אנה זק: "אני מרגישה שלא לוקחים אותי ברצינות"

אנה זק | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. בגד גוף: Daizy shely, מכנסיים: zara
אנה זק | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. בגד גוף: Daizy shely, מכנסיים: zara

מיליוני שקלים בבנק ומיליוני עוקבים ברשתות, שת"פים עם דולצ'ה וגבאנה וקלווין וחלום אחד - להיכנס לפלייליסט. אנה זק נכנסה לבידוד מחשש לקורונה אבל זה לא מנע ממנה לדבר איתנו על הכול

88 שיתופים | 132 צפיות

לא כך תכננה אנה זק לבלות את חודש מרץ. זה אמור היה להיות חודש מרגש ופעיל במיוחד שנפתח בגיליון החגיגי שלנו, בו היא מככבת כנערת השער, ואמור היה להמשיך במעמד מיוחד לא פחות: הגיוס שלה לצה"ל. אלא שרצה הגורל וה"חלטורה" האחרונה שלה גרמה לחתיכת שינוי בתוכניות. ממש רגע לפני שהיא עולה על מדים, זק נסעה למילאנו אחרי שנבחרה להשיק את חשבון הטיקטוק של דולצ'ה וגאבנה בסמוך לתצוגה החגיגית בשבוע האופנה האיטלקי, מעמד שסידר לה הכרה בינלאומית מטורפת וגם שבועיים של בידוד בבית, בחסות נגיף הקורונה. "ברוך השם אני מרגישה בריאה, ללא שום תסמין כזה או אחר", היא מספרת לנו, מהבידוד הביתי, "ארבעה ימים אחרי שנחתתי בארץ משרד הבריאות הודיעו על נוהלי בידוד לכל החוזרים מאיטליה ולא היססתי להישמע להוראותיהם למרות שהפסדתי המון, הבריאות והביטחון של כולם זה מעל הכול. אני מעריכה הזדמנויות גדולות שמגיעות אליי כמו דולצ'ה וגאבנה, הגשמתי חלום, זה מותג בינלאומי ענק והייתי חלק גדול מהקמפיין שם, הכרתי את המעצבים באופן אישי שהחמיאו לי ואפילו הרמנו לחיים בסיום התצוגה. ממש התרגשתי שבחרו בי להשיק את הטיקטוק של המותג, זה לא מובן מאליו. זה היה ממש סט צילום עם גרין סקרין והרבה אנשי צוות, לגמרי הרגשתי חלק מקמפיין גדול. במילאנו לא קיימת 'בהלת הקורונה' אופיר (המנהלת האישית, ל"ש) ואני היינו היחידות שהסתובבו ברחבי העיר במסכות וקיבלנו הרבה מבטים, אבל שמרתי על עצמי מאוד מהנגיף, בנסיעה הזאת מסכת פנים ואלכוג'ל היו החברים הכי טובים שלי".

מקורבים לזק מעריכים שימי הבידוד האלו יגרמו להפסדים של למעלה מ-150 אלף ש"ח. מכה, או יותר נכון שריטה קלה, בכנף של זק, ויחד עם זאת התזמון ממש גרוע. "הבידוד מתפרש על שבועות מאוד קריטיים", היא אומרת לנו, "אני לקראת השקה של מופע חדש ופיניתי את כל השבועיים האלה שלפני פורים לטובת הקלטות, חזרות, כוריאוגרפיה ופיתוח קול ופתאום הכול נדחה. כרגע אין לי מושג איך נעמיד מופע אבל יש בי אמונה גדולה שהכול לטובה. אעשה את כל המאמצים להעמיד מופע ולחגוג איתם את פורים כמו שצריך. זה מצחיק, אני מסיימת בידוד, יומיים של הופעות ובום – מתגייסת".

