הטיפים, המוצרים וסודות הטיפוח של טיטי איינאו

טיטי איינאו | צילום: ענת מוסברג
טיטי איינאו | צילום: ענת מוסברג

האם היא מחליקה את האפרו, איך היא מתמודדת עם עור שמנוני ומהו המייק אפ הכי טוב לגוון פנים כהה? הצצנו לתיק האיפור של מלכת היופי במיל'

88 שיתופים | 132 צפיות

 

טיטי איינאו מלכת היופי לשנת 2013, דוגמנית, מנחה ומגישת טלוויזיה, פרזנטורית של מותג בגדי הים טורקיז.

טיפוח הפנים "למרות שהמראה הוא כלי העבודה שלי, אני לא משקיעה ואין לי שגרה אדוקה. בגלל שאני מצטלמת לעיתים קרובות ועור הפנים שלי שמנוני, אני מעדיפה כמה שפחות להתעסק איתו. מחוץ לצילומים אני מעדיפה פנים נקיות, בלי שום כימיקלים. אני משתמשת בסבון פנים נוזלי Sublime Soft של לוריאל שמנקה היטב את העור".

קוסמטיקאית "פעם בחודש אני מתייצבת אצל הקוסמטיקאית הקבועה שלי, אהובה קורח מתל אביב.  היא מנקה לי היטב את הנקודות השומניות, ושמה לי מסכת לד עם תאורה שמונעת פיגמנטציה. אני יוצאת ממנה עם מראה רענן ונקי ולא כמו אחת שעברה עליה משאית".

איפור "ביומיום אני נטולת איפור לגמרי ואני מתאפרת רק כשיש לי מחויבויות חברתיות. האיפור שלי כולל רק צבעים חומים ואני משתמשת בערכות של איל מקיאג' ושל סמאש בוקס. רק הסומק שלי הוא ורוד כהה, Rosy Cheeks של MAC לבעלות עור כהה שמשדרג את ההופעה בתוך שניות גם ללא מייק אפ".

מייק אפ "בעבר היה לי קשה למצוא בארץ מייק אפ לעור פנים כהה, ולכן רכשתי אותו בניו יורק, שם המבחר לנשים שחורות הוא עצום. היום אני מסתדרת בארץ עם המייק אפ הכהה True Match של לוריאל ועם פלטת הקונסילרים והקורקטורים Studio Pro Conceal & Correct של MAC שנותנים יחד תוצאה נהדרת".

טיפוח הגוף "עור הגוף שלי יבש מאוד ואצל בעלות עור כהה היובש ניכר מיד וזה נראה רע. תמיד יש לי קרם גוף בתיק בהיכון. אני אוהבת את הקרם האיקוני של ניוואה בקופסת הפח הכחולה ואתLa Vie Est Belle , קרם גוף עם נצנצים מוזהבים של לנקום".

שיער "למרות שרבים משוכנעים שאני מחליקה את שיער האפרו שלי, אני לא עושה את זה כי הוא שביר. אז כן, יש לי תוספות שיער ומי שאחראית להן היא "הלן – אומנות השיער" בתל אביב שאין שנייה לה בתחום".

לק "הציפורניים הוא המקום שבו אני מרשה לעצמי להשתולל. אני אוהבת צבעים משוגעים וצועקים של OPI. בקיץ אני מעדיפה כתום חזק וכחול רויאל".

בשמים "המחלה שלי. בושם אצלי הוא עניין של מצב רוח ושל השעות ביום. יש לי רבים ונכון להיום האהובים עליי הם שאנל 5 וז'אדור של דיור לערב".

הכי כן "אני טיפוס שחי בסטרס, מין אופי שכזה, אז אני משקיעה בעיסויים כדי להירגע. אחת לחודש אני מפנקת את עצמי בספא באחד מבתי המלון, מקבלת עיסוי של שעה וחצי עם שמנים ואבנים חמות".

הכי לא "דיאטות, למרות שלפעמים אני מרגישה שחבל שלא".

תיק האיפור של טיטי איינאו | צילום: רן גולני
תיק האיפור של טיטי איינאו | צילום: רן גולני

משמאל עם כיוון השעון: בושם ז'אדור דיור, סומק Rosy Cheeks של MAC, קרם גוף La Vie Est Belle לנקום, פריימר Photo Filter סמאשבוקס, לק Santa Monica beach של OPI, שפתון Liptensity Rebel של MAC.