בין שני עולמות

תמי גולדשטיין, הילרית, מרפאה אנרגטית ומתקשרת, מאמינה בנסים

88 שיתופים | 132 צפיות

"אנחנו לא לבד. אנחנו מוגנים. הקרובים אלינו ביותר ממשיכים להשקיף עלינו ממרומים ולהגן עלינו מפני נפילות פיזיות ונפשיות", טוענת תמי גולדשטיין, בת 48, מדיום בעלת יכולות על-חושיות והילרית העוסקת ברפואה אנרגטית. היא נשואה + 3, מתגוררת בקריות, משמשת כראש מגמת הילינג-רייקי במכללת מדיסין בחיפה, מטפלת ומעבירה קורסים בתחומים אנרגטיים ומיסטיים בתל אביב, בצפון ובחו"ל. היא גם בעלת דוקטורט בפילוסופיה של המטפיזיקה (Ph.D), מהאוניברסיטה למטפיזיקה בארה"ב, ובעלת הסמכה כמטפלת רוחנית על ידי הארגון הבינלאומי למטפיזיקה.

מי שרוצה, יוכל למצוא נחמה פורתא בדבריה, במיוחד ברגעי משבר וייאוש. "החיים נמשכים אחרי שהגוף נגמר", היא אומרת בביטחון. "החיים בגוף הם רק מצב צבירה אחד. בכל רגע שנהיה מעוניינים, נוכל לחדש את הקשר עם האנשים שאנחנו אוהבים, שעזבו את הגוף, ולדעת שהם שם בשבילנו ושהם לא נטשו אותנו. ברגע שאנו זקוקים, הם מקשיבים ולפעמים גם עונים לנו, אם נהיה קשובים אליהם", קובעת גולדשטיין. "הם אמנם לא רוצים שנפתח בהם תלות. אנחנו צריכים לחיות את החיים האלו בעצמנו, אבל עלינו לדעת שהם שם, שהם לא נעלמו".

כמי שצפתה בתוכנית "הכוח", שהועלתה השנה בערוץ 10 ועסקה בכוחות על טבעיים, התפעלתי מאישיותה של גולדשטיין, שהגיעה עד לשלב הגמר. היא הרשימה אותי ביכולותיה לגלות חפצים נעלמים ואנשים שהוסתרו ביערות עלומים או בתא המטען של מכונית – אחת מתוך עשרות שגדשו את מגרש החנייה.

במפגש, שהתקיים באחרונה באגודה למודעות בתל אביב, בפני קהל צמא דעת, עוררה גולדשטיין לחיים דמויותיהם של נפטרים. היא תיארה לגבר, פסנתרן אלמן, ממה סבלה אשתו המנוחה, מה חשה ברגעיה האחרונים. היא העבירה לו מסר של עידוד, שימשיך לנגן, כי למרות שהיא כבר עברה לעולמות האור, היא ממשיכה ליהנות מנגינתו. לגבר אחר, שהגיע באמצע השבעה על אמו, היא תיארה את דמותה של האם, בעיותיה הפיזיות והקשר העמוק שהתקיים ביניהם, שלא נותק גם כשהיא מרחפת בעולמות אחרים.

במענה לשאלתי איך הצטיירה לנגד עיניה דמות האם שנפטרה אך יומיים קודם, היא תיארה תמונה שנשמעה מהצד כחזיון תעתועים: "זהו אחד הדברים היותר מדהימים שראיתי בחיי. פעם ראשונה ראיתי ישות שנראית ממש כמו רוח רפאים בסרטים המצוירים. פלג הגוף העליון היה בצבע סגול והשאר היה לבן. אחרי שהתבוננתי עמוקות בישות המוארת, לאט לאט נחשפה מתוכה בצורה מפתיעה הדמות של האמא, עם כובד הראייה שאפיין אותה ועם המילים המיוחדות שלה המבהירות שהיא האמא שלו. כל הזמן היא קרנה בצבע סגול. ואז הסתבר שבנה הוא בעל חברה בשם אמטיסט (אבן סגולה), ואמו בעצם עודדה אותו להמשיך את הפעילות העסקית שלו, שלגביה הוא מתלבט".



"אני מודה להם שהם בחרו בי לייצג אותם פה על פני האדמה, ובעזרתם אני יכולה לקבל את התשובה עבור האדם"

"זה לא קסם"

גולדשטיין מסבירה את תופעת ההתגלות של נשמות הנפטרים בכך ש"הנשמות באות עם המון אנרגיה, אבל הן לא יכולות להחזיק אותה לאורך זמן. האנרגיה מופיעה לרגע, נותנת את מה שהיא נותנת והנשמות חוזרות לעולמות האור שלהן".

כשהיא נשאלת איך נוצר הקשר בינה לבין הנשמות, היא מסבירה שהישויות מרצדות נוכחה, כי זוהי המהות של מדיום, העומד עם רגל בעולם הזה ועם רגל בעולמות אחרים.

המשתתפים במפגש עם גולדשטיין המומים. גם עמדתם של מי שסירבו בעקשנות להאמין שהנשמה היא נצחית, נסדקת אט אט. הם מעיזים להעלות שאלות מטרידות מהמציאות היומיומית ונענים, דרך גולדשטיין, מהו מקור בעייתם וכיצד עליהם לפתור אותה, מהי הקריירה המתאימה להם וגם שאלות ממוקדות שעוסקות בעתיד השותפות שעשו עם חבר או בן זוג.