מיליונרית בת 19

עכשיו ניקח אתכם ברשותכם חודשיים אחורה. בהלת הקורונה עדיין לא הגיעה לישראל. שמש חורפית של אמצע היום. מרכז מסחרי נידח בקצה רמת גן, שכולל רק חנות אופטיקה וירקן. על המדרכה, ישובים מסביב לשולחן כתר פלסטיק ארבעה אנשים בטרנינג ומקיימים פגישה עסקית. אילו היו עוברים ושבים ברחוב הקטן הזה, ספק אם היו מבחינים שבשולחן הזה יושבת המיליונרית הצעירה וכוכבת הענק אנה זק. לצידה, כמו תמיד, אופיר חמו, המנהלת האישית שצמודה אליה 24/7 והסוכן שלה עמרי יערי. זק, שרק החודש ימלאו לה 19, נחבאת מתחת לסווטשירט ספורטיבי הגדול ממידותיה הצנומות, חפה מכל סממן שעשוי להסגיר את מצב העו"ש שלה.

>> מאנה זק עד אלין כהן: כוכבות הרשת שמשנות את הכללים

מטרת הפגישה הנ"ל היא לפתח קו מוצרים נלווים שקשורים לדמותה של הכוכבת, מרצ'נדייז בלעז. מרצ', כמו שאומרים הצעירים האלה. יערי מציע לחשוב על מוצר שמתאים לטיקטוק, האפליקציה שבה הילדים שלכן מבלים כל שנייה פנויה ביממה. זק פוסלת את הרעיון, לדבריה כל מה שצריך בשביל טיקטוק זה תאורה וחצובה. זה נכון חלקית, צריך תאורה וחצובה, אבל גם גוף פצצה, פני חרסינה וקואורדינציה שמיימית.

זק ניחנה בכל אלו, הן במה שנתן לה הטבע והן במה שנתנו לה בחנות לציוד אלקטרוניקה, וכך, היא הפכה לישראלית הראשונה שהשיגה מיליון עוקבים באפליקציה עוד בימים שקראו לה מיוזיקלי. כיום יש לה חמישה מיליון עוקבים בטיקטוק ועוד 1.2 מיליון באינסטגרם, שווי חשיפה שמגדיל את חשבון הבנק שלה בהתאם. לפי מקורותינו, על כל קמפיין מקבלת זק 200,000 ש"ח בממוצע ועל כל שת"פ מסחרי היא גובה לפחות 50,000 ש"ח על־פי פרסומים, רק בשנת 2019 הרוויחה זק מעל לשני מיליון ש"ח.

אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. גופיה: Daname paris, מכנסיים: zara, נעליים: H&M
אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. גופיה: Daname paris, מכנסיים: zara, נעליים: H&M

"אני בסך הכול עושה את הדברים שאני אוהבת", היא אומרת ומושכת בכתפיה, מזכירה שהיא בכל זאת בת עשרה, "בהתחלה עשיתי דברים מכוערים, לא האמנתי שיקרה עם זה משהו. ואיכשהו סרטון אחד שלי פרץ ואז זה התגלגל". בשלב הבא היא עוברת לשפה שכנראה תעיד יותר על הגיל שלכן מאשר על שלה: "במיוזיקלי עוד קראו לזה פיצ'רד. היום זה פור יו, הפיצ'רד היה הרבה יותר חזק. כשמגיעים לשם כל העולם רואה את זה ואז עולים מלא עוקבים".

אני אתרגם: באפליקציה הפופולרית ישנה לשונית שמציעה תכנים מומלצים. אם הצלחתן לחדור לשם, הסרטון יזכה לחשיפה בינלאומית מטורפת שככל הנראה תניב לכן המוני עוקבים חדשים. ורק לשם ההשוואה, בזמן כתיבת שורות אלה לחברת החדשות של ערוץ 12 יש 48 אלף עוקבים באינסטגרם, ולחברת התקשורת NBC News יש רק 120 אלף עוקבים בטיקטוק. קאפיש?

