, שאינה מרוצה כלל מהמסמכים שבן זיני מעביר לה בריאיון, מסמכים עליהם מופיעות כותרות הקשורות לקריירה והעשייה של זיני, כמו:  "האם בן זיני נחשב לאמן?", "היא לא בת 16" (בהתייחס למערכת היחסים שלו עם טיילור, אשר כזכור, החלה לפני שמלאו לה 16). ולבסוף כשהוא מגיש לה מסמך שכותרתו היא "התחלה חדשה", המראיינת מעבירה אותו, וחותמת על המסמך. מסר חמוד בהחלט, אבל נדמה שהוא לא התקבל אצל העוקבים כפי שזיני ציפה שיתקבל, נראה שהם לא יסלחו לו כל כך מהר על האכזבה והתחושה שעשה פה טריק שיווקי חסר כיסוי.

אגב, אם תהיתן מי כן מופיעה בקליפה, מדובר באנאל ולנזי, בוגרת התוכנית "דה ווייס", ששרה ב"מונשרי" יחד עם זיני, נותנת הצגה ומופיעה נהדר. בעקבות אכזבת העוקבים, זיני מיהר להעלות עוד סרטון טיקטוק, בו הוא מספר על שיתוף הפעולה עם ולנזי.

@benzini10

קישור לשיר ולקליפ בפרופיל שלי!!????????????????@ksenia_kisenia_israel #foryou #foryoupag #מונשרי

♬ מונשרי – בן זיני