אמנות או נמות: מכירה מיוחדת למען ענף האמנות הישראלית

סיגלית לנדאו I צילום:
סיגלית לנדאו I צילום:

תחום האמנות נפגע גם הוא מהמלחמה, וכדי לעורר את המודעות ולהזרים חמצן לעורקיו, תתקיים בתאריכים 9-15 בנובמבר מכירה אמנות מיוחדת אונליין. בואו נעזור לאמנים הישראלים לעמוד על הרגליים

88 שיתופים | 132 צפיות

מתקפת הטרור של חמאס והמלחמה שמתחוללת כבר למעלה מחודש בעקבותיה, פגעו בכל כך הרבה מגזרים ותחומים, ביניהם גם קהילת האמנות הישראלית, שמנסה להשתקם בדיוק כמו כולנו ולעמוד על הרגליים. כדי שהיא תצליח לעשות זאת, קרן חדשה בשם "אמנות עם שחר" (Israel’s Art at Dawn), מתגייסת לעזור.

>> משהו טוב אחד ביום: בואי לפרוק את מה שיושב עלייך במקום בטוח

החל מהיום ועד ה-15 בנובמבר תיערך מכירת התרמה דיגיטלית, שמטרתה לשקם ולדאוג להמשך הפעילות האמנותית שנפגעה, ולסייע ישירות לאמנים ולמוסדות האמנות באזורים שהושפעו מהמלחמה, כאשר חלק גדול מהם מאזור הדרום.

יצירתה של ליאת אלבנינג | צילום: יח"צ
יצירתה של ליאת אלבנינג | צילום: יח"צ

אל האמנית מיכל גבע מקרן האמנות ואל ניר נמיר, המתמחה במכירות אמנות אונליין, חבר צוות ניהול המורכב ממגוון אנשי ונשות אמנות, אשר פועלים כולם בהתנדבות מלאה. במכירה יוצעו עבודות אמנות של אמנים ישראלים מוכרים ומוערכים, בהם סיגלית לנדאו, לארי אברמסון, ציבי גבע, גידי רובין, חן שיש, מרים כבסה, מיכל חלבין, חליל בלבין ומירב קמל, סעיד אבו שאקרה, שי אזולאי, אנג'ליקה שר, ניר הוד ועוד – כאשר ההכנסות ממכירת העבודות יועברו למען הקרן.

יצירתה של מישל פלטניק | צילום: יח"צ
יצירתה של מישל פלטניק | צילום: יח"צ

לצד העבודות שנתרמו למכירה, יוצעו לרכישה גם עבודות של אמנים ואמניות מדרום הארץ, שיקבלו באופן ישיר את מלוא ההכנסות ממכירתן. מטרת המכירה לגייס כספים לקרן, אך גם לתרום להעלאת המודעות לפגיעה האנושה שחווה החברה בישראל בכלל וקהילת האמנות בפרט.

מכירת התרמה לקרן אמנות עם שחר |  9-15 בנובמבר