7 האפליקציות הכי טובות לעריכת תמונות

סלינה גומז באפליקציית huji | צילום מסך מאינסטגרם
סלינה גומז באפליקציית huji | צילום מסך מאינסטגרם

גם אם אין לך סטודיו לצילום בבית, איפור-שיער צמוד ואנני ליבוביץ' ברשימת חברייך הקרובים, עדיין תוכלי להעלות תמונות נפלאות לרשתות החברתיות בעזרת האפליקציות האלה

88 שיתופים | 132 צפיות

ה- REELS, פיצ'ר הסרטונים החדש באינסטגרם גונב את החשיפה בפיד ובסטורי מה שמגביר את הצורך בתמונות מגה יפות שיגנבו לו את הפוקוס חזרה. נכון שכולנו מכורות לפילטרים בסטורי אבל יש עוד דרכים לעצב תמונות בצורה הרבה יותר מתוחכמת המאפשרת שליטה על הצבעוניות והאפקטים. מה שהפילטרים בסטורי עדיין לא מאפשרים. אז אספנו לכן כמה אפליקציות שוות וקלילות לתפעול שיגרמו לכן לכבוש מחדש את הפיד.

FaceTune

התעוררת עם חצ'קון ענק על המצח דווקא ביום של הלוקיישן הכי פוטוגני בחופשה? אפליקציית FaceTune הישראלית, בין הפופולריות ביותר בחנות של גוגל, מציעה למשתמשיה פיצ'רים שונים כגון הלבנת שיניים, החלקת קמטים וטשטוש השקיות השחורות שמתחת לעיניים, לצד הדגשה של החלקים האהובים. אפילו קלואי קרדשיאן, נצר למשפחת הסלפיז המלכותית, אימצה אותה לחיקה (בצורה טיפה מוגזמת). בקיצור: כל הניתוחים הפלסטיים שיש לעולם להציע, מסודרים זה לצד זה בסרגל העריכה שעל המסך שלך.

אזהרה: השימוש ממכר במיוחד, יש להשתמש במקרי חירום בלבד. צריך לדעת גם איפה לעצור, ויפה תמונה אחת קודם, לפני שאת כבר לא מצליחה לזהות את עצמך. אה, ואל תשכחי לוודא שלא עיקלת בטעות גם את קווי המתאר של הדלת על הדרך.

Adobe Photoshop Express

בדיוק הכרזת על ניקוי רעלי אינסטוש, אבל קשה לך להיגמל בבת אחת? החלטת לנסות לבלות פחות זמן בצילום ועריכה של רגעים יפים בחייך, ויותר זמן בלחיות את הרגעים האלו, אך את עוד לא מוכנה להיפרד לחלוטין מהעוקבים שלך? מוזמנת להיעזר באפליקציה הפשוטה הזו, שנועדה לעזור לך לערוך תמונות במהירות וביעילות. אפליקציית האקספרס של פוטושופ מנגישה עבורך את כל הכלים השימושיים של התוכנה המפורסמת, כך שלא תצטרכי לעשות תואר בתקשורת חזותית בשביל ליהנות מסודות העריכה. הממשק נוח, פשוט ואינטואיטיבי. מושלם למי שרוצה להקפיץ תמונה בכמה קליקים בלבד.

AColorStory

אובססיבית לצבעים? לא מרגישה שלמה עד שאת מגיעה לשילוב הגוונים הנכון? מדפדפת בזמנך הפנוי במניפת הצבעים הקטנה של טמבור? או שאולי פשוט נמאס לך מפילטרים עם שמות גנריים של עונות השנה או שעות ביממה? AColorStory היא האפליקציה בשבילך. נאמנה לשמה, באפליקציה זו הצבע הוא שם המשחק. עשרים הכלים החינמיים השונים שבה יאפשרו לך להתמקד בצבעוניות התמונה ולטפל בכל אספקט ואספקט, החל מבהירות, דרך קונטרסט וכלה בטמפרטורה (כי מסתבר שזו תכונה שיש עכשיו גם לצבעים). מומלצת במיוחד לתמונות מעוררות תיאבון. 

Huji

בין אם את מתגעגעת ללוק הרומנטי של מצלמות הפילם או שאת פשוט מחפשת פילטר שיהלום את התמונה עם משקפי הווינטאג' מהניינטיז – Huji (להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון) תספק לך את מבוקשך. לא מאמינות? מוזמנות להתייעץ עם סלינה גומז ועם מילי בובי בראון, שכבר דיגמנו את התאורה הכתומה הנוגה של האפליקציה בעמודי האינסטגם שלהן. כדי לשוות לתמונות שלך מראה תקופתי, Huji מוסיפה לפריים גוון כתמתם, מורחת כתמי אור מוכי "שמש", ומטשטשת את השוליים – קיצור דרך משמעותי, לעומת המתנה של עשרים שנה בזמן שהתמונה מתבשלת באלבום המשפחתי. אה, וכמובן שהנוסטלגיה לא תהיה שלמה בלי תאריך הצילום, שמודפס בספרות דיגיטליות אייקוניות בפינה התחתונה של התמונה.

PicsArt

אם גם את מתגעגעת לימי האלבומים האמיתיים, ומשתוקקת לשוב, אפילו רק לרגע, לאותן שעות ארוכות של חיתוך, הדבקה וקישוט –  אפליקציית PicsArt תשליך אותך הישר לתקופת אלבום בת המצווה שלך. האפליקציה מאפשרת לך לקרוא דרור לכישרון היצירתי שלך, ולהתחבר לפן האומנותי שבך. באמצעות הממשק הקליל תוכלי ליצור קולאז'ים, לאייר תמונות בעצמך, לשחק עם טקסטורות בכמה שכבות, ואפילו להדביק סטיקרים משלך. מובטח שתוציאי תחת ידך תמונות עם וייב כיפי וקליל, אפופות אסתטיקה אינסטה-היפסטרית.  

VSCO

רבות כבר נכתב על אפליקציית VSCO, אך הרשימה לא תהיה שלמה בלעדיה. האפליקציה ששימשה כחממת הגידול של זהות חברתית חדשה שפרצה לתודעה – נערות הוסקו. VSCO ממזמן כבר חדלה להיות עוד אפליקציה לעריכת תמונות, והפכה לפלטפורמה חברתית שעומדת בפני עצמה. האפליקציה הפופולרית מספקת את החבילה המלאה – מצילום ועד שיתוף. היא מלווה את המשתמשת לכל אורך הדרך, החל מכלים לצילום של הפריים האידיאלי, דרך חבילה מקיפה של כלי עריכה, ועד מתן הבמה החברתית. אחד הפיצ'רים האהובים במיוחד על משתמשיה הנאמנים הוא היכולת לשלוט בעוצמה של הפילטרים שבה. אה, והשמועה אומרת ש-VSCO היוותה השראה לאינסטגרם למהלך העלמת הלייקים – מה שאומר, בעצם, ש-VSCO היא פציינט אפס במגיפה הנוכחית.

>> איך לצלם תמונות שיגרמו לכולם לקנא בכם?