אשלי וקסמן בקשי: "מאז השבעה באוקטובר האכילה שלי רגשית"

"אני לומדת תזונה, ואני גם אשת עסקים, אימא ואקטיביסטית - אפשר לעשות הכל". אשלי וקסמן בקשי | צילום: יח"צ
"אני לומדת תזונה, ואני גם אשת עסקים, אימא ואקטיביסטית - אפשר לעשות הכל". אשלי וקסמן בקשי | צילום: יח"צ

עד ההיריונות היא סבלה מאקנה והיא מקפידה לגלח את כל הפנים שלה עם סכין אחת לחודש. אבל מאז שבת דודתה, אגם ברגר נחטפה לעזה, אשלי וקסמן בקשי נלחמת בשבילה בהסברה ברשת - האם פניה לפוליטיקה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אשלי וקסמן בקשי, יוצרת תוכן ופעילה פרו ישראלית. בעלת מותג האיפור AWBMAKEUP, בת 38, נשואה ואם לארבעה ילדים.

>> סודות הטיפוח של אתי קובו: "משלבת את היקר עם הזול"

שגרת טיפוח

"אני מטופחת מגיל אפס והתחלתי להשתמש במוצרי טיפוח בגיל 10 בערך. אימי הייתה מאפרת בעברה, ובבית היו הרבה מוצרים. סבלתי מאקנה מגיל צעיר והתחלתי להשתמש בסבוני פנים וקרם נגד חצ'קונים ובאיפור כדי להסתיר, ומאז לא הפסקתי. לא האמנתי שיהיה לי יום אחד עור יפה, עד כדי כך הייתי חסרת ביטחון. אף אחד לא ראה אותי בלי איפור, ואפילו מהחדר שלי לא יצאתי לא מאופרת. החצ'קונים אגב, נעלמו לי רק בהיריון הראשון בגיל 28. אני מאד מאמינה בשיטת סקין סייקלינג, כלומר, אין לי אותה רוטינה יומית בטיפוח ופיתחתי הקשבה למה שהגוף שלי צריך באותו יום נתון. אני שוטפת פנים בבוקר רק במים בלי סבון, ושמה חומצה הילארונית שאני קונה דרך האינטרנט ולאחרונה התחלתי להשתמש בסרום הקולגן המצוין של דרמלוג'יקה. מעל הסרום אני שמה פריימר מהמותג שלי, לומינייזר. לרוב אני לא שמה קרם לחות, אלא קרם הגנה שיש בו גם לחות, לרוב של מותג קוריאני בשם GOSEON. בשגרת הערב אני משתמשת בסרום מבוסס חומצה גליקולית, או רטינול. מוצר שמלווה אותי כבר 15 שנה הוא הנייט ריפר המצוין של אסתי לאודר שחודש לאחרונה".

סרום אדוונס נייט ריפר של אסתי לאודר. 390 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
סרום אדוונס נייט ריפר של אסתי לאודר. 390 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
סרום קולגן של דרמלוג'יקה. 432 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום קולגן של דרמלוג'יקה. 432 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"יש לי שתי קוסמטיקאיות ועד המלחמה הגעתי אחת לחודש פעם לזו ופעם לשנייה. הקוסמטיקאית הראשונה היא אריקה, שיושבת ב'קיסו בוטיק' בכיכר המדינה  – היא עושה לי ניקוי פנים, החדרת חמצן וטיפולי מיצוק במכשור. הקוסמטיקאית השנייה שלי היא מיכל חלילי מחברת 'ג'יג'י' – סגנון הטיפול שלהן שונה, מיכל עושה לי הרבה החדרת לחות, וזה חלק מהאני מאמין שלי לעשות טיפולים שונים".

אנטי אייג'ינג

"כיוון שאני מאד מטפחת את העור ושומרת עליו מהשמש, יוצא לי לעשות הזרקות של חומרי מילוי אחת לעשרה חודשים, ממש בקטנה. אני מגלחת את כל הפנים שלי אחת לחודש עם סכין שמיועד לפנים. יש מיתוס שאם את מגלחת זה יצמח יותר – זה אולי נכון לגבי נשים עם שיער כהה ועבה, אבל לבעלות שיער בלונדיני ופלומתי, זה לא משפיע על הצמיחה. לכן, אני לא צריכה לסדר גבות ושפם כי זה קורה עם הסכין, וזה מחליק את העור וגם מחטב את עצמות הלחיים".

איפור

"החלום שלי כבר שנים היה להגיע למצב שלא אתאפר, וזה קרה. היום אם אין לי השקות או פגישות, אני לא מאופרת. אצלי זה או בלי איפור, או עם איפור מושלם. את המייקאפים שלי אני שמה במקרר כי הם נשמרים טוב יותר. לאחרונה אני משתמשת במייק אפ 'ביי מריו', שאני קונה בסאפורה. חלק גדול מהאיפור שלי הוא מהמוצרים שלי. לפני האיפור אני שמה את הפריימר שלי ואת המסקרה שלי, שהיא הבסט סלר של החברה. אני אוהבת את הצלליות של דיור".