פגישת המרצ' הסתיימה אחרי 30 דקות בדיוק, אנחנו נכנסים לרכב של יערי ונוסעים לבית הקפה הקרוב ביותר לפי הוויז, שבע דקות נסיעה. כל דקה היא קריטית בלו"ז של זק, שמנוהל בקפידה על־ידי חמו. שבע הדקות האלה הן הזמן שיש לזק להביע את דעתה בנושא המרצ'. היא שולפת את הסמסונג החדש שקיבלה כחלק מהשתתפותה בקמפיין (וגם עוד 250,000 ש"ח, על־פי ערב טוב עם גיא פינס), ונכנסת לאינסטגרם לחפש מקורות השראה. זק אומרת שהיא לא רוצה שהשם שלה יופיע בבירור, היא רוצה שאנשים יקנו את המוצר כי הוא יפה, לא כי הוא חתיכה ממנה, וניכר שהיא מתייחסת לסדרת הבשמים שהוציאה ב־2017.

אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלה: zimmermann בפקטורי 54
אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלה: zimmermann בפקטורי 54

"המוצר היה סולד אאוט, היא עשתה מזה כסף מאוד יפה, במיוחד מהאונליין, אבל היא לא התחברה לזה שאנשים קונים משהו שהם לא מכירים רק בגלל שהוא קשור לאנה זק", מספר יערי, "היא דרשה ממני להוריד את המוצר מהמדפים".

לא מחלטרת, מפלטרת

בינתיים, עד שיהיו המוצרים, עוקביה יכולים ליהנות מפילטרים חינמיים לאינסטגרם ולטיקטוק על שמה של זק, מה שנחשב לסמל סטטוס בעידן הרשתות של 2020. זק מכריחה אותי להוריד אותם לנייד שלי ואנחנו מתנסות בהם ביחד. הראשון קשור לסינגל החדש שלה Block שהיא שחררה ממש לאחרונה, גם הוא ברוח התקופה: "איך כולם יהיו בשוק, וואלה לא אכפת לי, יאללה כבר נמאס לי, בגלל זה קיבלת בלוק". הפילטר השני עושה לנו נמשים וגורם לכך שכשנמצמץ יצאו לנו תווים מהעיניים. "יש גרפיקאי שמתמחה בזה", מסבירה לי זק, "הוא יוצר את הפילטר, אני רק אומרת 'בא לי נמשים, בא לי סומק' והוא פשוט הופך את החלום הזה למציאות".

למה חשוב שיהיה פילטר על שמך?
"זה נראה לי מגניב וזה המון חשיפה. יש למשל מישהו ישראלי שיצר פילטר שבילי אייליש השתמשה בו שזה מטורף, זו עוד דרך להיחשף לעולם".

הבנתי. אגב, מזל טוב על השיר החדש.
"תודה. זה שיר שג'ורדי (כינויו של ירדן פלג העובד צמוד עם סטטיק ובן אל, ל"ש) כתב, וזו פעם ראשונה שאני שרה בעברית. עד עכשיו שרתי בשילובים של אנגלית, עברית וספרדית. אני ממש מתרגשת, זה הסינגל השמיני שלי".

איך התגובות? את עוקבת אחרי הורדות והשמעות, כמו שאת עושה ברשתות?
"ברור. אני קוראת את התגובות כדי להבין מה יותר אהבו ובשיר הבא אני מנסה להמשיך לעשות את הדברים הטובים ולשפר את הדברים הפחות טובים. זה נורא חשוב מה שהקהל חושב, יש לזה השפעה מאוד גדולה על הבחירות שלי".

בטח גם כותבים דברים לא נעימים.
"אם זה ממש מרושע אז אני לא מתייחסת, אבל אני כן משתדלת לקחת את הדברים הטובים. בשירים הראשונים שלי העירו לי שנשמעתי כמו רובוט, ראיתי שפחות אוהבים את האפקט הזה בשירה אז הורדתי והורדתי עד שנשמעתי אחרת. אני אוהבת שאנשים מעירים לי ומכוונים אותי".

אנשים יכולים להיות אכזריים, איך את מצליחה לא להיפגע?
"למדתי לא להתייחס לזה. האנשים האלה מחפשים תשומת לב, ואם אתן להם אותה אז הם ימשיכו. כששחררנו טיזר לקליפ שלי עם און (רפאלי, ל"ש) ידעתי שיהיה להמון אנשים רעים מה להגיד אבל היום אני מחכה לתגובות הרעות, זה מצחיק אותי".

אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלת טול: Daizy shely,שמלה לבנה: zara
אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלת טול: Daizy shely,שמלה לבנה: zara

כשאני שואלת את זק ממה היא כן נפגעת, יערי מיד משיב: "מאנשים שקרובים אליה. אם אנחנו נזרוק לה מילה, סתם, הכי קטנה, היא ממש לוקחת את זה ללב".

יערי, סוכן־מטאור, מבעלי סוכנות itm models בה מיוצגות גם יעל שלביה ועדן פינס, נחשב לאדם שיודע לקרוא את המפה עוד לפני שכתבו אותה. הוא רק בן 26 וכבר ביסס את מעמדו כאחד האנשים הכי חזקים בתעשייה. יש לו חלק ניכר בהפיכתה של זק לכוכבת הענק שהיא היום, ולה מצידה יש חלק ניכר בהפיכתו לסוכן־העל שהוא היום.

איך התחלתם לעבוד יחד?
זק:
"חיפשתי סוכן ושמעתי עליו באשדוד. הוא היה ממש בהתחלה".
יערי: "אפס. הייתי כלום עדיין. אנשים חיברו בינינו והביאו לי אותה למשרד, שהיה בתוך תחנת דלק בראשון לציון".
זק: "היו לי אז באינסטגרם 500 קיי (כלומר 500 אלף עוקבים, ל"ש)".
יערי: "והשתגעתי מזה. אז זה היה נתון מטורף, נטע אלחמיסטר קיבלה שער כשהיו לה מאה אלף עוקבים. היום לא מתייחסים למי שיש לו רק מאה אלף עוקבים. עוד לפני שנהייתי סוכן הייתי חבר טוב של נטע. היא שיתפה אותי בסכומים שהיא מקבלת לפוסטים, 20 אלף, 30 אלף, אז היה לי סוג של אומדן. ואז אנה סיפרה לי כמה היא מרוויחה, למשל בקמפיין לבמבה – תמונה שהיא מחזיקה את המוצר והכול, 5,000 שקל. וזו מבחינתה הייתה עסקה ענקית. הייתי בהלם, רציתי לבטל את זה והיא נלחצה".
זק: "פחדתי שלא יהיו לי עבודות".
יערי: "למשל את הקמפיין ל־Adika היא עשתה ב־1,200 שקל ליום צילום. היא אמרה 'עשרה ימים, מלא כסף', נחרדתי. שבוע אחר כך סגרתי לה קמפיין של רנואר עם יהודה לוי וניבר מדר בסכום מאוד גבוה. שנינו התרגשנו כי גם לי זה היה חדש. אנה הייתה הפריצה הגדולה הראשונה שלי".

"בהתחלה כעסתי על אבא שלי שעזב אותנו אבל היום אני שלמה עם ההחלטות שלו ואם טוב לו אני מפרגנת. כנראה שזה מה שצריך היה לקרות"

כמו כולם

הפגישות שלנו מתקיימות בימים שבין הפסטיגל שבו היא השתתפה השנה לראשונה, לבין הגיוס שלה לצבא. יצא שזק מתחיילת בתקופה הכי נוצצת בתולדות צה"ל, בזו אחר זו התגייסו לאחרונה נועה קירל, עדי ביטי ועכשיו היא עצמה. בעבר צה"ל היה מאוד לא טולרנטי לכוכבנים צעירים, שלעיתים נאלצו להשתמט כדי לשמור על הקריירה שלהם. אבל זהו עידן אחר, עידן של סטוריז ולייקים, וכדי ליהנות מיחסי הציבור הנלווים, הצבא הקל את תנאי הגיוס לכוכבים עד לכדי יצירת יום חיול פרטי מיוחד, ממש כמו זה שקיבלה קירל. קירל, יש לציין, מתנדבת בגין סעיף רפואי, אך עדיין הפתיעה את כולם כאשר רק עלתה על מדים ויומיים אחר כך המריאה למלדיביים. כמו קירל, גם זק היא אחת מתוך שבעה מפורסמים שצה"ל הציע להם גיוס VIP, אבל היא החליטה לוותר על כל הקונספט הזה ולהגיע לבקו"ם, ממש כמו כולם. אלא שכבר בשלב תיאום תאריך הגיוס שלה, אין שום דבר שנכנס לקטגוריית "כמו כולם". לראיה, במהלך הריאיון נאלצת חמו, המנהלת של זק, להתמודד עם בלת"מ רציני – הקדמת הגיוס ממרץ לפברואר. חמו, האחראית על הלו"ז, מתחרפנת. "צפיתי נזק כלכלי, אבל לזה לא הייתי מוכנה", היא נזעקת, "לילדה יש קלווין קליין בניו יורק, דולצ'ה וגאבנה במילאנו, מיליון הופעות סגורות. בואי עכשיו תבטלי הכול ותגידי לדולצ'ה וגאבנה שאת מתגייסת".

