ביטול ההנחות של נובמבר לישראלים: גם אסוס נוקטת בסנקציות נגדנו

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

אחרי שאתר שיין הצהיר במופגן כי הוא מפסיק עם השילוח החינמי לישראל ומפסיק לעבוד עם משפיענים מישראל, גם אסוס מצטרפת עם סנקציות משלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שענקית האופנה שיין פתחה בחרם על ישראל, הפסיקה לעבוד עם משפיענים ישראליים והפסיקה את המשלוח החינמי לישראל, האם אסוס היא הבאה בתור?

>> מכירת דגל פלסטין והפסקת המשלוח החינמי לארץ: ענקית האופנה SHEIN נגד ישראל

ברשת זועמים על רשת האופנה שהייתה עד לא מזמן אהובה במיוחד, בשל העובדה שבעוד שבאתרים בינלאומיים רבים כולם יכולים ליהנות ממבצעי נובמבר המתקיימים בכל שנה, ברשת אסוס ההנחות לא תקפות למי שגרה בישראל. ומה שעוד יותר מרתיח ומפליא? באתר ניתן לשנות את מיקום השילוח לפלסטין ולקבל כעת 25% הנחה. הקוד il שמבטל את המע"מ בישראל – עובד – אבל מבצעי נובמבר לא.

זאת, אגב, לאחר שברשתות הסתובב בימים האחרונים סרטון מרתיח בו גבר ישראלי המדבר בעברית מראה כי אשתו ביצעה משלוח של נעליים מאסוס, ובתוך הקופסה חיכה לה פתק שאומר "שחררו את פלסטין". הסרטון נעשה מיד ויראלי והתמלא באלפי תגובות זועמות של ישראלים.

המשלוח שקיבלה לקוחה ישראל עם פתק שכתוב בו "שחררו את פלסטין" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@
המשלוח שקיבלה לקוחה ישראל עם פתק שכתוב בו "שחררו את פלסטין" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@

לקוחות ישראליים ולא ישראליים כאחד קוראים להחרים את אסוס בעצמם בעמוד האינסטגרם של החברה: "ישראל מחרימה את אסוס", כתבה לקוחה ישראלית אחת. "אתם ארגון אופנה אנטישמי שכרגע איבד מיליונים של לקוחות".

לקוחות ישראליות אחרות האשימו את החברה בכך שחלק מעובדיה שולחים הודעות נאצה לישראל בתוך המשלוחים שנשלחים לארץ: "תתביישו לכם אסוס! העובדים שלכם שולחים ללקוחות ישראליים מסרים אנטישמיים בהזמנות! תתחילו לפעול כנגדם!", כתבה אחרת.

חוץ מזה, הפוסט הראשון בעמוד וגם נוספים לו התמלא מיד בתגובות קשות שכללו אמוג'יז של הקאה, אצבע משולשת – וכל אימוג'י שרק ניתן לכתוב כדי שהחברה תבין שמעשיה לא מקובלים.

* מהיח"צ הישראלי של אתר אסוס לא נמסרה תגובה נכון לכתיבת שורות אלה.