מסקרה של awb makeup. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה של awb makeup. מחיר 89 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"התברכתי בשיער עבה, חלק ומלא. אבל אני סובלת מאטופיק ובמצבי לחץ זה מתפשט לקרקפת. מעצב השיער שלי הוא שאולי לב מרמת השרון, ואני אצלו מאז שעליתי לארץ בגיל 17. ניסיתי גם אחרים ותמיד חזרתי אליו, ואחת לחודשיים הוא עושה לי גוונים. אני חופפת בבית כל שלושה, או ארבעה ימים בשמפו נגד קשקשים של סבוקלם, ולפעמים בקרסטס, או לוריאל פרושיונל".

שמפו נגד קשקשים של סבוקלם. 44.90 ש"ח |צילום: יח"צ
שמפו נגד קשקשים של סבוקלם. 44.90 ש"ח |צילום: יח"צ

גבות

"אני מטפלת בהן לבד, וממלאה אותן בצללית גבות של אנסטסיה בברלי הילס וג'ל גבות של בנפיט".

מני פדי

"אני עושה לק ג'ל אצל רעות עובדיה וזה החטא הגדול שלי כי אני יודעת שזה לא בריא, אבל הנוחות שזה מחזיק שלושה שבועות, מנצחת. פדיקור אני לא עושה בחורף, ובסך הכל שלוש פעמים בשנה".

כושר

"נקודה מאד בעייתית בימים אלה. עד השבעה באוקטובר התאמנתי שלוש פעמים בשבוע – עשיתי הרמת משקולות בחדר כושר, אגרוף ויוגה, אבל מאז המלחמה זה לא נכנס לי בשגרה".

תזונה

"יש לי נטייה להשמנה ונטייה לסוכרת והייתה לי סוכרת היריון. הייתי קטוגנית שנתיים, זה אומר תזונה דלה בפחמימות ועשירה בשומנים, גם סוכרים לא טובים לי, אבל מאז השבעה באוקטובר האכילה שלי רגשית. בבוקר אני לא אוכלת, בצהריים סלט וחביתה, ובערב בשר, עוף דג וירקות. למדתי להקשיב לעצמי. אם אני מרגישה שאני צריכה פסטה שאני מתה עליה, או פתאום עוגה, אני אקח. יש תקופות שאני שומרת יותר ויש תקופות שפחות. ה-יו יו במשקל שלי לא קיצוני, בטווח של 10 קילוגרמים לפה, או לשם לכל היותר".

>> וואו! גאולה אבן נראית בת 20 בתספורת הרותחת של הקיץ

טיפ לחיים

"המלחמה טילטלה אותי. אבל אני חושבת שהיא הזכירה לכולנו למה אנחנו פה, למה יש לנו מדינה, ועד כמה חשוב לשמר את ההיסטוריה ואת התרבות. זו גם תזכורת לכולם וגם לעצמנו, שלצד כל הדברים הקשים שאנחנו עוברים, בסוף, במדד האושר אנחנו מדורגים בטופ. האושר לא תלוי בכסף, לא באוכל טוב, אלא בשייכות. מאז שומר חומות התחלתי לעשות הסברה ברשת. יש לי פלטפורמה רחבה עם 370 אלף עוקבים באינסטגרם ואני דוברת אנגלית, והבנתי שאני צריכה למנף את זה למען העוקבים שלי בארץ ולמען ה-40 אחוז שהם בחו"ל. אני יודעת לפי התגובות שהתוכן שלי משפיע שם".

"היום בעקבות המלחמה, אני מרגישה בצומת. עולם הטיפוח אהוב עליי, אבל גם הנושא של ציונות והסברה ואני מחפשת את הדרך לשלב בין שניהם. הייתי לאחרונה אצל ראש ממשלת קנדה, באו"ם בג'נבה, בפרלמט הבריטי, בשווייץ ובאיטליה. לאחרונה הייתי גם אצל האפיפיור בוותיקן. בת דודתי אגם ברגר היא בשבי בעזה, ואני נלחמת בשבילה ובשביל כל החטופים, ובוותיקן ייצגתי את משפחת ביבס. הנושא של דיפלומטיה מסקרן אותי מאוד, קיבלתי הצעות גם בפוליטיקה ואני בהתלבטויות. אני חושבת שאף אחת לא צריכה להתקבע בדבר אחד. יש לנו יכולת לעשות גם וגם וגם. עכשיו אני לומדת תזונה, ואני גם אשת עסקים, אימא ואקטיביסטית – אפשר לעשות הכל, צריך רק לקפוץ למים".