במקביל, זק שזכתה לסטטוס של "אומן פעיל", נערכת לפגישה פרטית עם קצין מיון. "אני הולכת להגיד לו שממש חשוב לי הצבא, אבל שגם ממש חשוב לי שהצבא לא יפגע בכל מה שבניתי לאורך השנים", היא מתכוננת, "אגיד שחשוב לי לעשות תפקיד משמעותי, אולי להביא את העולם שלי לתוך הצבא ולתרום".

מה זה העולם שלך?
"הרשתות החברתיות למשל, הדיגיטל".

את רוצה לנהל את עמוד הפייסבוק של צה"ל?
"לא. אבל אני יכולה להעביר מסרים".

מה התפקיד האידיאלי בשבילך?
"טיקטוק במדים, (צוחקת). סתם לא באמת, אבל אני חושבת שאני יכולה לתרום, אם זה להוביל ולקדם את הרעיון של הגיוס. להיות משפיענית".

קירל חטפה המון ביקורת על זה שהיא התגייסה וישר טסה, מה דעתך?
"זו בעיה שאת מתגייסת כשאת כבר יודעת מה את רוצה לעשות בחיים, זה מתנגש. נועה עשתה המון מאמצים כדי להתגייס ולתת כמה שהיא יכולה כמו כולם, אבל כל דבר שהיא תעשה – יפתחו עליה עיניים, וזה מבאס".

נשמה, כמו כולם זה להגיע לבקו"ם, לקבל זריקה בתחת, לעלות על מדים שלא במידה שלך ויאללה למחנה 80, אין סטייליסט ואין מאפרת.
"נכון, אבל זה יפה בעיניי שהתחשבו בה".

אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. חליפה: אביתר מיור
אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. חליפה: אביתר מיור

"החבר שהיה לי פשוט אמר לי מה להגיד. אחרי כמה ימים הסתכלתי על השיחה שלנו שהייתה בווטסאפ, ואמרתי 'זה לא אני פה', קלטתי שאני מסוכסכת עם כולם. התאפסתי וסיימתי את הקשר. הבנתי שאני צריכה לשמור על עצמי"

למה חשוב לך להתגייס?
"כי אני אזרחית בישראל ואני חושבת שזה מגניב שאנחנו המדינה היחידה שיש בה גיוס חובה לבנות. אני גם יודעת שאחווה שם דברים שלא אחווה ביומיום".

את יכולה לקבל שבת או כל מיני עונשים.
"אני באה בגישה אופטימית".

עושים לך הרבה הנחות בחיים?
"הכי לא, וזה מה שמשאיר אותי על הקרקע. אם היו מתייחסים אליי אחרת זה היה מעצבן אותי".

ילדות יפות צריכות לעבוד יותר קשה?
"כן, כי יש סטיגמה. בהתחלה אמרו לי 'את מצליחה כי את יפה' ויש בזה משהו מעליב. רק את יודעת כמה קשה את עובדת, להצליח רק כי את יפה זה לא מחזיק לאורך זמן".

