פרובוקטיבית: ביונסה הורידה את התחתונים והמעריצים בהלם

ביונסה הותירה את המעריצים בהלם | צילום: אינסטגרם beyonce@
ביונסה הותירה את המעריצים בהלם | צילום: אינסטגרם beyonce@

למה ללבוש תחתונים אם קוראים לך ביונסה? קווין בי שוברת את הכללים ושורפת את הרשת בלוק הכי פרובוקטיבי שלה אי פעם - וזה לא הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

אפשר להגיד הרבה דברים על ביונסה – היא ניחנה בכישרון אלוהי, יש לה סטייל משוגע והיא חתיכת בד אס וומן – אבל פרובוקציה אף פעם לא הייתה באמת הטיקט שלה. כן, היא עשתה ולבשה דברים נועזים וחשופים, אבל אף פעם לא גלשה למחוזות הפרובוקציה של קים קרדשיאן, ריהאנה, או קארדי בי למשל. לכן, הצילום שהעלתה ביממה האחרונה לאינסטגרם מבעיר את הרשת ושומט את הלסת.

>> "ניסיתי הכל, זה כואב כל כך": מה קרה לקים קרדשיאן?

ביונסה הפתיעה את 320 מיליון העוקבות והעוקבים שלה במהלך שידור הסופרבול (והואשמה בכך שגנבה את ההצגה לזמר אשר שהופיע באותו זמן במופע המחצית), ושחררה שני שירים חדשים מהאלבום הבא שלה, שלמרבה הפלא הוא על טהרת הקאנטרי (מתברר שזה הקטע עכשיו, גם לנה דל ריי עומדת להוציא אלבום קאנטרי).

קווין בי, שיצאה מטקס הגראמי האחרון בידיים ריקות בפעם המי יודעת כמה, מוכיחה לכולם שוב שפראיירית היא לא – ושהיא לא צריכה פרסים וכתרים מאף אחד, כי ככה זה כשאת מלכה אמיתית. לראיה, צילום עטיפת הסינגל של "Texas Hold 'Em", בו היא מצולמת ללא תחתונים, כשלגופה מעין חגורת צניעות מודרנית עם לב מתכת המכסה את המפשעה, פלוס חזיית מתכת מסנוורת, ז'קט קרופ שחור, עגילי ענק וכובע בוקרים שחור. במילה אחת: להט.

>> בר רפאלי בריאיון מפתיע: "בבסיס שלי אני ביונסה"

בצילום של עטיפת הסינגל השני ששחררה במקביל, "16Carriages", מצולמת ביונסה ה"מהוגנת" בשחור-לבן, הפעם בחולצת בוקרים ובכובע בוקרים בעודה מביטה למצלמה במבט נוגה ומטושטש שאומר "אף אחד לא מתעסק עם ביונסה".

המעריצים בתעופה, כפי שמעידות עשרות אלפי התגובות בפיד שלה, ולנו רק נותר להסיר את כובע הבוקרים שאין לנו. הרוסות עלייך, בי.