משהו טוב אחד ביום: בואי לפרוק את מה שיושב עלייך במקום בטוח

פרקי את מה שיושב לך על הלב | צילום: shutterstock
פרקי את מה שיושב לך על הלב | צילום: shutterstock

חרדה? סטרס? מצוקה? עצב? כל התשובות נכונות? במיוחד בשבילך נפתח מתחם חדש שיאפשר לך לפתוח את הלב ולפרוק את כל התחושות שלך בפני פסיכולוגים ומטפלים - ללא עלות

88 שיתופים | 132 צפיות

קרוב לוודאי שכולנו מוצאות את עצמנו לא אחת בחרדה ובמתח מאז פרוץ המלחמה, שמתרחשת כבר קרוב לחודש. כדי להתגבר מעט על התחושות הקשות ולשחרר אותן מעצמנו, דיזינגוף סנטר יצאו ביוזמה חדשה, שאולי תעשה לכן קצת טוב על הלב.

>> משהו טוב אחד ביום: איסוף ספרים וצעצועים לילדי המפונים

מי שמרגישה חרדה ופחד, מוזמנת להגיע לסנטר ולהשתתף בשיח חופשי לשחרור החרדות המלווה בנשות ואנשי טיפול מתנדבים. המרחב מציע לכל אדם ובת אדם מעל גיל 18, להגיע ולפרוק את תחושות החרדה והמצוקה – באהבה גדולה וללא תשלום.

במתחם פועלות ופועלים למעלה מ-80 פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים הוליסטיים ואנשי מקצוע נוספים שיקבלו את פני הבאות והבאים ויזמינו אתכן לשיחות של אחד על אחד או להליכה רגלית משותפת בתוך הסנטר. כך ובדרכים נוספות תוכלו לפרוק את תחושותיכן האישיות, לשתף במה שעובר עליכן בימים אלה ואף לקבל הפניות למרכזים הטיפוליים הנדרשים בעת הצורך.

מתחם שיח חופשי דיזינגוף סנטר | הצילום: באדיבות דיזינגוף סנטר
מתחם שיח חופשי דיזינגוף סנטר | הצילום: באדיבות דיזינגוף סנטר

המרחב הפתוח לשיח פועל בהובלתו של עו"ס אלון סגל, פסיכותרפיסט מנוסה ובעל תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית, קב"ן במילואים ויוצא סיירת צנחנים.

כמו כן, הפרויקט נרקם בשיתוף פעולה יחד עם גורמים עסקיים, התנדבותיים ואזרחיים: צוות קאמפ "שיחות נפש" במידברן – עמית רונאל-שליו ולירן בר אל, רובי טשרניחובסקי – מפיקה ורכזת מתנדבים, היזמת חברתית נטלי גניו, מעצבת המרחב לני פראו בלאו, בעלי דיזנגוף סנטר דן ואלון פילץ, וכן בתו של אלון – עו"ס סתיו פילץ.

>> משהו טוב אחד ביום: רופאות הברזל באות לעזור לנו

כל מי שמעוניינת לבוא ולפרוק את רגשותיה, מוזמנת בחום. המתחם פועל ללא תשלום בקומה מינוס 1 בדיזנגוף סנטר, הכניסה משער 7. שעות פעילות: א'-ה': 10:00-19:00, ימי שישי: 10:00-13:00