אנג'לינה ג'ולי ואל פנינג חורכות את השטיח האדום

אנג'לינה ג'ולי ואל פנינג | צילום: GettyImages/Gareth Cattermole
אנג'לינה ג'ולי ואל פנינג | צילום: GettyImages/Gareth Cattermole

שלושה דורות של יופי כבשו את השטיחים האדומים ולבשו שמלות קוטור מעוצבות במיוחד בשבילן - והכל כדי לקדם את החלק השני של הסרט "מליפיסנט". ראי ראי שעל הקיר, מי הכי יפה מכולן?

88 שיתופים | 132 צפיות

מסע יחסי הציבור לסרט "מליפיסנט 2 – גברת הרוע" יצא לדרך בתרועה רמה ובשלל שמלות מעצבים. תודה לאל, בכורות יש מתחת כל עמוד תאורה רענן, שערים במגזינים יש, ואפילו ציטוטים מפויסים של אנג'לינה ג'ולי על הגירושים מבראד פיט ("השנים האחרונות לא היו קלות, אבל גילום הדמות של מליפיסנט עזר לי לגלות בעצמי שוב את הכוח שלי"). אל ג'ולי ואל פנינג הצטרפה הפעם מישל פייפר, האנג'לינה של שנות ה-80 ("יחסים מסוכנים", "פני צלקת", "נשואה למאפיה"), והפכה את הטור הזה לטריו של שלושה דורות, כל אחת מהן מבטאת בדרך בה היא מתלבשת לא רק את אופייה היא, אלא גם את הדמות שהיא מגלמת, מתוך התחשבות בגילה. פנינג היא נסיכה של דיסני, בלונדינית, עדינה וזוהרת. היא התחילה את סיבוב היח"צ בשמלה של גוצ'י שנתפרה במיוחד עבורה, שמלה ירוקה ועליה פרחים, המסמלת את החיבור של הנסיכה אל הטבע, ועליה – כמה נורא – רקומות טיפות דם אדומות.

אל פנינג | צילום: GettyImages/Kevin Winter
אל פנינג | צילום: GettyImages/Kevin Winter

היא המשיכה את הסיבוב עם שמלה של ארמני פריבה, שאומנם נראתה על המסלול אבל בגירסה אחרת. בגירסה המקורית החלק העליון היה רפוי במקצת ונשפך, ולמען פנינג הצרו את החלק העליון והפכו אותו למחוך, מה שהעניק לה חזות אמיתית של נסיכה הוליוודית.

באירוע אחר לבשה פנינג שמלה של פראדה וכפכפים ורודים, ונראתה כמו נסיכה מודרנית, כולל הטירה והכול. הסטייליסטית שלה היא סמנתה מקמילן, המלבישה גם את מישל פייפר ורבות אחרות, ביניהן ברי לארסון. פנינג גם קטפה את תואר "המתלבשת הטובה של השנה" במגזין Instyle, ובצדק רב.

הופעותיה בפסטיבל קאן השנה היו פסגת השלמות, הרשו לנו לרענן את זכרונכן עם האאוטפיט המושלם הזה של דיור. לראות ולבכות.

הדרך היחידה לאכול פסטה, מכריזה פנינג בכיתוב התמונה, היא לבושה בארמני פריבה. אפשר להתווכח על זה, אבל יכול להיות שהצדק איתה.

View this post on Instagram

The only way to eat ramen is in couture. ????

A post shared by Elle Fanning (@ellefanning) on

מפנינג המלאכית אנו עוברות אל מישל פייפר, שחקנית גדולה ולא מוערכת מספיק, המצטרפת לקאסט בתפקיד אימו של הנסיך פיליפ, ובסיבוב ההופעות הזה הקפידה לשמור על אלגנטיות ולא להשתגע עם הנוצצים, כאילו גמרה אומר לא לנסות לגנוב לפנינג ולג'ולי את מרכז הבמה. אל הפרימיירה הרשמית היא הגיעה בשמלה בגווני אדום עם חגורה כחולה של ארמני, מבד נוקשה וגיזרה צרה בחלק העליון המתרחבת מעט בתחתית.

מישל פייפר | צילום: GettyImages/Kevin Winter
מישל פייפר | צילום: GettyImages/Kevin Winter

למסיבת העיתונאים היא הגיעה בחולצת משי בגוון פודרה, מכנסיים מחויטים ופלטפורמות של לא מעט סנטימטרים.

