אן האת'וויי בלוק מחווה לניינטיז, ומה השאלה הקריפית שנשאלה כנערה

אן האת'וויי | צילום: Bryan Steffy/GC Images
אן האת'וויי | צילום: Bryan Steffy/GC Images

אן האת'וויי הגיעה לפסטיבל סאנדנס והצליחה לסחרר את הראש שלנו בשלושה לוקים, אחד מהם מחווה מקסימה לנעורינו בניינטיז. בריאיון היא סיפרה עם איזו שאלה מגעילה נאלצה להתמודד כשחקנית בת 16

88 שיתופים | 132 צפיות

אן האת'ווי הגיעה אתמול לפסטיבל סאנדנס, להשקת סרטה החדש "איילין". הסרט מבוסס על רומן שכתבה אוטסה מושפג, על אישה צעירה שניסתה לשרוד חיי עוני בבוסטון של שנות ה-60. האת'ווי מגלמת את התפקיד של רבקה, שמתיידדת עם איילין בזמן שעבדה בכלא.

>> ברוק שילדס חושפת כי נאנסה בצעירותה: "חשבתי רק על להישאר בחיים"

היא נתפסה משוטטת ברחובות כשהיא לבושה ג'קט פלנל משובץ, ומגפי שרוכים שחורים וגבוהים עם סוליה צ'אנקית, ממש כאילו היא בדרך לסט של "מציאות נושכת" או לחלופין: לנעורינו האבודים בניינטיז. כמובן שהיא נראתה נהדר, הרבה יותר מוצלח מהתמונות שלנו מהעשור האהוב ההוא:

אן האת'ווי | צילום: Bryan Steffy/GC Images
אן האת'ווי | צילום: Bryan Steffy/GC Images

על השטיח האדום האת'ווי דפקה הופעה קצת יותר מושקעת בשני שלבים, בשלב הראשון התייצבה עם המעיל הפאפי המשגע הזה של ורסאצ'ה, עדיין עם אותן מגפי טרקטור מהניינטיז:

וכשהורידה את המעיל חשפה שמלת מיני מקסימה, מטוויד בצבע שחור,  גם היא של ורסאצ'ה:

 

במהלך הפסטיבל השחקנית התראיינה ל"וראייטי", וחשפה שאלה לא הולמת שנשאלה על ידי עיתונאי בתחילת קריירת המשחק שלה בגיל 16: "נזכרתי שאחת השאלות הראשונות שנשאלתי אי פעם, כשהתחלתי לשחק והייתי צריכה לדבר עם עיתונאים הייתה: האם את ילדה טובה או ילדה רעה?" האת'ווי סיפרה והוסיפה שהרגישה שהסרט החדש, שמדבר על חוויות של נשים צעירות, מאפשר לה להגיב לשאלה המקריפה ההיא.