חדר משלך: אשכול נבו ואורית גידלי מזמינים אותך לכתוב ולפרוק

שחררי קצת מעל ליבך | צילום: shutterstock
שחררי קצת מעל ליבך | צילום: shutterstock

למי שרוצה לפרוק את אשר ליבה בכתיבה או ללמוד לעשות זאת בצורה מקצועית - הסופרים אשכול נבו ואורית גידלי פותחים את סדנאות הכתיבה שלהם בחינם לקהל הרחב. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

המחשבות, הסרטים, המתח והעצבים לא יוצאים לך מהראש מאז פרוץ המלחמה? הסופרים אשכול נבו ואורית גידלי מזמינים אותנו להוציא אותם על הדף, ומה נגיד לכן, זו הצעה די מפתה. אם תמיד חלמתן לכתוב בצורה מקצועית, או סתם לכתוב לעצמכן יותר באופן מדויק יותר, בימים אלה סדנאות הכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי נפתחות בחינם לקהל הרחב.

>> משהו טוב אחד ביום: האירי את יומך עם קורס איפור חינמי ברשת

המפגשים מתקיימים בזום מדי ערב בשעה 21:00, ומאפשרים מקום בטוח רגשית להתחבר לנפש וליצירה, שם אפשר לעבד ולספר את הסיפור האישי שלנו בתוך האירוע הלאומי הקשה שאנחנו עדיין בעיצומו. בחלק מהמפגשים משולבים שירה ונגינה, בחלקם מוקראים טקסטים שעוסקים בנחמה, כאב והתגברות. בכולם כותבים ונמצאים ביחד לכמה רגעים של שפיות ונחמה.

אשכול נבו ואורית גידלי I צילום: אפי שמח
אשכול נבו ואורית גידלי I צילום: אפי שמח

>> משהו טוב אחד ביום: לוחמות ולוחמים למען ילדי העוטף

את המפגשים מנחים מנחי "סדנאות הבית" ואמנים מתנדבים, ביניהם: אשכול נבו, אורית גידלי, קרן איל מלמד, דנה ספקטור, שירלי יובל, צרויה שלו, דניאלה ספקטור, עידן גרינברג, אילנה זיידמן, יותם טולוב, שירה כרמי, מתי ליבליך ואלעד זרט.

סדנת הדגל של השניים מונחית ביפו, ע”י אשכול נבו ואורית גידלי, שאר הסדנאות מועברות על ידי מנחים/ות שנבחרו בקפידה, בהם סופרים בעלי ניסיון בהוראת כתיבה. בסדנאות הכתיבה נלמדים פרוזה, שירה, פיזמונאות, כתיבה לטלוויזיה, כתיבת סיפורי חיים, ספרי ילדים, כתיבה למטפלים, כתיבה קומית, ועוד.

ניתן להצטרף למפגש באמצעות לינק קבוע |  לעדכון על שינויים ותזכורת על המפגשים הצטרפו לקבוצה שקטה