עם בטן של חודש תשיעי: אליאנה תדהר בריקוד לוהט בחצר

אליאנה תדהר בצילומים ל"דלתא" | צילום: יח"צ
אליאנה תדהר בצילומים ל"דלתא" | צילום: יח"צ

אליאנה תדהר, את פשוט הורסת! השחקנית האהובה תועדה רוקדת בכיף שלה בחצר ביתה - עם בטן של חודש תשיעי. הוט מאמא לפניכן

88 שיתופים | 132 צפיות

אליאנה תדהר רוקדת כל הדרך ללידה, ליטרלי.

>> מתנפחים ונהנים: אליאנה תדהר ולי בירן בצילומי היריון הורסים

כשהיא בחודש תשיעי, תדהר משתפת היום (רביעי) סרטון חדש ומתוק בחשבון האינסטגרם שלה, ומעלה לנו חיוך עצום על השפתיים. בסרטון היא נראית מפזזת במרפסת עם בן זוגה לי בירן, כאשר בטנה חשופה ומרקדת בכיף שלה, ואנחנו הכי בתרגשות מההוט מאמא שהולכת להיות פה.

הסרטון מורכב משני חלקים, החלק הראשון בו נראית תדהר רוקדת להנאתה עם הידיים למעלה, ובסרטון השני היא מצלמת את בירן, שבמקביל לריקודיה החליט אף הוא להתאמן במרפסת ולקפוץ להנאתו בכיף בשמש שהגיחה לרגע.

אליאנה תדהר רוקדת | צילום: אינסטגרם elianatidhar@
אליאנה תדהר רוקדת | צילום: אינסטגרם elianatidhar@

בסרטון השני הם מספקים לנו שלל רגעים אוהבים וצוחקים, וכמה שבא לנו את הזוגיות המהממת שלהם עכשיו במתנה ארוזה יפה יפה. איזה מתוקים! הסרטון אגב באוויר בקושי שעה נכון לכתיבת שורות אלה, וכבר גורף שלל תגובות מחבריהם הסלבס. אלה לי להב, שכיכבה לצד בירן בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים", כתבה "אני מאוהבת בכם"; עומר נודלמן הגיבה כי מדובר ב"וואו אחד גדול"; יובל שרף הגיבה אף היא ב"וואו", ומאיה ורטהיימר כתבה כי "אין דברים כאלה", כשיש כמובן עוד רבים וטובים.

אליאנה תדהר ולי בירן | צילום: אינסטגרם elianatidhar@
אליאנה תדהר ולי בירן | צילום: אינסטגרם elianatidhar@

תדהר ובירן מקפידים לשתף אותנו לאורך רוב ההיריון ברגעים מתוקים ומקסימים ששובים את ליבנו. רק לפני חודש וחצי שיתפו בתמונות מבוק ההיריון המשגע שצילמו עם הצלם המוכשר שי פרנקו, ואנחנו פשוט התאהבנו. מחכות שהעולל הקטן יגיח כבר לאוויר העולם, ויהיה יורש עצר לזוג המתוק הזה. נגיד בנימה אישית שאנחנו מאוהבות ודודות שרופות עוד לפני שהכרנו אותו.