"חשוב מאוד לדעת שזה לא קסם", אומרת גולדשטיין. "אלו תשובות שמצויות עבור כולם ביקום. בחלק מהמקרים האדם חש אותן בעצמו. הוא לא יודע שזה מגיע באמצעות תקשור, אבל הוא חש את התשובה בקול הפנימי שלו. הנשמה באה הנה כדי ללמד, ומטרתי העיקרית כמדיום היא להביא את המסר שיש חיים אחרי כלות הגוף וגם לרפא אנשים בעזרת אותן ישויות בעלות כוח ריפוי. אני מתחברת לאנרגיות גבוהות, למדריכים רוחניים בכירים. אותם מדריכים לא יכולים להתגלות למי שאינו מצוי ברמה הרוחנית המתאימה. אני מודה להם שהם בחרו בי לייצג אותם פה על פני האדמה, ובעזרתם אני יכולה לקבל את התשובה עבור האדם".

מהו מקור כוחותייך?
"אלוהים הוא מקור כוחי העיקרי. בורא עולם וגם שליחיו, שהם אותם מדריכים רוחניים, אותן נשמות עתיקות. ביניהם יש לי מורה רוחני שהוא אינדיאני קדום, המלווה אותי. יש לי מורים רוחניים יהודים, קבליסטים עתיקים, שנותנים לי תשובות ומנחים אותי. אני עובדת מול ישויות שמעולם לא היו בגוף, ישויות שאפשר לכנותן מלאכים. אני מעדיפה לקרוא להן ישויות אור, שמגיעות מרמות תודעה גבוהות של היקום. הרבה מאוד פעמים אני מקבלת מה שנקרא תקשור ישיר, שפירושו מבחינתי הוא שאלוהים מדבר איתי".



אילוסטרציה: GettyImages" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/803/33803/2.jpg?1202033014" />

"הקשר עם הנשמות וההבנה שיש חיים אחרי המוות היו לי לגמרי טבעיים"
אילוסטרציה: GettyImages

יכולת טבעית

הכישרון למיסטיקה של גולדשטיין נעוץ, כפי הנראה, בגנים. "אמי, לאה שוחט, הייתה מדיום וציירת, שעלתה מאוסטריה לארץ בגיל תשע והתגוררה בחיפה. יווני קתולי שהתגורר בשכנות לימד אותה לפתוח בקלפים. לימים היא חברה לקבוצות של מרגוט קלאוזנר, שהייתה מהמדיומים הראשונים, והייתה מעורבת בבוהמה של חיפה".

היא מספרת שלראשונה התגלו בפניה הישויות בגיל שלוש. "קיבלתי כבר אז הכוונה רוחנית. הורי סיפרו לי שציירתי נופים, אנשים ובעלי חיים כמו אדם מבוגר. לקראת גיל שמונה חווינו שכול במשפחה. דודי, שמואל שוחט, נהרג במלחמת ששת הימים, אך הנשמה שלו המשיכה לבקר אותי. ראיתי אותו בבית ודיברנו כאילו הוא חי. הקשר עם הנשמות וההבנה שיש חיים אחרי המוות היו לי לגמרי טבעיים. תמיד ראיתי גם צילומים של הילות. כשאנשים הלכו, ראיתי אנרגיה צבעונית בגווני ירקרק-צהבהב-סגלגל, כעין מסגרת אור סביב גופם. לא ידעתי לתרגם את המראות למילים, אבל ציירתי אותן".

איך את מרפאה נשמה הפונה לטיפולך?
"השליחות שלי היא לרפא את הנשמה, גם אם עברה מהגוף. לפעמים אומרים לי, 'הנשמה שלי פצועה, כי איבדתי ילד, אמא, אהוב', אז צריך לגשר בין הנשמות כדי לעשות את הריפוי. בהיבט השכלי, יש להעניק לאנשים את היכולת לחשיבה חיובית ולראייה אופטימית של החיים. בהיבט הגופני, צריך לרפא מחלות שמקורן בחסימה אנרגטית, שהרפואה הקונבנציונאלית לא נותנת להן תשובה. השליחות הכי גדולה שלי היא בעבודה מול חולי סרטן, ושם מתבטאת הגדולה של המלווים הרוחניים שלי לעזור ולפתור את הבעיות.

"אני מטפלת בחולים הסובלים ממחלות אוטואימוניות של מערכת החיסון, סוגי סרטן, מחלות נפש, דיכאונות והפרעות רגשיות. יש לי מטופלים שאני מלווה שנה, שנתיים ושלוש בתהליך איטי, עקב בצד אגודל, עד שהם בוחרים להחלים ולהמשיך את החיים שלהם בלעדי".

בחלק השני של הכתבה נלמד כיצד משפיעים עלינו החיים בגלגול הקודם, מתי החלה תמי גולדשטיין לתקשר עם ישויות על, וכיצד יכול האדם לרפא את עצמו»

 

מתוך: מגזין דרך האושר

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה