איך המחזור משפיע על עור הפנים שלך? אפליקציה חדשה עם התשובה

מערכת לאבחון העור של קיל'ס | צילום יחצ
מערכת לאבחון העור של קיל'ס | צילום יחצ

גוון המייקאפ שהכי מתאים לך והתאמת מוצרי טיפוח לימים של המחזור. החידושים הטכנולוגיים נכנסים לעולם הביוטי והולכים לשדרג לנו את שגרת הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו מכירות את הרגע הזה שאנחנו רוצות לרכוש מוצר ביוטי חדש אחרי שראינו אותו כבר בכל מקום, באינסטגרם או בפייסבוק, כבר שיכנענו את עצמנו שאנחנו לא נופלות בפח של פרסומות שונות, פשוט נותנות צ'אנס חד פעמי למוצר חדש שבאמת הפעם נראה מבטיח, ולבסוף מוותרות על הקנייה כי אנחנו לא בטוחות אם המוצר מתאים לנו. אבל עכשיו זה הולך להשתנות.

בתחום הביוטי כולם היום מדברים על "ביוטי טק", והכוונה היא לשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיבטיחו התאמה מושלמת על פי פרמטרים כמו: סוגי העור, מצב נקבוביות, אקנה ועוד, לסוג העור. בנקודות מכירה רבות ישנם סורקי עור שבאמצעות הסריקה מאתרים את הבעיות ויכולים להמליץ על שגרת טיפוח רצויה ואפקטיבית. לחברת "קיל'ס" למשל, יש טכנולוגיה שסורקת את הפנים ב-180 מעלות ובודקת פרמטרים שונים בעור וחברת "וישי" השיקה לאחרונה מערכת חדשנית בשם SKINCONSULT, אבחון און ליין בחינם מכל מקום, דרך האתר.

אפליקציית שיער של לוריאל פרופסיונל | צילום: יחצ
אפליקציית שיער של לוריאל פרופסיונל | צילום: יחצ

הביוטי טק לא נוגע רק לטיפוח אלא גם לעולם הביוטי בכלל, ניתן למשל להתאים גוון מייק אפ בהדמיה בעזרת מחולל גוונים, אפשר גם לבדוק איך יראה הצבע שאנחנו חושקות בו לשיער אצל המעצב במספרה, עוד לפני שהוא החל במלאכת הצביעה, וגם זה בטכנולוגיה של בינה מלאכותית בשם PRO STYLE MY HAIR. טכנולוגיות חדשות צצות כדי לדייק את הטיפולים לרמה האישית, והן ממש לא הולכות להסתכם בלהתאים את צבע המייקאפ או את סוג קרם הלחות לכל אחת. החידוש האחרון בתחום נוצר ממש לאחרונה, והוא נועד לדייק ולהתאים את הטיפוח לכל אחת במיוחד לימים של המחזור החודשי. תודו שזה גאוני.

"לנשים בתקופת המחזור החודשי יש צרכים שונים ונשים מדווחות על יום רע או על שבוע רע, ועד היום לא התייחסו לזה בהיבט של הטיפוח"

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין קבוצת לוריאל, קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, לבין אפליקציית הפמטק המובילה  CLUE – המיועדת לנשים בלבד ואשר נועדה לעקוב אחרי המחזור החודשי כדי לקדם את הידע המדעי בדבר הקשר בין בריאות העור והמחזור החודשי. תחום הפמטק, חשוב לציין, הוא תחום של מחקר ופיתוח מוצרים ושירותים טכנולוגיים המיועדים לטיפול בבריאות האישה. לאפליקציה יש לא פחות מ-12 מיליון משתמשות ב-190 מדינות ברחבי העולם.
"אנחנו יודעים שלנשים בתקופת המחזור החודשי יש צרכים שונים ונשים מדווחות על יום רע או על שבוע רע, ועד היום לא התייחסו לזה בהיבט של הטיפוח", אומרת דניאלה פרוסקי -שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות לוריאל ישראל, "יש ימים בחודש שהעור הוא עמום, יש נפיחות מתחת לעיניים, גם השיער מתנהג אחרת והחיבור עם CLUE יאפשר להשיג יותר ידע בין בריאות העור והמחזור החודשי, להבין את האנטומיה ואת השינויים ההורמונליים ולתת פתרונות. אנחנו עובדים כיום על טכנולוגיית ביוטי טק שתתאים לכל שבוע בחודש ושתאפשר לנשים לאתר את התבניות שחוזרות על עצמן בימים המסוימים האלה של החודש כדי שהן יוכלו להתכונן להן, ולאמץ שגרת טיפוח אחרת".

שיתוף פעולה בין לוריאל לאפליקציית clue |צילום: יחצ
שיתוף פעולה בין לוריאל לאפליקציית clue |צילום: יחצ

"ההתרגשות של שיתוף הפעולה הזה היא עצומה בקרב כל השותפים", אומרת ברברה לאברנוס, האחראית על המחקר, החדשנות והטכנולוגיה בלוריאל העולמית וממשיכה: "באמצעות השותפות הזאת, אנחנו רוצים לפרוץ דרך בחדשנות מדעית ולפתח את שיטות טיפוח העור הטובות ביותר והמותאמות ביותר לצרכניות בכל הגילאים, תוך התחשבות במחזור החודשי שלהן מגיל ההתבגרות עד גיל המעבר".  לדברי מנכ"לית CLUE אודרי טסאנג: "חשוב לנו לקדם את הקשר בין המחזור החודשי לבריאות שלנו כי שינויים בעור הם אחת הקטגוריות, לצד תסמיני המחזור החודשי והווסת, שיש לה מיליוני נשים עוקבות שהנושא הזה חשוב מאד עבורן. המשימה שלנו בעזרת לוריאל היא להעצים נשים אשר חוות מחזור חודשי, באמצעות המדע, הנתונים והטכנולוגיה הדרושים כדי לבצע בחירות מושכלות לגבי גופן, כולל כמובן העור, שהוא האיבר הגדול ביותר בגוף שלנו".