המרוץ למיליון

זק נולדה בסוצ'י ועלתה לארץ בגיל 9, יחד עם הוריה ואחותה. אביה התקשה למצוא את עצמו בישראל ודי מהר חזר לרוסיה והשאיר את הבנות מאחור, להתקיים לבדן. "כעסתי בהתחלה", אומרת זק, "אבל היום אני שלמה עם ההחלטות שלו ואם טוב לו אני מפרגנת. התראינו לאחרונה לפני שנה. אבל כנראה שזה מה שצריך היה לקרות כי אם לא הייתי עוברת לישראל אולי לא הייתי מגשימה את החלום שלי". זק מתגוררת עם אימה ואחותה באשדוד ואין לה שום כוונה לעבור משם בקרוב, נהפוך הוא, היא שואפת לקנות שם בית, אבל לא מוכנה להרחיב בנושא, "אני פחות מתחברת לזה שמדברים על הכסף שלי", היא אומרת, "אני עושה את מה שאני אוהבת ובחיים לא חשבתי שארוויח מזה, אני מבינה שזה חלק מהעניין, אבל מבחינתי הכסף הוא בונוס, זה לא העיקר. אני מאושרת שזכיתי לעשות את מה שאני אוהבת, ולהרוויח על זה, זאת ברכה".

מה מרוויחה, מגלגלת מיליונים.
"זה באמת מטורף".

אין ספק שהחיים של זק לא זקוקים לפילטרים. בעת כתיבת שורות אלה היא מצטלמת בניו יורק לקלווין קליין במסגרת קמפיין משותף עם פקטורי 54 ונערכת לשבוע האופנה במילאנו, וכזכור, היא זכתה להשיק את  את קמפיין הטיקטוק העולמי שילווה את התצוגה של מותג־העל דולצ'ה וגבאנה, מה שבהחלט משדרג עוד יותר את הרזומה שלה המאוכלס בקמפיינים לסמסונג, Adika, סקופ, פיקס, טופ טן, טוונטיפורסבן ועוד. חוץ מזה, היא יפה, צעירה, מפוצצת בכסף, יודעת לשיר, לרקוד ואפילו מככבת בתפקיד ראשי בסרט קולנוע חדש בשם "הרפסודה" שיעלה בקיץ בקולנוע. אבל אחרי חפירות עמוקות ועזרה מיערי, הצלחנו לחלץ יום אחד בחייה שהיה פחות פוטוגני. היא הוזמנה להופיע בקניון האופנה TLV, אבל לשמיים היו תוכניות אחרות ומבול מטורף שטף את הארץ. הכבישים הוצפו, מכוניות נתקעו, הרקדניות המלוות לא הצליחו להגיע וגם הקהל בושש לבוא. זק נאלצה להופיע מול בודדים, בגפה, ביום שלא תשכח לעולם.

"נשברתי רצח", היא נזכרת, "אין לי בעיה להופיע מול עשרה אנשים, אבל אני פרפקציוניסטית, ופתאום הייתי לבד על הבמה, צריכה לעשות משהו עם עצמי וזה הפחיד אותי מאוד. נבהלתי מהסיטואציה, פחדתי שזה יראה רע ושכולם יתאכזבו ממני. עכשיו אני יודעת איך להתמודד גם עם זה".

אנה זק | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. חליפה: אביתר מיור
אנה זק | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. חליפה: אביתר מיור

לאחרונה היא גם מצאה את עצמה בלב סערה ציבורית לאחר שהשיר שביצעה בפסטיגל, "שיר הפרחה", חטף ביקורת על כך שהושמטה ממנו מילה אחת – "פרחה". "נתנו לי לשיר שיר, הנחתי שזה העיבוד שלהם ולא התעסקתי בזה בכלל", היא אומרת, "פתאום הייתה מהומה ולא הבנתי מאיפה זה הגיע ולמה הכלילו אותי. זו לא החלטה שלי, אני רק המבצעת של השיר לכן הביקורת לא כל כך השפיעה עליי, כי זה לא אני ולא עליי".יש רק תחום אחד שבו ככל הנראה הביקורת כן מכאיבה לה – השירה שלה. מבקר המוזיקה של מעריב דודי פטימר, כתב, בעקבות יציאת הסינגל החדש של זק, שהיא נשמעת "כמו חיקוי פתטי ועלוב של נועה קירל". אבל זק, הרבה יותר מחושלת מכל נערה אחרת בגילה, צוחקת צחוק שזועק אי־נוחות ואומרת: "אני מרגישה שלא לוקחים אותי ברצינות כזמרת. כאילו את לא יכולה גם לדגמן וגם להיות כוכבת רשת וגם זמרת. אבל אני באמת עושה את כל הדברים האלה ומשקיעה. החלום שלי זה שיפסיקו להתייחס אליי כאל כוכבת רשת ששרה אלא כזמרת".

