אלכסה דול פרסמה את התמונה הזו, ועכשיו הרשת בהלם

אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

הדוגמנית והקואוצ'רית אלכסה דול מזכירה לנו לאהוב את עצמנו בכל מצב צבירה, עם תמונה אותנטית ואמיתית של הגוף שלה, אחרי יום בו אכלה בשפע ולא התאמנה. מעריצות אותך

88 שיתופים | 132 צפיות

אם לא ידעתן שהדוגמנית אלכסה דול הפכה להיות קואוצ'רית שמעודדת אהבה עצמית, אז הנה אנחנו כאן כדי לספר לכן על חשבון האינסטגרם שהכי ירים לכן את הביטחון העצמי, וגם בשביל לדבר על שתי התמונות המפתיעות ששיתפה בפוסט האחרון שלה – וגרפו אלפי לייקים ומאות תגובות.

>> אלכסה דול בווידוי מטלטל: "הייתי מכורה לסמים. מתתי ונולדתי מחדש"

בתמונה הראשונה מתוך השתיים, נראית דול עם בטן מאוד נפוחה, ואילו בתמונה השנייה היא נראית רזה וחטובה. על התמונות האלה היא כותבת בפוסט חדש: "זה לא תמונה של לפני ואחרי, זו אותה בחורה בהפרש של עשר שעות".

מופתעות? קבלו את ההסבר של דול: "אני רק רוצה להגיד לכל מי שנלחמת עם הגוף שלה – הגוף שלנו משתנה כל יום, כל היום, בהתאם לתקופה שלנו בחודש, בהתאם לסייקל הנשי".

אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

"הכל בסדר אם יצאה לך הבטן או עלית במשקל", מרגיעה דול, "הבטן יכולה להתנפח יותר ולפעמים פחות, בלי איזו סיבה מסוימת. אני לא לפני מחזור, אין לי בעיה בריאותית תודה לאל, אלא זה פשוט יום שאכלתי בו ולא התאמנתי – והגוף שלי החליט להגיב ככה".

>> גם דימוי הגוף שלך במשבר כרגע? דוגמנית העבר מעין קרת באה להרגיע אותך

"אני חיה בשלום עם גוף חטוב יותר בתקופות שאני מתאמנת, וחיה בשלום עם הגוף שלי בתקופות שאני לא מתאמנת ומעלה במשקל", כותבת דול לעצמה, ולנו. "האהבה שלי לעצמי לא תלויה במצב הגוף שלי, והלוואי שגם אתן תבינו את זה. כל מי שאוכלת תסביכים על הגוף שלה, בבקשה תמצאי חמלה ואהבה, ותביאי לעצמך חיבוק. ום אם את לא מרוצה ממצב הגוף שלך, תזכרי שהדרך הכי גרועה להגיע ליעד שלך זה על ידי שנאה עצמית", סיכמה.

אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@
אלכסה דול | צילום: אינסטגרם alexa_dol@

אנחנו לחלוטין מסכימות עם מילותיה של דול, ומקוות שכל אחת שקוראת את הטקסט הזה כרגע מיישמת ומביאה לעצמה חיבוק. מצדיעות לדול על האומץ לשתף תמונות כל כך אמיתיות ואותנטיות, שכל אחת מאיתנו יכולה להזדהות איתן.