איך מיכל צפיר שומרת על עור הפנים?

מיכל צפיר | צילום: אסף שמע
מיכל צפיר | צילום: אסף שמע

אחרי ריצת בוקר ומדיטציה היא פותחת את היום עם מסיכת חמצן, שותה 3 ליטר מים ונעזרת במוצר סודי להסתיר את השורשים. גורו הדיאטות מיכל צפיר חושפת את שגרת הטיפוח שלה ומגלה איך שומרים על עור בריא גם בגיל 50

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מיכל צפיר בת 50, מרצה ומאמנת לאורח חיים בריא.

קרם הגנה

"הקרם הכי חשוב אצלי בתיק. חורף, קיץ – אני תמיד עם קרם הגנה SPF50 של חברת גינו הצרפתית. אני מורחת אותו גם על הפנים וגם על הדקולטה".

קוסמטיקאית

"כבר 15 שנה אני מטופלת אצל בת דודתי הקוסמטיקאית ורד שוהם. אני מגיעה אליה כל שלושה חודשים והיא בוחרת את הטיפול המתאים על פי מצב העור. בחורף זה בעיקר טיפולי פיגמנטציה ובשאר הזמן בעיקר הזנה".

 

עוד טריקים של הסלבס לטיפוח זוהר:
איך מארינה מקסימיליאן בלומין מסתירה את העיגולים השחורים?
חנה לסלאו יודעת מה הסוד לעור בלי טיפת צלוליט
איך טיטי איינאו מטפלת בעור הפנים הבעייתי?

 

טיפוח

"אני מתחילה את היום עם מסכת חמצן Bionic Oxygen Facial של Exuviance שבמגע עם העור הופכת לקצף. לאחר מכן אני שוטפת את הפנים בסבון פנים אנטי אייג'ינג של Peter Thomas Roth ומורחת קרם לחות  Age logic Cellulereשל גינו. על הגוף אני מורחת קרם ושמן גוף של חברת בנפיט שאותו אני קונה כל פעם שאני בחו"ל. יש לו ניחוח נעים והוא מעניק ברק נפלא לגוף".

שיער

"נולדתי עם תלתלים לא ממש יפים שהצריכו ממני הרבה התעסקות מעייפת ומסורבלת, לכן אני הולכת למספרה פעם בשבוע כדי לעשות פן ופעם בשבועיים לצביעת שורשים. כן, קצב הצמיחה שלי מהיר, טפו טפו. כשאין לי זמן ללכת למספרה אני משתמשת במוצר Color Wow שגיליתי באוסטרליה ומסתיר את השורשים".

איפור

"לפני צילומים אני מורחת פריימר של איל מקיאג' 3S שמנטרל את ההברקות שיש לי על הפנים. לעיתים רחוקות אני שמה מסקרה לה דיוה של קריולן, לבלו עם גוון בהיר על השפתיים ובמקום סומק אני משתמשת במייק אפ Maestro של ג'ורג'יו ארמני שיוצר הצללה עדינה של עצמות הלחיים".

כושר

"כל בוקר אני רצה על חוף הים ומיד אחר כך אני עושה מדיטציה קצרה. אני גם הולכת הרבה ברגל ואף פעם לא משתמשת במדרגות נעות. פעמיים בשבוע אני מרימה משקולות בחדר כושר וגם מתעמלת בבית עם סרטים מיוטיוב. כושר זה צורך קיומי".

הכי לא

"ביומיום אני לא מתאפרת בכלל, רק לצורך צילומים או כשאני על הבמה".

הכי כן

"אני שותה 2־3 ליטרים של מים ביום. בלי שתייה מתוקה, מוגזת או קפה. זה בעיניי הטיפוח האמיתי לפנים ולגוף".

 

משמאל למעלה עם כיוון השעון: שמן גוף בנפיט, קרם גוף בנפיט, מייק אפ Maestro ארמני, מסיכת חמצן Bionic Oxygen Facial Exuviance, ערכה לצביעת שורשים Wow Color, פריימר s3 איל מקיאג' | צילום: רן גולני
משמאל למעלה עם כיוון השעון: שמן גוף בנפיט, קרם גוף בנפיט, מייק אפ Maestro ארמני, מסיכת חמצן Bionic Oxygen Facial Exuviance, ערכה לצביעת שורשים Wow Color, פריימר s3 איל מקיאג' | צילום: רן גולני