יחסים מסוכנים

זק ויערי מסמנים יעד נוסף – כיבוש הפלייליסט, אבל ליערי יש תוכניות נוספות עבורה, למצוא אהבה אמיתית, למשל זוגיות עם כוכב נוער אחר, למשל און רפאלי, זה בטח לא יזיק לקריירה. אלא שזק נכוותה מאוד מהקשר האחרון שלה, ולמעשה היחיד, והיא די מהוססת בנושא. "היה לה חבר והמצב נהיה משונה", מסביר יערי. אותו חבר הוא מאמן כושר המבוגר ממנה בשבע שנים, והיא הייתה איתו בקשר כשהייתה בת 17. "זאת הייתה תקופה נורא עמוסה, הכול היה טו מאץ' וקצת איבדנו שליטה. ופתאום החבר שלה התחיל להכתיב את הטון. פתאום היא לא מצטלמת יותר בבגדי ים, אסור שיהיה גבר על הסט, זה הגיע למצב שאפילו הקשר שלי עם אנה הפריע לו. רבנו. לא דיברנו. היא לא רצתה לשמוע עליי".

על־פי זק ויערי המצב נהיה על גבול ההתעללות, אפילו הקריירה שלה נפגעה מזה. "בסוף עירבתי את אחותה", אומר יערי, "רציתי לדעת מה אני עושה לא נכון. היה לנו פיצוץ מטורף בגלל שאיחרתי והיא חיכתה לי 20 דקות, היא פשוט צרחה עליי 'מי אתה חושב שאתה שאני מחכה לך', והיא הכי לא דיווה".
זק: "אני בחיים לא ארים את הקול על אדם שאני מעריכה ואני מאוד מעריכה את עמרי, אבל הוא פשוט אמר לי מה להגיד. אחרי כמה ימים הסתכלתי על השיחה שלנו שהייתה בווטסאפ, ואמרתי 'זה לא אני פה', קלטתי שאני מסוכסכת עם כולם, אפילו אחותי אמרה לי שמשהו פה לא בסדר".
יערי: "זה היה קשר כפייתי ולא ידעתי מה לעשות, פחדתי להיות אגרסיבי ולהתערב, וגם פחדתי לאבד אותה".
זק: "התאפסתי וסיימתי את הקשר, התנצלתי בפני עמרי. ואני שמחה שזה קרה כי עכשיו אני יודעת מה אני צריכה בזוגיות, ואני יודעת שאני צריכה לשמור על עצמי, ושאני מחליטה אם להצטלם בבגד ים או לא".

אז אפרופו זוגיות, מה קורה עם און רפאלי?
יערי:
"איזה מתאימים הם".
זק: "עכשיו אני מתעסקת בקריירה שלי".
יערי: "אני חושב שזה הזמן לחבר, היא מתגייסת והיא תרצה מישהו לשתף אותו. זה זמן מאוד טוב לזוגיות".
זק: "הוא פרטנר מדהים, הוא משחק מדהים ונראה ממש טוב, זאת הייתה בחירה מהממת של עמרי לקליפ, אבל אנחנו רק חברים".
יערי: "בינתיים".

אנה זק ל"את", גיליון מרץ 2020 | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. בגד גוף: Daizy shely
אנה זק ל"את", גיליון מרץ 2020 | צילום: דור שרון, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. בגד גוף: Daizy shely

צילום דור שרון ל-ArtBook
ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
סטיילינג אלין זידקוב ל-ArtBook
איפור נאור אפל
שיער אלמוג כהן במוצרי שוורצקופף
צולם במועדון הגולף קיסריה Caesarea golf club

>> קשה להאמין שנועה קירל היא טינאייג'רית