קרן פלס: "גם מי שמכיר אותי לא יודע שאני בוכה את החיים שלי"

קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

קרן פלס פותחת צוהר לנשמה שלה בטקסט יפה, כואב וחשוף במיוחד. המילים שלה מעוררות כל כך הרבה הזדהות ושורטות לנו עמוק בעור, שבא לנו לבכות ביחד איתה

88 שיתופים | 132 צפיות

קרן פלס היא לא רק מוזיקאית מחוננת, היא גם כותבת בחסד – ולא רק של פזמונים קליטים. הזמרת האהובה ושופטת "הכוכב הבא" פרקה את אשר שעל לבה בפוסט שפורט על כל נימי הנפש.

>> "הלב שלי שבור": רותם סלע נפרדת מסרן שאול גרינגליק ז"ל

"כבר יותר מדי זמן שאני רק בוכה", פתחה פלס את הפוסט שלה, "לעיתים נדירות רואים עליי דמעה, רוב הזמן אני מחייכת, למרות שגם אז אני בוכה. אפילו יותר".

"זה הכי מוזר לי, כל הבכי הזה", המשיכה פלס, "כשאני מכינה עוגיות שוקולד צ׳יפס עם שירים של הביטלס בפול ווליום ברקע. רגע מתוק… שרה 'אובלדי אובלדה'… החיים נפלאים, שרק ימשיכו, ככה, עם כל השריפות והסופים, התחלות חדשות כל בוקר".

"אבל גם מי שמכיר אותי מבוקר היוולדי, בחיים לא ידע שאני בוכה את החיים שלי", היא מתוודה. פלס כתבה כי היא ניסתה לחשוב בגלל מה, וזו התשובה שלה לעצמה: "פשוט אכפת לי. טוב לי במקום הזה שרע בו עכשיו, אני בוכה ומאמינה ועוגיות ו'הכוכב הבא' וכל הכוכבים שכבר נפלו לאדמה. נשורת אור תמימה. הבכי שלי קל דווקא ברגעים הכי כבדים. כשאני בוכה, הלב רץ בשדות יחף בלי נעליים, על הבוץ. הימים הכי שחורים לא יקחו לנו את האור".

קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

>> מעלה לנו את המורל: קרן פלס חושפת תמונה מפתיעה מהעבר

"אולי אני בוכה כי זאת פרידה", היא ממשיכה בשצף של רצף תודעה יפהפה וחשוף, "היינו משהו ועכשיו נהיה משהו אחר. אין לנו ברירה אלא להיות, לבכות, דמעות של טוב, כי לא בוכים על אנשים רעים. זה תמיד רק מאהבה, אז תודה שיש עוד אהבה ושלא הפכנו לאבן".

"כשהעוגיה הראשונה נמסה לי בפה", מרפררת פלס למחשבותיה, "חשבתי שדמעות הן סוג של רגש נמס. אנחנו מפשירים ממשהו. עד שהתחסל המגש כבר כתבתי מגילה, לא מבינה בעצמי מה באתי לבכות פה, אבל גם ככה רק אמא שלי הגיעה לפסקה האחרונה".

>> כוכב "הישרדות" נפרד מחברו שנפל בעזה: "כל יום חבר נהרג"

"גם אתם בוכים על חלב שנשפך? על מה נבכה בעצם… על חלב שמכייף לו בקרטון שלו? תבכו", מסכמת פלס. "לא חייבים עם דמעות או פה מעוקם, פשוט תמצאו את הדרך שלכם ממש ממש לרחם על עצמכם חזק! מגיע לנו רחמים יפים כאלה, שמנמנים, וכרגע לא נראה שמישהו עושה את זה בשבילנו. תבכו ומשהו עמוק יצוף. נטנף את הימים ונתנקה".

קרן פלס ונועם טור | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס ונועם טור | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

>> זו הסיבה שבגללה כל כך הרבה סלבס נפרדים לאחרונה?

בתחילת החודש חשפה פלס כי היא ובן זוגה נועם טור נפרדו אחרי 13 שנות זוגיות, שני ילדים משותפים וילדה שאימצו יחד. גם אז הזמרת פתחה את לבה, בצורה שגרמה לנו להתאהב בה אפילו יותר. מאחלות לפלס, ובאותה הזדמנות לכולנו, שהמבול ששוטף את הרחובות ואת הלבבות ינקה קצת את הנפש שלנו.