בין שני עולמות – חלק ב'

תמי גולדשטיין, הילרית, מרפאה אנרגטית ומתקשרת, מאמינה בנסים

88 שיתופים | 132 צפיות

לחלק א'»

האדם מייצר לעצמו נסים

"אני לא קוסמת. הבחירה להחלים אינה שלי. היא נעוצה בקשר בין אותו אדם לבין אלוהים. אני רק מתווכת, לא מייצרת נסים. האדם מייצר לעצמו את הנסים שלו".

לדבריך, האדם עצמו בוחר לחלות?
"הוא לא בוחר במודעות האנושית בגלגול הזה. מי שבוחר זוהי הנשמה והיא לא זוכרת מה זה לחיות בגוף. היא לא יודעת את המשמעות של כאב. אם היא הייתה זוכרת מהו כאב, היא לא הייתה בוחרת בכך".

טיפול עם אבנים מכוכב אחר

"אנשים צריכים להבין שאיפה שיש חומר, יש גם אנרגיה", אומרת גולדשטיין. "אחת מפריצות הדרך הגדולות שלי אירעה לפני שלוש שנים הודות למטרואית 'שונגית' (shungit). מטאורית היא אבן מכוכב אחר, שנחתה בשלמות על כוכב הארץ. המטרואית, שמשקלה 200 מיליון טון, קרויה על שם הכפר ברוסיה שבקרבתו היא נחתה. במשך כשנתיים עשיתי מחקר, עם שותף, על כוחות הריפוי ופיתוח המודעות של המטאורית הזאת".

"גילינו שהחומר שלה מעלה את תדר המודעות והבריאות האנושית. רקחנו מהמאבן נוזל, משחה וחומר מוצק, דמוי פירמידה, שניתן להחזיק ביד ופיתחנו שיטת טיפול. הוצאנו על כך ספר בשם "מסע לריפוי האדם והאדמה". היום אני מביאה את החומרים האלו מרוסיה. הפירמידה, לדוגמה, יוצרת תהודה שמאזנת את הסביבה האנרגטית, מנקה חסימות בכל הגוף ומסייעת לשינה למי שמניח אותה ליד המיטה. היא קולטת קרינה באזור של מחשבים ומכשירי חשמל. עושים בעזרתה מדיטציה, וכשמציבים בדירה שתי פירמידות, למשל, הן מביאות ברכה לדירה.

כיצד את מאבחנת מטופל?
"האבחון הוא אנרגטי. אני מתבוננת על הזרימה האנרגטית בגוף שלו. דרך שיחה אני יורדת לעומק העולם הרגשי והמחשבתי שלו ומנסה להנחיל לו כלים לחשיבה חיובית ולהתבוננות רגשית אופטימית על עצמו: איך לאהוב את עצמו ואיך להשתחרר מהילדות שלו. אנחנו נכנסים להרפיה עמוקה שבמהלכה אני עוזרת לו להיזכר בחיים שלו, לתקן בחיים הקודמים שלו את הדברים שהביא משם ושגורמים לו לתקלות כיום.

למשל, הגיעה אלי בחורה בת 40, שסבלה מבעיית ראייה חמורה שהלכה והתדרדרה. היא הרכיבה משקפיים עבי זגוגית ועברה ניתוח לשיפור הראייה, אך מאום לא עזר. בדקנו אם קרה לה משהו בראייה בחיים הנוכחיים. הסתבר שהיא לא ראתה שום מחזה מחריד, שגרם לה לוותר על הראייה שלה. הלכנו לחיים קודמים וגילינו שעיניה נעקרו כעונש (מתוך קנאה של מישהי שהייתה בהיררכיה חברתית גבוהה משלה). עשינו תיקון בחיים הקודמים. יצרנו סיטואציה בה כאילו לא נעקרו עיניה והשתלנו בזיכרון אירוע שמח במקום האירוע הטראומטי. כעבור חודשיים הבחורה התקשרה אלי וסיפרה שהצילינדר התחיל לתקן את עצמו והראייה שלה משתפרת.