מישל פייפר | צילום: GettyImages/Ernesto S.Ruscio
מישל פייפר | צילום: GettyImages/Ernesto S.Ruscio

אבל עם כל הכבוד לפנינג ופייפר, כולם יודעים שהמלכה האמיתית היא אנג'לינה ג'ולי. ג'ולי היא אחת המתלבשות הטובות בהוליווד. בחיי היום יום שלה היא מלכת המינימליזם ועושה את זה תמיד הכי טוב שאפשר. בנעלי בלרינה, בגדים מחויטים ולא מתאמצים בפלטה מונוכרומטית היא נמלטת מצלמי הפפראצי בשיא הסטייל. לכבוד הסרט היא יצאה ממאורת המינימליזם היישר אל האקסטראווגנזה המאפיינת את מלכת הרשע, הכי גדולה מהחיים. היא התחילה את סיבוב היח"צ בטוקיו עם שמלת פרנזים נוצצת של ראלף אנד רוסו בהשראת שנות העשרים של המאה העשרים.

אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Christopher Jue
אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Christopher Jue

עבר הרבה מאוד זמן מאז ראינו את ג'ולי כל כך נוצצת. אחר כך היא המשיכה עם שמלה שחורה ועכביש ענק על ירכה, במין בדיחה פנימית של ג'ולי על עצמה, כמי שבתחילת דרכה ענדה שרשרת עם דם של בעלה דאז (בילי בוב תורנטון) בבקבוקון קטן. היא לבשה שמלה א-סימטרית של אטלייה ורסצ'ה, עם סיכת עכביש של התכשיטן רוברט פרוקופ.

אנג'לינה ג'ולי בריאיון: "אנחנו צריכות לדאוג לעצמנו"

אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Kevin Winter
אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Kevin Winter

אחד הלוקים המוצלחים שלה לא היה בפרימיירה אלא דווקא במסיבת עיתונאים, אליה הגיעה עם מכנסיים שחורים צמודים ומעין חלק עליון בגוון לילך של ז'יבנשי, במשהו שהזכיר פרפר והיה בחירה מרגשת ממש ומפתיעה למסיבת עיתונאים אליה מגיעים בדרך כלל במשהו רגוע יותר.

אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Ernesto S.Ruscio
אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Ernesto S.Ruscio

אבל שיא שיאים הגיע אמש, אז לבשה ג'ולי שמלה שקפקפה עם מחוך פנימי וחזיה שהם בבחינת חלום קוטור של ממש, עשויים לעילא כאילו נתפרו ישירות על גופה. השמלה, עם פסי זהב סביב המחשוף והמחוך ומתחת לחזה ועם חוטי זהב רקומים וגלימה, גרמו לג'ולי להיראות כמו מלכה על אמת. כדי להראות לכולם כמה היא באמת מלכה היא הגיעה לפרימיירה עם ארבעה מילדיה, כאילו אומרת "כן, אני נראית כמו מיליון דולר וגם הספקתי לטגן שניצלים לכנופייה הזו המשתרכת אחריי ברחבי הגלובוס".

אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Tim P.Whitby
אנג'לינה ג'ולי | צילום: GettyImages/Tim P.Whitby

מה קרה על השטיח האדום ב 2019?

גם הפעם לבשה אנג'י שמלה של ראלף אנד רוסו, כמו גם זהארה, מה שאולי מרמז על שיתוף פעולה עתידי עם בית האופנה. אם הסרט מוצלח כמו השמלות, מבטיחות להתארגן על בייביסיטר או לכל הפחות לצפות בו כשיגיע לויאודי. מי שהגיעה לעשות כבוד היא הפאשניסטה, דוגמנית ואושיית הרשת הישראלית נועה כהן, שלבשה שמלה שקפקפה של ליבר בלילתי (בתה של מעצבת שמלות הכלה והערב ברטה), בעלת המותג La Fille De (הבת של, בעברית). המראה מבלבל במקצת, ומיועד לשני אזורי זמן במקביל, אבל למה להתקטנן. היו שלום, ותודה על הבגדים.

נועה כהן | צילום באדיבות סוכנות יולי
נועה כהן | צילום באדיבות סוכנות יולי