כוכבת "בית הדרקון" חששה לצלם סצנת סקס עם השחקן המבוגר ממנה ב-30 שנה

"בית הדרקון" | צילום: באדיבות YES
"בית הדרקון" | צילום: באדיבות YES

הפרק הרביעי של "בית הדרקון" עורר הרבה אמוציות בקרב הצופים, ואולי בעיקר בקרב הצופות. כוכבת הסדרה בת ה-19 חושפת את החששות שהיו לפני הצילומים ומה עזר לה להתגבר עליהן על הסט

88 שיתופים | 132 צפיות

הפרק הרביעי של "בית הדרקון" ששודר השבוע עורר אמוציות רבות בקרב הצופים. היו שם גיליות עריות, גדודים של שחקנים ושחקניות בעירום מלא וניסיונות לשדל קטינים לשידוך. אבל בין כל אלה, הייתה סצנה אחת שהיה קשה לעבור עליה לסדר היום, במיוחד עבור הצופות שבקהל.

>> אקשן מאמא: איך מצלמים סצנת סקס כשאימא שלך היא הבמאית?

על פניו, סצנת הסקס בין אליסנט הייטאוור, אשתו הצעירה של המלך וייסריז טארגריין, שנישאה לו מתוך שידוך מניפולטיבי שרקם אביה, ימינו של המלך – היא "תמימה" למדי. אין שם כמעט עור חשוף, ואף לא פטמה אחת נכנסה לפריים. אבל ההבעה של אליסנט לאורך האקט חושפת הרבה יותר מאשר עירום פיזי. לאורך כל הסצנה נראית אליסנט שכובה על גבה קפואה, כאשר וייסריז רוכן מעליה והיא בוהה בתקרה במבט חלול מבלי לזוז, כאילו היא רק מחכה שזה ייגמר. האקט הזה לא נכפה עליה, לכאורה, אבל זהו חלק מתפקידה בתור אשתו של המלך.

בריאיון למגזין "ניוזוויק" הודתה השחקנית אמילי קארי, המגלמת את אליסנט בסדרת הקדם של "משחקי הכס", כי היו לה הרבה חששות לקראת הצילומים. קארי בת ה-19 בקושי הגיעה לגיל 18 כאשר צילמה את הסצנה עם כוכב הסדרה פאדי קונסידיין המבוגר ממנה ב-30 שנה. "זה הפחיד אותי", אמרה קארי, "כי בשלב הזה עדיין לא פגשתי את פאדי. לא ידעתי כמה הוא הולך להקליל את הסצנה, וכל מה שראיתי זה גבר בן 47. קצת דאגתי".

"בית הדרקון" | צילום: באדיבות YES
"בית הדרקון" | צילום: באדיבות YES

מה שהפך את החוויה של קארי לנוחה יותר לדבריה, היא הנוכחות של "רכזי האינטימיות", תפקיד שהפך שכיח יותר ויותר על סטים בשנים האחרונות מאז מהפכת Me Too. גם בסדרת הלהיט של נטפליקס "ברידג'רטון", לא העזו לצלם את סצנות הסקס ללא נוכחות של רכזי אינטימיות. קארי ציינה שרכזי האינטימיות פיקחו גם על סצנה נוספת, כשדמותה רחצה את המלך באמבטיה, למרות שזו לא הייתה סצנת סקס כשלעצמה. לדבריה הפתרון הזה עזר לה "להיות מסוגלת לדבר על הכל ולא להתרחק או לא להרגיש מבוכה".

>> "סיפורה של שפחה" חוזרת. 5 סיבות לצפות בה למרות הדיכאון