במקרה אחר, מטופלת הגיעה אלי עם שלוש ציסטות ברחם ועמדה בפני ניתוח. גילינו שבחיים קודמים היא נאנסה על ידי חבורת שיכורים. לאחר שעשינו תיקון בחיים הקודמים, נעלמו שתי ציסטות. נותרה ציסטה קטנה והרופאים החליטו שאין צורך בניתוח. זה לא מקרה. הגוף נושא טראומה מהעבר".

לרוב המחלות יש רקע גנטי. למה לחפש את הרקע בחיים קודמים?
"תופעה גנטית צפויה לצוץ במהלך החיים בסבירות של אחת לעשר. מה שיקבע את הסבירות לכך, היא מידת החסימות האנרגטיות שהאדם נושא. יש קשר ישיר בין מערכת לחצים, פחדים, חרדות וחסימות אנרגטיות ובין תופעות גופניות. השאלה היא, האם התופעה נעלמת אם האדם מפחית את רמת הלחצים? האם כשאני מטפלת בבעיה רגשית-נפשית, שנמצאת לעתים בתת מודע, אני יכולה גם להעלים את התופעה הגופנית? יש לי כמה חולים שלפי התיאוריה הרפואית היו אמורים למות מזמן. לדוגמה, מטופלת הסובלת מסרטן הלבלב, שגורם למוות תוך 3-4 חודשים. והנה, היא חיה עם המחלה, בעזרתי, כבר ארבע שנים.

"אני לא מתיימרת לדעת משהו ברפואה. אני יודעת רק דבר אחד: אני מביאה את הכוחות והאנרגיה והאדם מביא את עצמו. אני לא מבטיחה כלום ואני לא מרפאה כלום. כשבן אדם מבטיח שהוא מרפא הכל, זה שרלטני. אני עושה מה שאני יודעת לעשות: הילינג, רייקי, ביו הילינג וביו אנרגיה. האחד מחלים והאחר לא. הקשר הוא בין היקום לאדם. אני בסך הכל יכולה לגרום לו להתחזק. יש לי הצלחות גדולות, אבל אני לא יכולה לומר שאני תמיד מצליחה".

ממתי את מקבלת הדרכה אישית מישויות העל?
"בסביבות גיל 30 קיבלתי מסר, בצורת הדרכה רוחנית. באותה תקופה למדתי קבלה במכון לחקר הקבלה בחיפה. באחד הערבים חזרתי הביתה. הבית היה ריק מאדם. באמצע הסלון היה מוצב שולחן רוחני ענק. סביבו ישבו כ-30 ישויות לבנות עם זקנים לבנים וגלימות. נשתלתי בכניסה לדירה. ממש לא יכולתי לזוז. זה היה מעורר יראה. הם אמרו לי שיש לי שליחות בעולם הזה ושהם יעזרו לי, אך עלי להתפנות לצורך זה מכל עיסוקי. אמרו ונעלמו.

התמוטטתי. ישבתי על הספה ולא הבנתי אם מה שראיתי הוא פרי דמיון או אולי היה משהו בקפה ששתיתי. לא ידעתי איך לבלוע את זה. למחרת העורך שלי במקומון החיפאי, קרא לי ואמר שיש שינויים במערכת ונאלצים לסגור את מדור המיסטיקה שלי. יום-יומיים אחרי זה, פתאום בעלי שאל מדוע אני לא פותחת קליניקה בבית.

לא הייתי צריכה לנקוף אצבע והגיע אלי מספר אדיר של מטופלים חולי סרטן. כל לילה ביקרתי בבית חולים אחר. נסעתי לטפל בחולים בכל הארץ באמצעות רייקי והילינג. כששאלו אותי כמה לשלם, השבתי, 'לכו לתרום'.

כעבור כשנה-שנתיים הפסיקו לפתע לבוא אלי לטיפול, ולא הבנתי מדוע. ואז, נכנסתי הביתה ערב אחד. בעלי היה בעבודה ושוב ראיתי מספר דמויות לבנות עם זקנים מוארים: 'זהו. נגמר. אין יותר בחינם. את צריכה לקחת כסף על הטיפולים שלך', הם אמרו לי וככה צמחתי, ועד היום לא חסרים לי מטופלים. היום אני נמצאת בתוך שותפות מטפלים שנקראת "אור הטבע" בחיפה ובתל אביב, ואנחנו מטפלים ומלמדים".

למה את מרגישה הכי קרובה?
"לאלוהים, לנשמות, לישויות, למדריכים, לקיום האנרגטי. עלינו לדעת שהעולם הוא לא רק חומר. הוא אנרגיה. הרפואה הרגילה עוסקת בגוף. הרפואה שלי עוסקת באנרגיה. אנחנו צריכים לעבוד ביחד. העיקר שהאדם יבין שיש קשר בין המחשבה, התחושה והאנרגיה שהוא מייצר לבין מצב הגוף שלו ולהיפך. יש יחסי גומלין בין תחזוקת הגוף, תזונה, ספורט, שינה נכונה, אהבה עצמית של הגוף לבין מצב האנרגיה".



אילוסטרציה: Clipart" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/804/33804/3.jpg?1202033434" />

"כשהייתי בת 20 חבר שלי נהרג בתאונת טיס. הלכנו כל החבר'ה למדיום והוא ממש דיבר שם. ואז החלטתי להיכנס לתחום הזה"
אילוסטרציה: Clipart

בשביל זה נולדתי

גולדשטיין למדה במגמת כימיה בתיכון ורצתה להיות פיזיקאית או וטרינרית. היא אובחנה כילדה מחוננת, ובגיל 15 למדה בטכניון בקורס שעסק בקשרים כימיים של המוח ואף הוזמנה להשתתף בנושא מחקר על סרטן השד במכון ויצמן, אך להורים לא היה כסף לשם כך. "העיסוק בסרטן מלווה אותי מגיל צעיר, על אף שאיש במשפחתי לא לקה במחלה. כנראה שיש לי איזושהי שליחות שלא נגמרה מחיים קודמים", היא אומרת.

בצבא הייתה משק"ית חן וחינוך, עד שהמוות נקש שנית על סף דלתה. "כשהייתי בת 20 חבר שלי נהרג בתאונת טיס. הלכנו כל החבר'ה למדיום והוא ממש דיבר שם. ואז החלטתי להיכנס לתחום הזה", מספרת גולדשטיין על הרגע המכונן בחייה.

כתבות נוספות

היא למדה תחומי מיסטיקה שונים, חקרה קשרי גוף-נפש בתדרים של היקום, ובהמשך הדרך פיתחה שיטות אבחון והנחייה לעבודה אנרגטית ורוחנית.

בד בבד עם הלימודים הרוחניים, למדה במשך שלוש שנים עיצוב גרפי בלימודי חוץ של הטכניון, עבדה כעורכת גרפית וכעיתונאית במספר מקומונים ומוספים. במקביל למדה מורפו-פסיכולוגיה ועשתה תואר בחינוך. היא נשואה מגיל 23 ומדברת בעיניים נוצצות על בעלה, איש חיל הים לשעבר.

"הכרנו דרך חברים. בעלי היה חתיך, חכם ושרמנטי. עד היום הוא קוסם לי. הוא אדם מאוד סובלני, שאין דרך להתעצבן ממנו גם אם רוצים. כשהכיר אותי עוד עבדתי כגרפיקאית ועיסוקיי בתחום המיסטי היו ברקע, והוא התייחס אליהם בכבוד רב. הוא אפילו שולח לי כיום את החברים שלו.

"עבודה אנרגטית-רוחנית, ריפוי ותקשורת, הם היעוד שלי. בשביל זה נולדתי, וגם כדי ללדת את ילדיי ולעשות לבעלי קפה בבוקר".

 

מתוך: מגזין דרך האושר

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה